електромотор на воден радиатор г3
- SIMETO1
- Мнения: 498
- Регистриран на: Вто 10 юни 2008 20:27
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 1999
- Местоположение: Плевен
електромотор на воден радиатор г3
колеги имам проблем с моторчето което движи перката отпред на радиатора прекалено шумен е и трака много,когато пипнах перката имаше много голям луфт какаво да правя.
Последна промяна от SIMETO1 на Пет 24 юли 2009 19:32, променено общо 1 път.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13556
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
и катафалката е VW -така ми изглежда като гледам на боб.
Модел???
Разбита ти е втулката на остта.Не подлежи на ремонт. Смяна. Но купи от морга оринална , а не нова "оргиналдъ" от магазин,че тия новите изкарват даже и по 1 година.
На Г 2 лесна смяна. На Г3 - точат се водите ,маха се предна маска, радиатор , откача се и ляв фар от закрепването само.Купи си и 2 червячни скоби за да няма после мамата при монтаж.Долната скоба се закача мноого трудно особено , ако има серво.
Модел???
Разбита ти е втулката на остта.Не подлежи на ремонт. Смяна. Но купи от морга оринална , а не нова "оргиналдъ" от магазин,че тия новите изкарват даже и по 1 година.
На Г 2 лесна смяна. На Г3 - точат се водите ,маха се предна маска, радиатор , откача се и ляв фар от закрепването само.Купи си и 2 червячни скоби за да няма после мамата при монтаж.Долната скоба се закача мноого трудно особено , ако има серво.
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Вчера разглобих и отремонтирах две моторчета дето по вашите разбирания трябваше да ги изхвърля!
Втулка има на задния капак на моторчето,а отпред си е лагер и най често той се скапва
Сменява се лагерчето,почистване ,смазване и моторчето жужи като оса!
Всеки който е поне малко сръчен в ръцете може да си го отремонтира,не са необходими кой знае какви инструменти. 




- valeto 150hp
- Мнения: 316
- Регистриран на: Пон 16 окт 2006 7:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Любимец
- Контакти:
- slavi ivanov slavov
- Мнения: 563
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
- Контакти:
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Прав си колега,моторчетата които ремонтирах бяха от МК-2,при тройките незнам как стоят нещата!slavi ivanov slavov написа:Ама тои Ивката еправ ама за голф-2 , ако е за голф-3 малко повече от срьчност трябва, трябва и да сложиш другия чифт с дебелите нерви,щот тьнките да ги хабиш за една перка нема смисьл щот дрьнчала .

- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
Може и да са магнитите в кожуха на моторчето ... и те се сменят само трябва да се внимава с поляритета защото ако са на обратно вместо да смуче ще духа и няма да издържи дълго с това вятърно съпротивление.
В случай, че объркаш поляритета смени местата на + и - за да не си играеш да отваряш отново. Но това само в случай че са магнитите.
Най- много такива магнити има при жичкаджий и са най- ефтини но най- добре е с/у 70лв. горе долу да смениш направо перката с нова(пак казвам само ако са магнитите).
В случай, че объркаш поляритета смени местата на + и - за да не си играеш да отваряш отново. Но това само в случай че са магнитите.
Най- много такива магнити има при жичкаджий и са най- ефтини но най- добре е с/у 70лв. горе долу да смениш направо перката с нова(пак казвам само ако са магнитите).
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Колега,пак си забравил да напишеш за какъв модел става въпрос!SIMETO1 написа:когато я расклатя нагоре надоло има голям луфт.От какжо може да е?


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 42 госта