проблем с jetta

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
m1tko
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 25 ное 2006 12:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

проблем с jetta

Мнениеот m1tko » Сря 07 мар 2007 18:20


колеги имам сериозен проблем който ме измъчи тия дни.Спря да ми върти вентилатора на радятора и се оказа че е издало багажа терморелето ,неще да отвори.Естествено купих ново и го смених то обаче включваше и изключваше когато си поиска.Отивам и купувам ново тоя път немско то пък изобщо не ще да включи колата загрява на печка.Та моля кажете доколкото знам охладителната система на тия коли не се обезвъздушава или пък греша де да знам.Като долея антифриза я оставам малко да поработи с отворена капачка на разширителния съд и на сутринта доливам малко антифриз.Като загрее си отваря термостата нагрява си радятора терморелето като го пипна също нагрято пък не включва.
Прозвъних всички кабели проверих вентилатора и вече не знам какво да правя.
Та дайте някакъв съвет от какво може да ми прави тия мизерии и ако наистина има нужда да се обезвъздушава как става тая работа :D




Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Сря 07 мар 2007 19:20


:welcome_to_group
Колега като казваш термореле имаш в предвид датчика който стои на радиатора или бъркам?
За обезвъздушаване колата трябва да е наравно и най малкия наклон може да обърка работата. :D


m1tko
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 25 ное 2006 12:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот m1tko » Сря 07 мар 2007 20:29


да точно този датчик на радиатора при мен е долу в дясно
А да те разбирам ли че системата се обезвъздушава сама или има и някоя друга тънкост.Иначе ремонта си го правя на паркинга там си е равно.Незнам изпарителя на АГУ-то може ли да създава проблем при обезвъздушаването


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Сря 07 мар 2007 21:11


По принцип сама се обезвъздушава, но изпарителя трябвя да го обезвъздушиш ако е сложен високо. :D А за датчика за перка
каталожен номер................................градуси
191 959 481В......................................95С-84С...............с една степен
191 959 481С.................................95С-84С/102С91С......с две степени


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Сря 07 мар 2007 21:38


колега за 100тен път пиша - като имате проблем - пишете и за какъв мотор става въпрос :idea:


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Сря 07 мар 2007 21:55


не трябва да оставяш колата "малко" да поработи.двигателя трябва да загрее до оптималната си температура при пуснато парно (не вентилатора , а врътката да е на топло).може радиатора да ти е запушен и от мръсотията отложена в него да побърква датчика. на следващите модели този датчик е поставен по средата на радиатора, а не както е при теб долу.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Сря 07 мар 2007 22:31


Пробва ли да вържеш директно вентилатора, за да видиш дали ще тръгне :?:
П.П.Не мога да си обясня как може да се образува въздушен джоб в най-ниската точка на един съд с флуид :shock И да, системата се самообезвъзжушава :wink:


m1tko
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 25 ное 2006 12:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот m1tko » Чет 08 мар 2007 9:10


Благодаря колеги.Вързах директно вентилатора и той си върти и на първа и втора скорост.Нямам прекъснат кабел.Като загрее колата проверих радиатора горещ направо не може да се пипне маркучите към него също горещи значи циркулира вода през него така поне аз си мисля.До споменатия датчик достига ток той се нагрял на печка и не включва.Незнам да не би и този да е дефектен ама вече втори сменям не ми се вярва.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Чет 08 мар 2007 17:25


Като се има впредвид "качеството" на частите нищо чудно и да е дефектен. По горе съм ти написал при какви градуси работи вземаш термометър до 150*С загряваш вода и мериш с уред дали ще заработи и на какви градуси. :D


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Чет 08 мар 2007 18:46


m1tko написа:Благодаря колеги.Вързах директно вентилатора и той си върти и на първа и втора скорост.Нямам прекъснат кабел.Като загрее колата проверих радиатора горещ направо не може да се пипне маркучите към него също горещи значи циркулира вода през него така поне аз си мисля.До споменатия датчик достига ток той се нагрял на печка и не включва.Незнам да не би и този да е дефектен ама вече втори сменям не ми се вярва.

А като я оставиш да работи на празен ход, стрелката за температурата на охл.течност минава средата и продължава да се покачва, така ли :?:


docenta
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 29 юни 2006 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот docenta » Пет 09 мар 2007 12:13


Здравей колега.
Имах този проблем преди доста време, мога да ти кажа как си го реших.Смених няколко датчика и ефекта беше един и същ както е при теб.
Първо сложих светодиот който да светва когато включи вентилатора, но той така и не светваше.Тогава сложих едно ключе което шунтира датчика на радиатора и включва втората степен на вентилатора.Когато видя,че стрелката показва над нормалното си включвам вентилатора, т.е. аз съм датчика.Този метод не е много удачен.Миналата година един път не бях видял, че ми се е повишила температурата и когато го забелязах видях, че ми свети светодиода и датчика на радиатора беше вече включил вентилатора.Оказа се, че датчика ми работи.Мисля че трябва да си провериш първо датчика в канче с вода и термометър.Надябам се да ти помогнах.Успех


m1tko
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 25 ное 2006 12:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот m1tko » Вто 13 мар 2007 22:44


Благодаря ви колеги
Ще го пробвам във вода и ще пиша за резултата :D



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 54 госта