електромотор на воден радиатор г3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
SIMETO1
Мнения: 498
Регистриран на: Вто 10 юни 2008 20:27
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 1999
Местоположение: Плевен

електромотор на воден радиатор г3

Мнениеот SIMETO1 » Чет 21 авг 2008 16:25


колеги имам проблем с моторчето което движи перката отпред на радиатора прекалено шумен е и трака много,когато пипнах перката имаше много голям луфт какаво да правя.

Последна промяна от SIMETO1 на Пет 24 юли 2009 19:32, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
sa6odinov
Мнения: 54
Регистриран на: Чет 10 май 2007 19:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sa6odinov » Чет 21 авг 2008 17:54


Сменявай докато е само перка че после много скъпо.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13556
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Чет 21 авг 2008 18:14


и катафалката е VW -така ми изглежда като гледам на боб.
Модел???

Разбита ти е втулката на остта.Не подлежи на ремонт. Смяна. Но купи от морга оринална , а не нова "оргиналдъ" от магазин,че тия новите изкарват даже и по 1 година.
На Г 2 лесна смяна. На Г3 - точат се водите ,маха се предна маска, радиатор , откача се и ляв фар от закрепването само.Купи си и 2 червячни скоби за да няма после мамата при монтаж.Долната скоба се закача мноого трудно особено , ако има серво.


Потребителски аватар
gyleto
Мнения: 309
Регистриран на: Сря 09 май 2007 22:40
Автомобил: Golf 2
Двигател: PL 1991
Местоположение: Пловдив

Мнениеот gyleto » Чет 21 авг 2008 22:09


и моята дрънкаше доста беше разбита смених я със втора употреба беше 50 лева от морга смени я преди да спре съвсем


Потребителски аватар
SIMETO1
Мнения: 498
Регистриран на: Вто 10 юни 2008 20:27
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 1999
Местоположение: Плевен

Мнениеот SIMETO1 » Пет 22 авг 2008 19:49


то как върви само моторчето или как?


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Пет 22 авг 2008 21:34


Вчера разглобих и отремонтирах две моторчета дето по вашите разбирания трябваше да ги изхвърля! :shock Втулка има на задния капак на моторчето,а отпред си е лагер и най често той се скапва :idea: Сменява се лагерчето,почистване ,смазване и моторчето жужи като оса! :wink: Всеки който е поне малко сръчен в ръцете може да си го отремонтира,не са необходими кой знае какви инструменти. 8)


Потребителски аватар
valeto 150hp
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 16 окт 2006 7:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец
Контакти:

Мнениеот valeto 150hp » Пет 22 авг 2008 21:35


SIMETO1 написа:то как върви само моторчето или как?
Със перката я взимаш


Trevor
Мнения: 48
Регистриран на: Вто 20 мар 2007 20:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Trevor » Пет 22 авг 2008 21:49


Ivkata е прав. Двигателчето може да се ремонтира.Малко сръчност, малко инструмент и желание и е готово .


Потребителски аватар
slavi ivanov slavov
Мнения: 563
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна
Контакти:

Мнениеот slavi ivanov slavov » Пет 22 авг 2008 22:02


Ама тои Ивката еправ ама за голф-2 , ако е за голф-3 малко повече от срьчност трябва, трябва и да сложиш другия чифт с дебелите нерви,щот тьнките да ги хабиш за една перка нема смисьл щот дрьнчала . :077:


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Пет 22 авг 2008 22:12


slavi ivanov slavov написа:Ама тои Ивката еправ ама за голф-2 , ако е за голф-3 малко повече от срьчност трябва, трябва и да сложиш другия чифт с дебелите нерви,щот тьнките да ги хабиш за една перка нема смисьл щот дрьнчала . :077:
Прав си колега,моторчетата които ремонтирах бяха от МК-2,при тройките незнам как стоят нещата! :wink:


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Пет 22 авг 2008 23:14


Може и да са магнитите в кожуха на моторчето ... и те се сменят само трябва да се внимава с поляритета защото ако са на обратно вместо да смуче ще духа и няма да издържи дълго с това вятърно съпротивление.
В случай, че объркаш поляритета смени местата на + и - за да не си играеш да отваряш отново. Но това само в случай че са магнитите.
Най- много такива магнити има при жичкаджий и са най- ефтини но най- добре е с/у 70лв. горе долу да смениш направо перката с нова(пак казвам само ако са магнитите).


Потребителски аватар
gyleto
Мнения: 309
Регистриран на: Сря 09 май 2007 22:40
Автомобил: Golf 2
Двигател: PL 1991
Местоположение: Пловдив

Мнениеот gyleto » Пет 22 авг 2008 23:58


моята перка беше капсулована и не подлежеше на ремонт ако е така не си прави експерименти :D


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Съб 23 авг 2008 7:41


Аз вчера си купих нова перка + моторче - 77 кинта - сменя се за 15 минути включвайки и времето за изпиване на бирата :wink:
Оригиналната / 17 годишна AEG / ще я запазя , ако може да се рециклира двигателчето , че тая Topran , нещо не ми вдъхва доверие :gruebel :dontknow: :drive


Потребителски аватар
SIMETO1
Мнения: 498
Регистриран на: Вто 10 юни 2008 20:27
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 1999
Местоположение: Плевен

Мнениеот SIMETO1 » Съб 23 авг 2008 13:31


когато я расклатя нагоре надоло има голям луфт.От какжо може да е?


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Съб 23 авг 2008 13:38


SIMETO1 написа:когато я расклатя нагоре надоло има голям луфт.От какжо може да е?
Колега,пак си забравил да напишеш за какъв модел става въпрос! :wink: Но и по нагоре съм ти написал, на предния капак на моторчето е лагерчето,щом там има луфт значи е заминало!Ако искаш си рециклирай моторчето,ако не сменявай!В противен случай може да останеш неприятно изненадан в тия жеги! :?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта