съединител на климатик
-
valeri99
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пон 22 юни 2009 13:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
съединител на климатик
Здравейте ! Мисля, че гумата на електромагнитната шайба на климатика е скъсана, тъй като оста на компресора не се върти, въпреки че електромагнита си зацепва. Някой имал ли е подобен проблем ? Дайте съвет, че започва жегата. Благодаря предварително ! 
Последна промяна от gr_kanev на Сря 15 юли 2009 8:39, променено общо 1 път.
Причина: не пиши само с големи букви
Причина: не пиши само с големи букви
- Glove
- Мнения: 2046
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: съединител на климатик
Нека първо да започнем с това за каква кола става въпрос, че компресорите са няколко вида. А до колкото съм запознат ремъка върти една ролка която е на лагер и е набита на тялото на компресора, а самия съединител е метален и е с пружинен демпфер. Ако се върти и най-външната част на съединителя самия демпфер(дебел е около 8-10мм), това означава че би трябвало да предава движение на компресора. От тук на татък се проверява какво става в системата,има ли фреон, какво е налягането от двете страни, от смукателната и нагнетателната.
-
valeri99
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пон 22 юни 2009 13:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: съединител на климатик
благодаря за инфото-оправих проблема,оставихя в един сервиз,та утре ще видим......
- zfa159
- Мнения: 7911
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: съединител на климатик
Според годината и типа компресора има различни типове на зацепване.
По едно време VW решават да слагат компресори Denso...те имат и гумена част в съединителя си.
За да се скъса гумата веорятно е блокирал компресора (много често става като не се обслужва климатика и маслото става на боза).Може и от старост да е дала фира ама по-скоро едва ли....макар,че ми се е случвало.
Има го и подобен проблем при тези без гума на съединителя...при тях оста на компресора е на шлици към съединителя и като се изронят съответно съединителя работи а оста не се върти (това е при Sanden след 97-ма 8-ма).
Практиката познава какви ли не случки
Успех!
По едно време VW решават да слагат компресори Denso...те имат и гумена част в съединителя си.
За да се скъса гумата веорятно е блокирал компресора (много често става като не се обслужва климатика и маслото става на боза).Може и от старост да е дала фира ама по-скоро едва ли....макар,че ми се е случвало.
Има го и подобен проблем при тези без гума на съединителя...при тях оста на компресора е на шлици към съединителя и като се изронят съответно съединителя работи а оста не се върти (това е при Sanden след 97-ма 8-ма).
Практиката познава какви ли не случки
Успех!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Nik62 и 89 госта