Шайбата на компресора на климатика не се върти....

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
VaNk0_1
Мнения: 111
Регистриран на: Чет 08 яну 2009 15:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Шайбата на компресора на климатика не се върти....

Мнениеот VaNk0_1 » Съб 25 юли 2009 11:56


Някакви съвети нещо? Откачих кабела, който отива към компресора и пробвах дали дава ток с една крушка, но уви ток нямаше... Пробвах и с подаване на газ (защото на един дизел от който гледах с подаване на газ се завърташе) но пак нищо... Климатика е Diavia или нещо от сорта а колата е Golf 3 1.6 Mi 75hp 1994 .




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Шайбата на компресора на климатика не се върти....

Мнениеот pas1.8mi » Съб 25 юли 2009 14:32


Ако ти е изпуснал фреона няма да се вкючва компресора!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Шайбата на компресора на климатика не се върти....

Мнениеот zfa159 » Нед 26 юли 2009 20:33


Най-лесното което можеш да направиш е да видиш къде са завряли пресостата (датчика за наляганет на фреона) и да му дадеш на късо две по две крачетата.При окъсяването на едните трябва ако колата работи и е пуснат климатика компресора да тръгне а при окъсяване на другите две да тръгнат перките на 2-ра степен.
Ако нямаш идея за какво да гледаш снимай коша на двигателя и ще ти обесня къде какво да пробваш сам.Иначе ходи на майстор.
За да не тръгне компресора явно има прекъсната ел.връзка или липсва фреон.Което можеш да разбереш и сам с тест на няколко кабелчета.


Потребителски аватар
golf_III_2e
Мнения: 965
Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Шайбата на компресора на климатика не се върти....

Мнениеот golf_III_2e » Нед 26 юли 2009 21:48


ако мисли6 4е има6 фреон в системата пробваи както е запалена колата да размърда6 бу6оните и релето.На мен ми се бе6е слу4ило такова не6то един ден след като го заредих и се оказа 4е едното от кра4етата на релето не праве6е хубав контакт



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта