


Въпрос за спирачки
Въпрос за спирачки
Всяка сутрин като се кача в колата и педала на спирачката е напомпен докрай от какво може да е?Колата ми е Г3 1,6GT,мисля че това се получава когато колата е оставена с дръпната ръчна спирачка!
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Въпрос за спирачки
Това при не запален двигател,нали?
Re: Въпрос за спирачки
pas1.8mi написа:Това при не запален двигател,нали?
дa като запаля и се оправя педала
- spectrum
- Мнения: 250
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за спирачки
Несъм от разбирачите определено, но при теб проблем няма не ти ли прави впечетление и че волана се върти много трудно когато не е запалена колата ... просто като запалиш и почва да работи сервото на спирачките и волана затова омекват ...



Re: Въпрос за спирачки
spectrum написа:Несъм от разбирачите определено, но при теб проблем няма не ти ли прави впечетление и че волана се върти много трудно когато не е запалена колата ... просто като запалиш и почва да работи сервото на спирачките и волана затова омекват ...![]()
да така е но това се появи скоро преди не се напомпваше така педала от само себе си сега я оставих колата само на скорост не на ръчна и пак беше напомпен педала значи ръчната няма нищо общо
- Бързият
- Вечен БАН
- Мнения: 1778
- Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Re: Въпрос за спирачки
Човече карай си колата , всичко е 6 

Re: Въпрос за спирачки
ами надявам се да е така но ми е любопитно защо прави така след като до сега не се е случвало веднъж има едно по рязко спиране от около 150км на 110 км и цялата кола започна да се тресе като натиснех спирачката имах чуството че двигателят ми е падна и се сурка 

-
- Мнения: 2140
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: Въпрос за спирачки
Така тресе обикновено като имаш криви дискове. Но тогава ще ти тресе винаги. Ако е станало само при някое екстремно спиране, просто си загрял много спирачките - нищо му няма.
Re: Въпрос за спирачки
theultimate написа:Така тресе обикновено като имаш криви дискове. Но тогава ще ти тресе винаги. Ако е станало само при някое екстремно спиране, просто си загрял много спирачките - нищо му няма.
мерси за инфото и аз така си помислих че ще е

- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Въпрос за спирачки
От всичко казано до сега никой не се замисли в това, което пише колегата. Каза че проблема с педала е от скоро и преди не е било така. От принципа на действие на серво устройството , знаем че то ползва вакуум създаден от работата на двигателя. Всеки е опитвал на загасен двигател да натисне педала на спирачките няколко пъти и след това става твърд. Това е в следствие на загуба на вакуума създаден от мотора. При колегата това се получава от това че от някъде губи вакуум. Това означава че има пробив във вакумните трасета. В краен случай е започнала да се къса мембраната на сервото, но за това не мога да съм сигурен от дистанция. Но поради наличието на клапан кум сервото, който трябва да задържи би трябвало пропуска да е след него или на входа на самото серво, където влиза той.
Успех и пиши какво е станало
Успех и пиши какво е станало
Re: Въпрос за спирачки
Glove написа:От всичко казано до сега никой не се замисли в това, което пише колегата. Каза че проблема с педала е от скоро и преди не е било така. От принципа на действие на серво устройството , знаем че то ползва вакуум създаден от работата на двигателя. Всеки е опитвал на загасен двигател да натисне педала на спирачките няколко пъти и след това става твърд. Това е в следствие на загуба на вакуума създаден от мотора. При колегата това се получава от това че от някъде губи вакуум. Това означава че има пробив във вакумните трасета. В краен случай е започнала да се къса мембраната на сервото, но за това не мога да съм сигурен от дистанция. Но поради наличието на клапан кум сервото, който трябва да задържи би трябвало пропуска да е след него или на входа на самото серво, където влиза той.
Успех и пиши какво е станало
мерси за дадения отговор може ли да ми кажеш каде е тази мембрана да я видя и мога ли сам да е сменя и продават ли се някаде или трябва в сервиз да отида?
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Въпрос за спирачки
Мембраната е в самото серво, няма как да я извадиш, сменя се цялото серво.
П.С.
Възможно е да се е повредил и самия клапан който трябва да задържи вакуума.
П.С.
Възможно е да се е повредил и самия клапан който трябва да задържи вакуума.
Re: Въпрос за спирачки
Glove написа:Мембраната е в самото серво, няма как да я извадиш, сменя се цялото серво.
П.С.
Възможно е да се е повредил и самия клапан който трябва да задържи вакуума.
а някаква цена за смяна на сервото в сервиз с труда ориентировачно да ми кажете че сам малко затруднен

- alex_zazy
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!
Re: Въпрос за спирачки
От какъв зор пък да го сменя тоя клапан като щом запали и си има вакум респективно серво. За какво ти е да ти държи вакума сутрин като при 2 натискания пак го няма
! Вече, ако е твърд постоянно има проблем, ама така няма смисал за мене!

- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Въпрос за спирачки
chorlav написа:а някаква цена за смяна на сервото в сервиз с труда ориентировачно да ми кажете че сам малко затруднен
Няма представа колега, едно серво втора употреба е около 50-100лв а ново е около 200-250лв.
alex_zazy написа:От какъв зор пък да го сменя тоя клапан като щом запали и си има вакум респективно серво. За какво ти е да ти държи вакума сутрин като при 2 натискания пак го няма! Вече, ако е твърд постоянно има проблем, ама така няма смисал за мене!
Това си е твое мнение. Щом е сложен там, значи е имало защо.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 105 госта