
направих си пълен основен ремонт на двигателя на колата като по книга е направен

това е темата ми за пълният основен ремонт на двигателя ми
viewtopic.php?f=5&t=155958&start=0
след като смених след ремонта делкото си ДУСЕЛИЕР с БОШОВО (втора упортеба разбирасе-от морга)си купих нова капачка и палец и реших да направа центровка със струбоскоп защото делкото беше центровано на око и звук на двигателя
САМО МАЛКА ЗАБЕЛЕЖКА--ДЕЛКОТО Е КУПЕНО СЛЕД ЩАТЕЛЕН ПРЕГЛЕД ОТ МОНТЪОР-ПЕРФЕКТО--БЕЗ НИКАКВИ ЛУВТОВЕ
отидах при Люси и тои ми направи делкото и пипна и малко карбуратора и дросела-карба е 2е2
абе свърши си рабтата перфектно -

Направи го както си е по книга-извади вакума--запуши маркуча и започна--остави делкото на 17 градуса нали съм на гас (LPG)(до колкото съм чувал г2 1.6 EZ работе на 16 градуса)- старото ми делко ДУСЕЛИЕР беше на 18 градуса и колата работеше перфектно и не харчеше мнго---всичко беше в нормално(и на двете делка вакумите работат перфектно) - закачи му вакума отново и колата почна да работи прекрасно

трагнах си от люси колата започна да прекъсва на ниски обороти--все едно много голямо предварение.
зачудих се аз-защо така стана--помислих си че най вероятно са ми продали менте капачка и палец--взех старите и опитах всякакви комбинации но колата продължаваше да прекъсна (кювка в ауспуха леко)
тогава ми проблесна че аз като правех ремонт освен на блока и вала--сервизирах и главата напълно--нови водачи-райбероване на клапаните и леглата им--също така се и шлайфа главата--човека който я шлайфа ми каза че са и взели 3 десети от милиметъра-толкова излезла сружката че главата да стане права--
замислих се аз--след като главата е по ниска вече и сгъстяването в горивната камера е по голямо - съответно по някакав начин това трябва да влияе на ъгъла на зепалването на искрата--по пътя на логиката значи струбоскопа трябва да лъже с малко
след дълъг мисловен процес от моя страна аз врътнах делкото (дадох му малко закъснение) горе долу на око като съм гледал Люси как го мърда мисля че му врътнах около 2 градуса закъснение----колата направо се успа стана перфекна----
все още не мога да кажа как върви колата с цялата гас и във високите обороти защото разработвам двигателя--още е на 200км.
въпросът ми е дали може да има общо между по ниската глава -по голямото сгъстяване в горивната камера и ъгъла на запалването--моля помогнете ми кажете ми


ПОЯСНЕНИЕ КОЛАТА СЕ КАРА НА ГАС (LPG)
колко е оригинално от завода на г2 1.6 EZ ъгъла на запалване на искрата без вакум и със вакум регулатор на делкото-----и как се прави центрова на запалването в моя случай????
колеги благодаря ви за отговорите ви предварително


