Въпрос за спирачки

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
chorlav
Мнения: 50
Регистриран на: Съб 19 апр 2008 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Въпрос за спирачки

Мнениеот chorlav » Чет 14 май 2009 11:41


Всяка сутрин като се кача в колата и педала на спирачката е напомпен докрай от какво може да е?Колата ми е Г3 1,6GT,мисля че това се получава когато колата е оставена с дръпната ръчна спирачка!




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Въпрос за спирачки

Мнениеот pas1.8mi » Чет 14 май 2009 12:34


Това при не запален двигател,нали?


chorlav
Мнения: 50
Регистриран на: Съб 19 апр 2008 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за спирачки

Мнениеот chorlav » Чет 14 май 2009 13:18


pas1.8mi написа:Това при не запален двигател,нали?

дa като запаля и се оправя педала


Потребителски аватар
spectrum
Мнения: 250
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за спирачки

Мнениеот spectrum » Чет 14 май 2009 15:29


Несъм от разбирачите определено, но при теб проблем няма не ти ли прави впечетление и че волана се върти много трудно когато не е запалена колата ... просто като запалиш и почва да работи сервото на спирачките и волана затова омекват ...:) :drunk


chorlav
Мнения: 50
Регистриран на: Съб 19 апр 2008 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за спирачки

Мнениеот chorlav » Чет 14 май 2009 15:34


spectrum написа:Несъм от разбирачите определено, но при теб проблем няма не ти ли прави впечетление и че волана се върти много трудно когато не е запалена колата ... просто като запалиш и почва да работи сервото на спирачките и волана затова омекват ...:) :drunk



да така е но това се появи скоро преди не се напомпваше така педала от само себе си сега я оставих колата само на скорост не на ръчна и пак беше напомпен педала значи ръчната няма нищо общо


Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Re: Въпрос за спирачки

Мнениеот Бързият » Чет 14 май 2009 15:36


Човече карай си колата , всичко е 6 :beer


chorlav
Мнения: 50
Регистриран на: Съб 19 апр 2008 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за спирачки

Мнениеот chorlav » Чет 14 май 2009 15:42


ами надявам се да е така но ми е любопитно защо прави така след като до сега не се е случвало веднъж има едно по рязко спиране от около 150км на 110 км и цялата кола започна да се тресе като натиснех спирачката имах чуството че двигателят ми е падна и се сурка :)


theultimate
Мнения: 2140
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Re: Въпрос за спирачки

Мнениеот theultimate » Чет 14 май 2009 16:54


Така тресе обикновено като имаш криви дискове. Но тогава ще ти тресе винаги. Ако е станало само при някое екстремно спиране, просто си загрял много спирачките - нищо му няма.


chorlav
Мнения: 50
Регистриран на: Съб 19 апр 2008 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за спирачки

Мнениеот chorlav » Чет 14 май 2009 17:57


theultimate написа:Така тресе обикновено като имаш криви дискове. Но тогава ще ти тресе винаги. Ако е станало само при някое екстремно спиране, просто си загрял много спирачките - нищо му няма.

мерси за инфото и аз така си помислих че ще е :)


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за спирачки

Мнениеот Glove » Чет 14 май 2009 17:59


От всичко казано до сега никой не се замисли в това, което пише колегата. Каза че проблема с педала е от скоро и преди не е било така. От принципа на действие на серво устройството , знаем че то ползва вакуум създаден от работата на двигателя. Всеки е опитвал на загасен двигател да натисне педала на спирачките няколко пъти и след това става твърд. Това е в следствие на загуба на вакуума създаден от мотора. При колегата това се получава от това че от някъде губи вакуум. Това означава че има пробив във вакумните трасета. В краен случай е започнала да се къса мембраната на сервото, но за това не мога да съм сигурен от дистанция. Но поради наличието на клапан кум сервото, който трябва да задържи би трябвало пропуска да е след него или на входа на самото серво, където влиза той.

Успех и пиши какво е станало


chorlav
Мнения: 50
Регистриран на: Съб 19 апр 2008 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за спирачки

Мнениеот chorlav » Чет 14 май 2009 19:28


Glove написа:От всичко казано до сега никой не се замисли в това, което пише колегата. Каза че проблема с педала е от скоро и преди не е било така. От принципа на действие на серво устройството , знаем че то ползва вакуум създаден от работата на двигателя. Всеки е опитвал на загасен двигател да натисне педала на спирачките няколко пъти и след това става твърд. Това е в следствие на загуба на вакуума създаден от мотора. При колегата това се получава от това че от някъде губи вакуум. Това означава че има пробив във вакумните трасета. В краен случай е започнала да се къса мембраната на сервото, но за това не мога да съм сигурен от дистанция. Но поради наличието на клапан кум сервото, който трябва да задържи би трябвало пропуска да е след него или на входа на самото серво, където влиза той.

Успех и пиши какво е станало

мерси за дадения отговор може ли да ми кажеш каде е тази мембрана да я видя и мога ли сам да е сменя и продават ли се някаде или трябва в сервиз да отида?


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за спирачки

Мнениеот Glove » Чет 14 май 2009 19:48


Мембраната е в самото серво, няма как да я извадиш, сменя се цялото серво.

П.С.
Възможно е да се е повредил и самия клапан който трябва да задържи вакуума.


chorlav
Мнения: 50
Регистриран на: Съб 19 апр 2008 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за спирачки

Мнениеот chorlav » Пет 15 май 2009 1:14


Glove написа:Мембраната е в самото серво, няма как да я извадиш, сменя се цялото серво.

П.С.
Възможно е да се е повредил и самия клапан който трябва да задържи вакуума.

а някаква цена за смяна на сервото в сервиз с труда ориентировачно да ми кажете че сам малко затруднен :)


Потребителски аватар
alex_zazy
Мнения: 1045
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!

Re: Въпрос за спирачки

Мнениеот alex_zazy » Пет 15 май 2009 18:28


От какъв зор пък да го сменя тоя клапан като щом запали и си има вакум респективно серво. За какво ти е да ти държи вакума сутрин като при 2 натискания пак го няма :screwy ! Вече, ако е твърд постоянно има проблем, ама така няма смисал за мене!


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за спирачки

Мнениеот Glove » Нед 17 май 2009 1:04


chorlav написа:а някаква цена за смяна на сервото в сервиз с труда ориентировачно да ми кажете че сам малко затруднен :)


Няма представа колега, едно серво втора употреба е около 50-100лв а ново е около 200-250лв.

alex_zazy написа:От какъв зор пък да го сменя тоя клапан като щом запали и си има вакум респективно серво. За какво ти е да ти държи вакума сутрин като при 2 натискания пак го няма :screwy ! Вече, ако е твърд постоянно има проблем, ама така няма смисал за мене!


Това си е твое мнение. Щом е сложен там, значи е имало защо.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 105 госта