Здравейте.
Имам следния проблем с климатика - като го пусна и си работи екстра. Но от време на време се чува едно цъкане от към бушоните (реле !?!) и все едно че компресора на климатика се изключва (и направо май си се изключва, щот си личи и по оборотите) и после пак и се включва, и така постоянно. Има моменти когато го прави и такива когато това въобще го няма?!?! По принцип може да го прави и на свободен ход и на скорост. Няма никаква закономерност. Ако имате някакви идеи - казваите.
Колата е Г3, 1.6 - 101 к.с.
Климатик Г3
- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Климатик Г3
Мисля, че си променя някви режими. Мисля, че е нормално.
Re: Климатик Г3
Поне според мен не е нормално, защото като започне да го прави си се включва и изключва постоянно. 

- egoist_ok
- Мнения: 485
- Регистриран на: Съб 20 окт 2007 18:23
- Автомобил: Golf 4 TDI 4 motion
- Двигател: ARL 2002
- Местоположение: Троян
Re: Климатик Г3
hidalgo написа:Някакви идеи?
Климатика оригинален ли е или допълнително слаган?
- egoist_ok
- Мнения: 485
- Регистриран на: Съб 20 окт 2007 18:23
- Автомобил: Golf 4 TDI 4 motion
- Двигател: ARL 2002
- Местоположение: Троян
Re: Климатик Г3
Това в само в движение ли го прави или и в спряло положение? Много вероятно да е хлабава връзка по кабелите от пресостата до таблото вътре. Пресостата се намира под десният фар на колата и е с една букса с 4 кабела, а има и температурен датчик който е свързан последователно на пресостата, но незнам къде се намира точно той.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Климатик Г3
Принципно трудно може да се каже еднозначно от какво точно е ама ако не прави в колата хладилник не е нормално да се изключва.
За да се изключи компресора трябва :
-да сработи датчика за ниска околна температура - не всички имат ама повечето имат.Което става под +3 градуса околна температура ама тогава нямаше да се гаси и след малко да тръгва пак сам.
-да сработва датчика за обледяване на изпарителя (вътрешния радиатор) - трябва да сработва на температура на изпарителя от сорта на 4-5 градуса...което значи около 7 градуса на духалките,което значи да си умрял от студ ако вентилатора седи на 3 или 4.
-да сработва датчика за ниско налягане на фреона или за свръхналягане - малковероятно ако има достатъчно фреон (а явно има щом работи добре докато работи).
-да сработва датчика за максимално натиснат педал на газта и да изключва компресора с цел разтоварване на двигателя за осигуряване на максимална мощност (често се скапват и примерно започва на 2000-2500 оборота да гаси компресора и дефакто в движение климатик почти няма).
Друга причина да изгасне компресора няма...освенр азбира хлабава връзка или дефектен датчик и т.н. ама това е друга бира.
Интересувам се на коя степен на вентилатора забелязваш проблема или дали е на 1 или на 4 няма значение?
Другия вариант е да звъннеш един телефон или да ми пишеш по skype и да се разберем да минеш през сервиза като ти е удобно и да го мислим.Координатите ги има в "Сервизи".
Успех!
За да се изключи компресора трябва :
-да сработи датчика за ниска околна температура - не всички имат ама повечето имат.Което става под +3 градуса околна температура ама тогава нямаше да се гаси и след малко да тръгва пак сам.
-да сработва датчика за обледяване на изпарителя (вътрешния радиатор) - трябва да сработва на температура на изпарителя от сорта на 4-5 градуса...което значи около 7 градуса на духалките,което значи да си умрял от студ ако вентилатора седи на 3 или 4.
-да сработва датчика за ниско налягане на фреона или за свръхналягане - малковероятно ако има достатъчно фреон (а явно има щом работи добре докато работи).
-да сработва датчика за максимално натиснат педал на газта и да изключва компресора с цел разтоварване на двигателя за осигуряване на максимална мощност (често се скапват и примерно започва на 2000-2500 оборота да гаси компресора и дефакто в движение климатик почти няма).
Друга причина да изгасне компресора няма...освенр азбира хлабава връзка или дефектен датчик и т.н. ама това е друга бира.
Интересувам се на коя степен на вентилатора забелязваш проблема или дали е на 1 или на 4 няма значение?
Другия вариант е да звъннеш един телефон или да ми пишеш по skype и да се разберем да минеш през сервиза като ти е удобно и да го мислим.Координатите ги има в "Сервизи".
Успех!
Re: Климатик Г3
zfa159 написа:Принципно трудно може да се каже еднозначно от какво точно е ама ако не прави в колата хладилник не е нормално да се изключва.
За да се изключи компресора трябва :
-да сработи датчика за ниска околна температура - не всички имат ама повечето имат.Което става под +3 градуса околна температура ама тогава нямаше да се гаси и след малко да тръгва пак сам.
-да сработва датчика за обледяване на изпарителя (вътрешния радиатор) - трябва да сработва на температура на изпарителя от сорта на 4-5 градуса...което значи около 7 градуса на духалките,което значи да си умрял от студ ако вентилатора седи на 3 или 4.
-да сработва датчика за ниско налягане на фреона или за свръхналягане - малковероятно ако има достатъчно фреон (а явно има щом работи добре докато работи).
-да сработва датчика за максимално натиснат педал на газта и да изключва компресора с цел разтоварване на двигателя за осигуряване на максимална мощност (често се скапват и примерно започва на 2000-2500 оборота да гаси компресора и дефакто в движение климатик почти няма).
Друга причина да изгасне компресора няма...освенр азбира хлабава връзка или дефектен датчик и т.н. ама това е друга бира.
Интересувам се на коя степен на вентилатора забелязваш проблема или дали е на 1 или на 4 няма значение?
Другия вариант е да звъннеш един телефон или да ми пишеш по skype и да се разберем да минеш през сервиза като ти е удобно и да го мислим.Координатите ги има в "Сервизи".
Успех!
По принцип няма никакви закономерности от това кога го прави и кога не - и на 1-ва и на 4-та степен, и в покой и в движение. Това е най-лошото.
Ще ти взема тел-а и ще се чуем утре (че стана късно сега) да се разберем нещо за през седмицата.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Росен2 и 73 госта