КатаЛизатор за 3ка или Резонантно гърне?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
sexxxy
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 06 юли 2004 19:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

КатаЛизатор за 3ка или Резонантно гърне?

Мнениеот sexxxy » Пон 11 окт 2004 20:32


колата ми е Golf3 GTI 115 коня,махнах катализатора и сега харчи много,а ламбда сондата е в катализатора,но в момента имам тръба:(




prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 11 окт 2004 21:02


Резонаторно гърне!!!! Иначе ще изгори задното гърне, и сигурен ли си че ламбдата е в катализатора, не би трябвало, трябва да е на изпускателния колектор преди тва..... Sly


silverhawk*
Мнения: 32
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silverhawk* » Пон 11 окт 2004 21:13


В катализатора е,а след това сложиха ли ти ламдата като хората,какъв разход ти дава?


Гост

Мнениеот Гост » Вто 12 окт 2004 20:42


разхода ми е 17-18 извънградско,като карам усещам прогресивното намаляване на бензина.Колко е нормалния разход?


Потребителски аватар
folci
Мнения: 95
Регистриран на: Чет 08 юли 2004 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот folci » Вто 12 окт 2004 20:46


Anonymous написа:разхода ми е 17-18 извънградско,като карам усещам прогресивното намаляване на бензина.Колко е нормалния разход?


зависи какво и как го караш


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Вто 12 окт 2004 20:46


майкоооооооо харчиш като волга
ламбдата нещо не е в ред да ти кажа според мен


Потребителски аватар
flash
Мнения: 751
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Мнениеот flash » Вто 12 окт 2004 21:24


Харчи ти много заради Ламбда сондата!!Според мен не е в катализатора ама щом казваш!!!!Ако питаш мене я качи на стенд , то ще си покаже!!!!!!!!!


Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Вто 12 окт 2004 22:34


Малеееееее какво си и направил ти нон-стоп до червеното на оборотомера да я караш сигурно няма да даде такъв разход. Ходи на стенд, че много ще ти утънее джоба


silverhawk*
Мнения: 32
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silverhawk* » Вто 12 окт 2004 23:18


Карам същия Голф ГТИ,като купих колата ламдата беше заминала и я смених-разхода ми падна значително.Пробвай с нея но-нека ти я тестват първо.Най-добре отиди в някой качествен сервиз,че на мене от кадърни майстори ми се скапа колата.


Потребителски аватар
Rumen_K
Мнения: 69
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Golf 3 GTI E - razhod

Мнениеот Rumen_K » Сря 27 окт 2004 10:31


Аз имам същата кола, харчи ми около 8 извънградско (ама ако пестиш и не вдигаш големи скорости), градско харчи около 11 средно – в задръствания може да стигне 13 но вечер като няма много движение е под 10


Потребителски аватар
StreetThug16V
Мнения: 434
Регистриран на: Нед 24 окт 2004 7:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот StreetThug16V » Чет 28 окт 2004 2:48


100 процента е ламбдата. и на мене ми гореше много- около 13 в града а колата е Г3 ГТИ 16В. отидох в сервиза на ауди (бившия сервиз жигули) и там момчето като закачи тестера се хвана за главата: вика тва не е възможно всички датчици да не ти работят: за притока на въздух, за колко газ се подава и т.н. отделно и ламбдата я нямаше.
гледахме първо бушони ама всичко си беше наред. и след тва той вика абе сигурно е дало грешка в компютъра ако някой е свалял букси и е палил така, а той не се изчиства сам. и го занули там нещо и всичко си тръгна както трябва. сега над 11 в града се случва много рядко да ми дава.
иначе той ми обясни че на по-нови версии на софтуера (моя е 93) сами се чистели след 100 запалвания.


Потребителски аватар
sigi
Мнения: 181
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sigi » Чет 28 окт 2004 8:46


Значи говорил съм с маисторчета та ако нямаш резорнаторно гарне нема кво да спира изгрелите газове около ламбда сондата а те минават направо към гърнетата и тя не отчита вярно.
Имам редвид, че точно след ламбда сондата трябва да има гърне или тръба НО С ПОМАЛЪК диаметър задъжително щото трябва там газовете да минават трудно абе даже някои да се връщат нещо таков щото като си минават направо тя не може да отчита верно. Абе дано съм го обяснил верно. Сложи си ЗАДЪЛЖИТЕЛНО резонансно гърне СЛЕД ламда сондата и сте се оправи.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 28 окт 2004 12:16


Това дето връща се нарича "backpreasure" по този начин се поддържа нормален режим на двигателя и температура която е добра за горенето, ако се изкарат газовете много бързо двигателя се "изсушава" и може да се счупи....... гърне задължително иначе гори системата понеже газовете са с много висока температура......



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Serto0 и 168 госта