помагайте
- chakarov_force
- Мнения: 109
- Регистриран на: Пон 16 май 2005 15:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стамболийски
помагайте
под кутията на въздушния филтър има цилиндрично тяло в което влизат две пластмасови тръбички г3 1.8 за какво е тази джаджа
- ABF Killer
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пет 03 фев 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- chakarov_force
- Мнения: 109
- Регистриран на: Пон 16 май 2005 15:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стамболийски
- ABF Killer
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пет 03 фев 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- chakarov_force
- Мнения: 109
- Регистриран на: Пон 16 май 2005 15:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стамболийски
- ABF Killer
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пет 03 фев 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: помагайте
chakarov_force написа:под кутията на въздушния филтър има цилиндрично тяло в което влизат две пластмасови тръбички г3 1.8 за какво е тази джаджа
Някой се объркаха с отдушника на резервоара.
Но и аз питам този филтър за отдушника на картера почиствали се, или се подменя? Защото на минусови температури замръзва, а от там се вдига налягането в целия двигател и избиват или гарнитури, семеринги, пръчка за маслото и маркучите за отдушника/ е където е най-слабо/.
Това е един кофти BUG на VW според мен.
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
VTR избиването на пръчката на маслото се получава от замръзването на вентилацията на картера.
Филтъра за бензиновите пари няма нищо общо с картерните газове на двигатела.Доколкото аз занам "отдушника" на резервоара не подлежи на сервизно обслужване.
Тръбичката на картерните газове просто се свяля и се промива от боклуците.Трябва да се внимава защото май имаше цедка сътре в нея
Филтъра за бензиновите пари няма нищо общо с картерните газове на двигатела.Доколкото аз занам "отдушника" на резервоара не подлежи на сервизно обслужване.
Тръбичката на картерните газове просто се свяля и се промива от боклуците.Трябва да се внимава защото май имаше цедка сътре в нея
bobcho написа:VTR избиването на пръчката на маслото се получава от замръзването на вентилацията на картера.
И аз това казвам, че някои по горе объркаха отдушника на резервоара с отдушника на картера.
Но при голф 3 отдушника на картера излиза от капака на главата, слиза чрез тънак маркуч зад двигателя и влиза във филтър с големината на маслен филтър и от него с по дебела тръба отива горе пред всмукателния колектор. Та този филтър го има при голф 3(за разлика от други модели), замръзва запушвайки се на много студено и избива масло от най-слабото място. Вероятно се пълни с пяна от водни пари, които се получават в изобилие при голям студ.
Та въпроса беше, сменя ли се или се промива с кореселин както някой писа? Или като мине студа, пяната бива изгълтана от двигателя?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 130 госта