
Кратко звънене в областа на агренажния ремък при 1100оборота
Кратко звънене в областа на агренажния ремък при 1100оборота
И така :_) закупих си Джета 85 година, прилична кола която беше в много добро състояние и си я ползвах със здраве, докато не реших да и сменя агренажния ремък, другите ремъци и обтягащата ролка на агренажния ремък. След това се появи това страно прозвъняване на тези обороти. Това което ми прави впечатление е че докато двигателя не загрее подобаващо не се чува звъненето, след като загрее както трябва, когато двигателе преминава или подържа 1100 оборота това звънене се появява. Суетях ме се сваляхме ремъци и тем подобни докато не разбрахме че звъненето идва от обтягщата ролка. Когато намерих време сменихме ролката но това взънене пак се чува. Старата ролка която свалих и нямах проблеми с нея беше марка INNA ако не се лъжа, ролката която почна да звъни беше GENUEPARTS а в момента е OPTIMAL и двете нови ролки нямат грам луфт и лагерите са ОК в сръвнениее със старата. Неможем да разберем как да отстраним този шум. Отпуснах малко ремъка шумът понмаля но не ми се вярва това да е решение, да го отпускам повече несмея. Ползвам щатско ръководство за ремонт на ДЖЕТА. Но когато се появи този шум колата я бях оставил в сервиз не се занимавах аз, и предполагам че там са си свършили добре работата и не са пренатягали ремъка !!!! В чуде се видях и още хора покраи мен
ако можете помогнете.

Ами вярно аз карам Голф с багажник :_)) Но по темата, аз правих пробите с махнат горен капак на агренажа и свален ремък на динамото другите няма как да ги махна, и звъненето пак си беше там. Ремака се движи добре по колелетата и по шаибата и си пасва идеално, но при тези 1100 оборота това звънкане се появява !!!!
Подпирах на ролката дълга отверка и когато звъненето се появяваше, се чуваше мнооого добре през отверката, а и тя потрепваше.
Невярвам да сам попадал на толкова отвратителни ролки а и какво има в тази ролка един лагер. А и там от кадето ги копувам много други копуват и куп сервизи също. За мен проблема е натягането на ремака, или само така ми се струва. Но искам да поговоря с някои които е препатил.
Подпирах на ролката дълга отверка и когато звъненето се появяваше, се чуваше мнооого добре през отверката, а и тя потрепваше.
Невярвам да сам попадал на толкова отвратителни ролки а и какво има в тази ролка един лагер. А и там от кадето ги копувам много други копуват и куп сервизи също. За мен проблема е натягането на ремака, или само така ми се струва. Но искам да поговоря с някои които е препатил.
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
Yanakin написа:Невярвам да сам попадал на толкова отвратителни ролки а и какво има в тази ролка един лагер. А и там от кадето ги копувам много други копуват и куп сервизи също. За мен проблема е натягането на ремака, или само така ми се струва. Но искам да поговоря с някои които е препатил.
Охо има и по отвратителни колега.Мойта като я смениха (Бош ) имаше толкова голямо биене, че имах чувството, че ще скъса ремъка.После ми дадоха нова.
При мен не е имало такива шумове.
Четих в един форум преди време за човек с подобен проблем, които разказва че върнал автомобила в сервиза и те бързо отстранили проблема, и той предполага че са му отпуснали леко ремъка и всичко се оправило. Докато не му протекал някакъв семеринг и се наложило отново да смени пак същите неща. И този шум пак се появил, и то гогато двигателя се стопли. Но решил докато не стане непонусимо да не се занимава с него :_)))
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- alex_7656
- Мнения: 359
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 18:51
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
колега и аз имам същия проблем г-3 2.0 гти 115 кс,като смених ремъка имаше този шум и то само като двигателя загрее.Върнах я в сервиза и нишо така и не се разбра от какво е .Но аз мисля че идва от шайбите който въртят ремъка на хидравликата и на водната помпа.Така е при мен вече 8000-9000 км.И аз не можах да разбера!!!Успех
И така часът на истината. Няма ролка на тоз свят която да не звъни
Всички ролки които се слагат си звънкат от натягането което агренажния ремъка им оказва, и за това когато има звън ремака се отпуска докато звънъ изчезне и това е оптималното натягане на ремъка. А защо звънят по-принцип, неможах да си обесня...
Колкото по-стегнато толкова повече звънене. Това го знаеше човек който не е авто монтьор а интересното е че монтьорите не го знаят :_)))
Думите му излязоха прави :_) сега си карам и се кефя как мърка 1.8 кубиковия мотор

Колкото по-стегнато толкова повече звънене. Това го знаеше човек който не е авто монтьор а интересното е че монтьорите не го знаят :_)))
Думите му излязоха прави :_) сега си карам и се кефя как мърка 1.8 кубиковия мотор
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта