Та тече колеги от картера от страната на скоростната кутия. До сега грам теч нямаше от никьде и два дена след смяната на маслото опа здравеи. Голфа е троика 1.8 - 75 коня ААМ мотора. До сега винаги маслото го дьржеше малко по малко от златната среда

, но като го смениха го оставиха на максимума и два косьма от горе

,и предполагам че му доиде в повече и изби. Та мисьлта ми е като го докара сам на неговата си позиция, ще спре ли да капе или ми идва на ум лафа (вода и жена един пьт като трьгнат краи, няма спиране)

. Сьщо така ако я карам в сервиз за смяна на гарнитура на картер ,голяма ли е философията за самата смяна или не, да знам като отида. Нали ви казвам от преде като клекна като си вдигна нежното дупе ,от дясната страна идва теча ,точно кьдето се сьединява сьс скоростите. Е те това ма интригува само, като изключвам да тече нещо от скоростите щото точно след смяната на двигателното масло се разтече, като ви казвам разтече значи прави едно петьнце колкото едно левче желязно за едно денонощие.