КатаЛизатор за 3ка или Резонантно гърне?
КатаЛизатор за 3ка или Резонантно гърне?
колата ми е Golf3 GTI 115 коня,махнах катализатора и сега харчи много,а ламбда сондата е в катализатора,но в момента имам тръба:(
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 21:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 21:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Rumen_K
- Мнения: 69
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Golf 3 GTI E - razhod
Аз имам същата кола, харчи ми около 8 извънградско (ама ако пестиш и не вдигаш големи скорости), градско харчи около 11 средно – в задръствания може да стигне 13 но вечер като няма много движение е под 10
- StreetThug16V
- Мнения: 434
- Регистриран на: Нед 24 окт 2004 7:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
100 процента е ламбдата. и на мене ми гореше много- около 13 в града а колата е Г3 ГТИ 16В. отидох в сервиза на ауди (бившия сервиз жигули) и там момчето като закачи тестера се хвана за главата: вика тва не е възможно всички датчици да не ти работят: за притока на въздух, за колко газ се подава и т.н. отделно и ламбдата я нямаше.
гледахме първо бушони ама всичко си беше наред. и след тва той вика абе сигурно е дало грешка в компютъра ако някой е свалял букси и е палил така, а той не се изчиства сам. и го занули там нещо и всичко си тръгна както трябва. сега над 11 в града се случва много рядко да ми дава.
иначе той ми обясни че на по-нови версии на софтуера (моя е 93) сами се чистели след 100 запалвания.
гледахме първо бушони ама всичко си беше наред. и след тва той вика абе сигурно е дало грешка в компютъра ако някой е свалял букси и е палил така, а той не се изчиства сам. и го занули там нещо и всичко си тръгна както трябва. сега над 11 в града се случва много рядко да ми дава.
иначе той ми обясни че на по-нови версии на софтуера (моя е 93) сами се чистели след 100 запалвания.
- sigi
- Мнения: 181
- Регистриран на: Вто 26 окт 2004 13:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Значи говорил съм с маисторчета та ако нямаш резорнаторно гарне нема кво да спира изгрелите газове около ламбда сондата а те минават направо към гърнетата и тя не отчита вярно.
Имам редвид, че точно след ламбда сондата трябва да има гърне или тръба НО С ПОМАЛЪК диаметър задъжително щото трябва там газовете да минават трудно абе даже някои да се връщат нещо таков щото като си минават направо тя не може да отчита верно. Абе дано съм го обяснил верно. Сложи си ЗАДЪЛЖИТЕЛНО резонансно гърне СЛЕД ламда сондата и сте се оправи.
Имам редвид, че точно след ламбда сондата трябва да има гърне или тръба НО С ПОМАЛЪК диаметър задъжително щото трябва там газовете да минават трудно абе даже някои да се връщат нещо таков щото като си минават направо тя не може да отчита верно. Абе дано съм го обяснил верно. Сложи си ЗАДЪЛЖИТЕЛНО резонансно гърне СЛЕД ламда сондата и сте се оправи.
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Това дето връща се нарича "backpreasure" по този начин се поддържа нормален режим на двигателя и температура която е добра за горенето, ако се изкарат газовете много бързо двигателя се "изсушава" и може да се счупи....... гърне задължително иначе гори системата понеже газовете са с много висока температура......
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Serto0 и 168 госта