Преди 3 години имах сълзене на масло и заедно със смяна на гарнитурата шлайфаха и главата.Сълзенето не спря напълно, но се понасяше, масло също не се губеше, че да доливам. Реших да карам така!
Сега от 1 месец насам забелязвам, че се е усилило, защото се образува малко петно от 2-3 капчици ! Петното го забелязах, защото не карам колата в момента и стои точно по 6-7 дена на едно място!
Посъветвайте ме нещо! Кажете добър майстор и дали не е хубаво да си взема една оригинална гарнитура, защото турските части вършат работа, но не и когато става въпрос за пластмаси и гумени уплътнения!
Какво друго е хубаво да се направи за моят проблем? /дали пак шлайф, гумички и др./
Колата е Голф 1989 г. 1.3, карборатор!
Благодаря предварително на всички, включили се!
Теч на масло
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
ако решиш да отваряш-необходимото зло е
1.хубава гарнитура( да кажем реинц)
2.шлайф глава
3.пасване(шлайф)клапани
4.раздвижване повдигачи(ако са хидавл)ако са механични-регулиране с пулове
5.гумички (вложки)клапани
6.гарнитура капак(ако не си с гумено метална)
При шлаифане се свалят смукателните колеторни тръби-значи желателно гарнитура смукатели
е дано не съм изтървал нещо
п.п. и един съвет-шлайф само на вертикален шлайф.(другите се използват рядко но...)
1.хубава гарнитура( да кажем реинц)
2.шлайф глава
3.пасване(шлайф)клапани
4.раздвижване повдигачи(ако са хидавл)ако са механични-регулиране с пулове
5.гумички (вложки)клапани
6.гарнитура капак(ако не си с гумено метална)
При шлаифане се свалят смукателните колеторни тръби-значи желателно гарнитура смукатели
е дано не съм изтървал нещо
п.п. и един съвет-шлайф само на вертикален шлайф.(другите се използват рядко но...)
Последна промяна от SnowMaster на Пон 13 фев 2006 23:29, променено общо 1 път.
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Леле като се сетя каква тема бях писал за моя сходен въпрос -"гарнитура глава" -мани Имам такъв теч и си карам така а лошото е че не знам къде да си поверя колата на читав майстор -който да е извършвал такива манипулациириначе антефриза си е ок.-син си е не е мръсен,имам добро парно -искам да я оправя ама....колеги давайте повече мнения за добри майстори от София,че аман.....
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- zone967
- Мнения: 166
- Регистриран на: Съб 10 сеп 2005 23:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Теч на масло
Sport1.3 написа:Преди 3 години имах сълзене на масло и заедно със смяна на гарнитурата шлайфаха и главата.Сълзенето не спря напълно, но се понасяше, масло също не се губеше, че да доливам. Реших да карам така!
Сега от 1 месец насам забелязвам, че се е усилило, защото се образува малко петно от 2-3 капчици ! Петното го забелязах, защото не карам колата в момента и стои точно по 6-7 дена на едно място!
Посъветвайте ме нещо! Кажете добър майстор и дали не е хубаво да си взема една оригинална гарнитура, защото турските части вършат работа, но не и когато става въпрос за пластмаси и гумени уплътнения!
Какво друго е хубаво да се направи за моят проблем? /дали пак шлайф, гумички и др./
Колата е Голф 1989 г. 1.3, карборатор!
Благодаря предварително на всички, включили се!
Що не питаш vaskoto1 дали може да ти свърши работа?
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 130 госта