може ли да се разбере какво масло е това?
може ли да се разбере какво масло е това?
може ли да се разбере какво масло е това? намериха ми КАСТРОЛ 5/40 синтетика за моито гти ама е наливно и незнам дали не са ме излъгали нещо. има ли как да се разбере това? че ми го дадоха много тънко 15 лв. 5 л. та незнам да го сипвам ли или кво да го права... уж било на далавера
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
бе те са познати на мои приятели и уж било ставало маслото ама точно заради цената не смея да рискувам.... иначе има ли някакъв начин да се различи това масло или всичкото масло което се намира по масларните--- наливното може да е всякакво ... че за по 10лв. за 1л. могат да пробутват каквото си искат
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
боби написа:бе те са познати на мои приятели
Такива най-лесно могат да ти го набутат
боби написа:има ли някакъв начин да се различи това масло или всичкото масло което се намира по масларните
Има, но повярвай ми, ти не би искал да платиш на лабораторията за това
боби написа:наливното може да е всякакво за по 10лв. за 1л. могат да пробутват каквото си искат
БИНГО!
Не че за пакетираните имаш някаква гаранция, ама наливно и аз мога да ти забъркам
П.П. Брей тоя Ивчо как се е разщракал по клавиатурата


- madmen
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливница
На някои от вас съм разказвал случая - един познат си купил такова "еФтино" масло Валволин 20лв за 5 литра .... При първия студ около - 5 градуса цедката на маслената помпа - буца лед и лагерите "здрасти"...
Тънко му излезе като ремонт има-няма 400-450 лв .... , аз лично ако бях щеше тоя търговец да го накарам да го изпие цялото масло до капка... a boi de
Тънко му излезе като ремонт има-няма 400-450 лв .... , аз лично ако бях щеше тоя търговец да го накарам да го изпие цялото масло до капка... a boi de
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
колеги що така плюете кастрола??????Според мене е наи доброто-баща ми караше преди алфа33,като я купи на брояча пишеше 90000км-кара я само с черен ластрол ГТХ15В40 и в момента тази алфа е на 480000км и варви?????? А относно валволина , збелязали ли сте кво пише на кутията"Маде ин МаКпетролиум-Македония"така че..... И искам да ми кажете вашата фраза-"не ми хареса маслото"-как го установихте?лаборатория ли имате???? Аз съм карал с кастрол,Елф,Арал,Плама,Приста и разлика не съм видял-както си го наливам бистро така си го изтакам след10хил.Така 4е светнете ме как ги установявате тези не6та????????????????
и аз това си мислех ако е от лизингова кола която задължително се сменя на 7000км и то изглежда бистро да го пробутват после кои къде намери че едно време мои приятел караше лизингова кола и вика като сменям маслото и онези не го точат във ваната а в некъв празен съд и то си е бистро... та де да го знам
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Как разбрах, че не ми хареса ли?
Ами по принцип колата ми не пипа маслото. Е, за 2000км нямаше около 200-300гр. вече.
Освен това един повдигач, който не се беше обаждал досега почна да потропва на празен ход. Лошото е, че после само намали потропването, а преди го нямаше. В крайна сметка ги смених всички, защото ме дразнеше. Винаги слагам 10/40. Преди - Havoline, от което съм доста доволен, сега пробвах с Mobil 1 - също доволен, но не откривам разлика с Havoline, освен в цената, така че следващия път май пак съм на Havoline. Единствено с Castrol имаше разлика, и то не в положителен смисъл.
Ами по принцип колата ми не пипа маслото. Е, за 2000км нямаше около 200-300гр. вече.
Освен това един повдигач, който не се беше обаждал досега почна да потропва на празен ход. Лошото е, че после само намали потропването, а преди го нямаше. В крайна сметка ги смених всички, защото ме дразнеше. Винаги слагам 10/40. Преди - Havoline, от което съм доста доволен, сега пробвах с Mobil 1 - също доволен, но не откривам разлика с Havoline, освен в цената, така че следващия път май пак съм на Havoline. Единствено с Castrol имаше разлика, и то не в положителен смисъл.
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
съгласен съм с вас 4е това е много ниска цена за кастрол,сега карам с 10в40Магнетик на кастрол и го купих за 65лв 4литра.Ivcho, ти имаш интересно мислене-за маслото гори го колата ,това според тебе от маслото ли е?????И друго за Кастрола ще ви кажа,защот се занимавах с масла преди----преди 1 год се намираше 4ерен(тубата)кастрол 15в40-това е най хубавия кастрол,защото е немски... а сега всичките Кстроли включително този дето карам с него са турски- но доколкото знам са с много добро качество защото се изнасят в Европейския съюз.Нашето масло Приста също е много хубаво(ходил съм в рафинерията и оборудването е ново) и хора които държат на марката,като както писах в предишния поста за Валволин правят много голяма грешка-по добре карайте с българско. А най-големия боклук за който и не трябва да си помислите и ИНСА - там рециклират масла и ужким ги правят като нови
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 129 госта