Проблем с алармата Г4
- Falken
- Мнения: 39
- Регистриран на: Вто 12 авг 2008 0:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Проблем с алармата Г4
Пускам темата от името на приятел.Значи колата му спря да се заклучва с оригиналната аларма на клуча пуканките на бутоните си цъкат батериите са сменение преди 1 месец ако някой си има представа какво може да е да сподели
- m2595
- Мнения: 1027
- Регистриран на: Нед 31 авг 2008 20:30
- Автомобил: Mercedes W124 250D
- Двигател: OM602
- Местоположение: Провадия
Re: Проблем с алармата Г4
От ключалките на вратите може ли да се заключи колата?
- Falken
- Мнения: 39
- Регистриран на: Вто 12 авг 2008 0:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем с алармата Г4
Да просто с дистационното отказва и не се закл. нито откл.
- m2595
- Мнения: 1027
- Регистриран на: Нед 31 авг 2008 20:30
- Автомобил: Mercedes W124 250D
- Двигател: OM602
- Местоположение: Провадия
Re: Проблем с алармата Г4
Кажи на приятеля си да направи това:
Да даде на контакт колата с ключ, който няма дистанционно(някой от резервните, ако има такива).После да излезе от колата и да я заключи от шофьорската ключалка с ключа, който ИМА дистанционно(колата трябва да е на контакт). След това да изчака една секунда. После да натисне бутона за отключване или заключване веднъж. Мигачите трябва да мигнат веднъж или два пъти, което значи, че е програмирал ключа правилно. Това важи за всички Голф 4/Бора от 99 нататък. За моделите преди 98 трябва да се ходи на диагностика.
Това, което пиша, не е измислица. Пробвах този тип програмиране на моето Ауди Б5, защото смених помпата на централното(следователно не можех да отключвам/заключвам с моето оригинално дист.), и свърши работа(при Аудито е почти същото като при Голфа, само дето се чака малко повече.)
Да даде на контакт колата с ключ, който няма дистанционно(някой от резервните, ако има такива).После да излезе от колата и да я заключи от шофьорската ключалка с ключа, който ИМА дистанционно(колата трябва да е на контакт). След това да изчака една секунда. После да натисне бутона за отключване или заключване веднъж. Мигачите трябва да мигнат веднъж или два пъти, което значи, че е програмирал ключа правилно. Това важи за всички Голф 4/Бора от 99 нататък. За моделите преди 98 трябва да се ходи на диагностика.
Това, което пиша, не е измислица. Пробвах този тип програмиране на моето Ауди Б5, защото смених помпата на централното(следователно не можех да отключвам/заключвам с моето оригинално дист.), и свърши работа(при Аудито е почти същото като при Голфа, само дето се чака малко повече.)
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с алармата Г4
Има няколко процедури за синхронизация на оригинални дистанционни,но дали проблема е разсинхронизиране?По добре първо да се погледне дали излъчва дистанционното 
- misho8612
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пон 22 юни 2009 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Троян
Re: Проблем с алармата Г4
ще може ли да попитам колегата владко как да разбера дали излъчва дистанционното
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта