Разглобяване/сглобяване амортисьори на голф 3 ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
irisa2
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ГД

Разглобяване/сглобяване амортисьори на голф 3 ?

Мнениеот irisa2 » Пон 13 фев 2006 20:16


Здр,колеги !
Някой може ли да опише как става разглобяването и сглобяването на задните /поздрави на lilo_stich :)))/ амортисьори на голф 3 GTI 16v ?Къде се слагат шайбите ?
Благодаря предварително !

Последна промяна от irisa2 на Пон 13 фев 2006 20:40, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Пон 13 фев 2006 20:21


ше хвърля БОБ за да позная че са задните


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Пон 13 фев 2006 23:17


spam обикновено разглобяването е обратен процес на зглобяването :D и обратно


Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Пон 13 фев 2006 23:55


За какви шайби говориш?


Потребителски аватар
oxam
Мнения: 69
Регистриран на: Сря 29 сеп 2004 13:39
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот oxam » Сря 15 фев 2006 2:41


до колкото знам в окачването на Г2 и Г3 няма съществени разлики така че накратко от отва което аз правих на 2ката

вдигаш задницата на два крика/стойки/подемник, свалящ джантите, отвиваш болответе с които амортисъорите са хванати за задния мост (по един болт на амортисьор, 17ка, ще ти трябва и плосък гаечен ключ за да държиш контра на гайката), отвиваш гайките на амортисьорите вътре откъм купето (само горните) и трябва да можеш да извадиш цялата свещ заедно с пружината и тампона и т.н.
за да я разглобиш и да махнеш амортисьора може би ще ти трябват скоби за стягане на пружините за да няма изненади (на мен не ми трябваха ама аз съм с 60 мм по-нисък и пружините не бяха под чак такова напрежение) правиш каквото правиш и после по обратния ред. на мен първият път ми отне около 1ч 30 мин вторият само 40 мин. и си приготви ВД 40 и здрави нерви :D успех


Потребителски аватар
valeo
Мнения: 37
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 20:56
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот valeo » Сря 15 фев 2006 11:37


колега не ти трябват скоби със сигурност както е писал oxam, не е трудно просто внимавай как слагаш горе тампоните на бомбетата и има една стоманена пружина като зегерка с капа да не разместиш тя държи контра иначе после ще ти влезе пръта в купето......


Потребителски аватар
G3CL_AEE_1.6FI
Мнения: 93
Регистриран на: Сря 14 сеп 2005 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот G3CL_AEE_1.6FI » Сря 15 фев 2006 12:41


oxam написа:до колкото знам в окачването на Г2 и Г3 няма съществени разлики така че накратко от отва което аз правих на 2ката

вдигаш задницата на два крика/стойки/подемник, свалящ джантите, отвиваш болответе с които амортисъорите са хванати за задния мост (по един болт на амортисьор, 17ка, ще ти трябва и плосък гаечен ключ за да държиш контра на гайката), отвиваш гайките на амортисьорите вътре откъм купето (само горните) и трябва да можеш да извадиш цялата свещ заедно с пружината и тампона и т.н.
за да я разглобиш и да махнеш амортисьора може би ще ти трябват скоби за стягане на пружините за да няма изненади (на мен не ми трябваха ама аз съм с 60 мм по-нисък и пружините не бяха под чак такова напрежение) правиш каквото правиш и после по обратния ред. на мен първият път ми отне около 1ч 30 мин вторият само 40 мин. и си приготви ВД 40 и здрави нерви :D успех


Това отнася ли се и за предните амортисьори :?:


Потребителски аватар
valeo
Мнения: 37
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 20:56
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот valeo » Сря 15 фев 2006 12:58


за предните със сигурност трябват скоби иначе пружината ще ти избие зъбите......иначе се сваля лесно амортсьора заедно с пружината само горе до макферсона ти трябва ключ за кръгла гайка с канал и много внимавай долу бележиш положението на ухото иначе ще промениш кофти напречния наклон на колелата.....някои модели имат болтове с ексцентрик за регулиране на наклона.......


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Сря 15 фев 2006 16:03


бих казал,че скобите си трябват и за предните и за задните.Хората са ги измислили да си свършиш работа без да се мъчиш.Иначе общо взето по 17мин. на амортесиор съсе демонтажа и монтажа и измиването на ръцете :wink:


ila
Мнения: 998
Регистриран на: Чет 25 ное 2004 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ila » Сря 15 фев 2006 16:54


а такива скоби знаете ли от къде се купуват и колко струват? скобите универсални ли са за вс. пружини


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Сря 15 фев 2006 17:12


ila написа:а такива скоби знаете ли от къде се купуват и колко струват? скобите универсални ли са за вс. пружини

Има и по скъпи и по евтини.Мойте са от скъпите :wink: :lol:


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Сря 15 фев 2006 21:58


и да нямаш скоби връзваш пружината с тел(само да не е много тънка) от двете страни докато е още свита на амортисора и разглобяваш. после като сглобяваш пружината си е свита и немаш проблеми. :wink:


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Чет 16 фев 2006 5:32


GodLike написа:и да нямаш скоби връзваш пружината с тел(само да не е много тънка) от двете страни докато е още свита на амортисора и разглобяваш. после като сглобяваш пружината си е свита и немаш проблеми. :wink:

Тези туземски методи ги използвах преди 15години.Мъка.А ако трябва да смениш пружината кво праиш :lol:


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Чет 16 фев 2006 16:47


vit_auto написа:
GodLike написа:и да нямаш скоби връзваш пружината с тел(само да не е много тънка) от двете страни докато е още свита на амортисора и разглобяваш. после като сглобяваш пружината си е свита и немаш проблеми. :wink:

Тези туземски методи ги използвах преди 15години.Мъка.А ако трябва да смениш пружината кво праиш :lol:


туземските методи както ги наричаш са за смяна на амортисорите с подръчни средства (не съм казал че така се сменят пружини :)). в крайна сметка любителите шофиори като мен не сменяме амортисори и пружини през 2 седмици и за мен е неоправдано да си купувам скоби за да ги използвам веднъж на няколко години


ila
Мнения: 998
Регистриран на: Чет 25 ное 2004 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ila » Чет 16 фев 2006 17:26


vit_auto написа:
ila написа:а такива скоби знаете ли от къде се купуват и колко струват? скобите универсални ли са за вс. пружини

Има и по скъпи и по евтини.Мойте са от скъпите :wink: :lol:


... цени за двата вида горе долу?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 130 госта