Премигване на лампата за маслото

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
paradiselost
Мнения: 119
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Премигване на лампата за маслото

Мнениеот paradiselost » Пон 20 фев 2006 11:25


Този номер започна да го прави в студовете сутрин при палене при опит да запаля като чели се опита да запали и след това гасне и лампичката за маслото започва да мига и след това и да се опитвам да запаля не ще докато лампата за маслото не светне постояно, така няколко пъти докато запаля след това няма никакви проблеми през деня. Мислех ,че това е от студа но и през тези сравнително топли дни го прави този номер, защото маслото е минерално а и вече съм минал 9 хил.и си мисля дали маслото не си е загубило свойствата?




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 20 фев 2006 11:47


Доколкото ми описваш.. ми звучи на попрецакан датчик за маслото.. този който е нормално затворен на 0.3 бар..
ама каква е причината да не ще да запали докато свети датчика.. ???
нещо не мога да кажа..
или нещо по електриката...

само да ти кажа как действат лампите с маслото..

палиш... в момента в който налягането на маслото стане 0.3бар, отваря един датчик и лампата за маслото угасва...

след това вдигнеш ли веднъж 2000 оборота /не залагам за точност в оборотите ама са в този диапазон/ или след около 15 сек. сработва и системата за ранно предизвестяване, която има датчик работещ обикновенно на 1.5 или 1.8 бар нормално отворен..
та след като сработи.. таи система.. тя предизвестява с мигане на лампата и ЗУМЕР ако при 2000 оборота този вторият датчик затвори веригата т.е. ако налягането падне под стойността му за включване.

Бръмчи докато
-или угасиш колата
-или вдигне > от стойността му за включване и обороти > 2000
т.е. достатъчно е да освободиш от скорост, и да форсираш мотора.. за да угасне.. ...

ама после може пак да светне...


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пон 20 фев 2006 12:20


ако не бръмчи зумера а само мига лампате е горния датчик на главата


paradiselost
Мнения: 119
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paradiselost » Пон 20 фев 2006 18:14


Не сработва зумера само лампата мига и то при неработещ двигател,досега при работещ двигател да чукна на глава лампата не е премигвала.Значи случая е следния давам на контакт лампата свети постоянно-опитвам се да запаля превърта няколко пъти и лампата започва да мига, в този момент ако изключа от контакт и след това веднага дам контакт отново лампата пак мига, след като изключа от контакт и изчакам малко около 30сек. до 1 минута и дам отново на контакт лампата свети постоянно и съм констатирал ,че евентуално тогава може да запали така няколко пъти докато запали.След това през деня няма проблем а и не всяка сутрин прави този номер.А да спомена ,че и акумулатора не ми е много читав има почти умряла клетка и е доста слаб :( .Та се чудя дали няма някакво време за достигане на тези 0.3бара след завъртане на стартера защото доста мудно превърта при палене?


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 20 фев 2006 18:17


тези 0.3 бар ги достига още с първите 5 оборота на мотора..
така че няма проблеми..

На практика лампата за маслото трябва да си мига при неработещ мотор на контакт...


paradiselost
Мнения: 119
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paradiselost » Пон 20 фев 2006 18:21


Е мисля ,че при неработещ мотор на контакт трябва да свети постоянно и да гасне след като се стартира двигателя.

Последна промяна от paradiselost на Пон 20 фев 2006 18:33, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
emils
Мнения: 283
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот emils » Пон 20 фев 2006 18:29


wili98 написа:тези 0.3 бар ги достига още с първите 5 оборота на мотора..
така че няма проблеми..

На практика лампата за маслото трябва да си мига при неработещ мотор на контакт...

а винаги ли трябва да мига на контакт, при неработещ мотор? в смисъл, че на студен мотор лампата при мен си мига, но когато моторът е позягрял повечко не свети, нито мига на контакт - това проблем ли е и на какво се дължи? моторът е HZ 88 г. карб.
прочее, при загрял мотор не ми свети на контакт лампата и на служ. кола (форд ескорт 1,6 бензин, карб, 96 г.). при студен старт си свети и изгасва със стартирането на двигателя. един жичкаджия ми каза, че трябвало да се смени датчика.
та възможно ли е и при полото да има подобен проблем с датчика? или е нещо друго? или това изобщо не е проблем?

Последна промяна от emils на Пон 20 фев 2006 18:30, променено общо 1 път.


paradiselost
Мнения: 119
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paradiselost » Пон 20 фев 2006 18:29


А това за акумулатора го споменах защото като го заредя на сутринта след като го сложа винаги пали от раз.А ако не паля колата 24 часа абсурд да заварти толкова е скапан ,но като я карам всеки ден нямам особени проблеми,ами в седмицата поне 1-2 пъти ни се случва да го дозареждам. :oops: знам че трябва нов ама няма пари :?


Потребителски аватар
Spunky
Мнения: 478
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 22:21
Автомобил: CC
Двигател:
Местоположение: NY

Мнениеот Spunky » Пон 20 фев 2006 18:35


Я да питам тук за да не пускам друга тема...примигва ми на един завой лампичката за маслото и преди няколко дни изпищя зумера ама за много малко. Значи като сменявах маслото, ми сипаха 3 литра и нещо. Остана малко в тубата(от 4л) и аз го исипах сега и него. Обаче го дават че събира 4.5л. 1.9ТДИ АФН мотор. Да сипя ли още половин литър?


paradiselost
Мнения: 119
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paradiselost » Пон 20 фев 2006 18:50


Ами най добре следи нивото на маслото по щеката, защото при смяна винаги остава част и от старото затова не побира толкова колкото му дават по книга.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 67 госта