теч на масло
- NikolaiG3
- Мнения: 46
- Регистриран на: Пет 27 юни 2008 19:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стражица
теч на масло
здр колеги появи се проблем имам теч на масло от гарнитуарата на главата някои знае ли горе доло колко пари ще ми струава ремонта и каде да ми сменят ж горна или търново
- koby
- DarkSidE of The WorlD
- Мнения: 1054
- Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: елин пелин
- Контакти:
Re: теч на масло
колега като сменяш гарнитура по добре си шлайфаи и главата клапанчета оправи и гумички тази процедура няма да е повече от 100-110 лева а гарнитурата незнам колко пари е
- jonn_krissy
- Мнения: 689
- Регистриран на: Пет 09 яну 2009 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Гоце Делчев
Re: теч на масло
аз одеве сменях моята 25 лв оле мале 6 лева хептен зле
говоря за голф 2 1.8 мех.инж

говоря за голф 2 1.8 мех.инж
- NikolaiG3
- Мнения: 46
- Регистриран на: Пет 27 юни 2008 19:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стражица
Re: теч на масло
мотора ми е 1.4 моно 60 коня абд иначе сам много доволен ама ме дразни и неискам да доливам масла а сичко да си ми е наред добре че е евтина кола за подръжка колеги
а някои сервис читав в горна или търново да препоръчате

Re: теч на масло
Колега , тази есен и аз сменях същата гарнитура + гумичките на клапаните и всичко там което се сменя и ми излезе всичко около 250 лв, от Силистра съм , после обаче теча пак си продължи и пак я занесох да я погледнат и ми казаха , че отново ще шлайфат главата и ще сменят гарнитурата , обаче тъкмо започнали да отвиват болтовете на главата и забелязали , че проблема е от масленния датчик , пробил се е и от там се появил и теча , маслото се стича по наклона на двигателя т.е. напред около гарнитурата на главата и по този начин ни излъга , че е от гарнитурата , а се оказа някъв датчик за 5-6 лв , но първия път като имах теч , може би си е бил наистина от главата тъй като и на гарнитурата и си беше е*ала майката . Мисълта ми е да не бързаш веднага с главата , погледни си първо масления датчик дали е омазнен ( и пробит ) ако не е , тогава вече явно наистина проблема ти се задълбочава ... т.е. гарнитурата на главата 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 65 госта