
Питане относно мотор 1,6 на Г4 105 и 101 кс
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СОФИЯ-НЯКАДЕ
Питане относно мотор 1,6 на Г4 105 и 101 кс
Дали моторите са пълна инжекция или моно.И колко струва газифицирането им. 

-
- Мнения: 312
- Регистриран на: Пон 09 мар 2009 18:48
- Автомобил: VW
- Двигател: TAIGO
- Местоположение: sofia
Re: Питане относно мотор 1,6 на Г4 105 и 101 кс
IAVOR1984 написа:Дали моторите са пълна инжекция или моно.И колко струва газифицирането им.
Пълна инжекция са.
Газифициране излиза над 1000лв.
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Питане относно мотор 1,6 на Г4 105 и 101 кс
IAVOR1984 написа:Дали моторите са пълна инжекция или моно.И колко струва газифицирането им.
Направи си услуга и не се занимавай с газифициране...... един ден всичко излиза през носа, особено при коли от/след поколението на Г4, съдържащи достатъчно електроника, че да ти вкисне живота след манипулации и побългаряване....
Re: Питане относно мотор 1,6 на Г4 105 и 101 кс
Пълни енжекциони са. Моно инжекциони не си произвеждат (или поне не масово) от има няма 15 години.
За 101 кс задължително газов инжесцион (около 1200лв.) защото е с пласмасови колектори.
1.6 105 кс. е 16v и нямам представа с какви колектори е (пластмасови или метални) нека някой колега с такъв мотор да каже.
За 101 кс задължително газов инжесцион (около 1200лв.) защото е с пласмасови колектори.
1.6 105 кс. е 16v и нямам представа с какви колектори е (пластмасови или метални) нека някой колега с такъв мотор да каже.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СОФИЯ-НЯКАДЕ
Re: Питане относно мотор 1,6 на Г4 105 и 101 кс
Мерси колеги.А кои от 2 е по добър
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Питане относно мотор 1,6 на Г4 105 и 101 кс
IAVOR1984 написа:Мерси колеги.А кои от 2 е по добър
Дай дефиниця на "по-добър" мотор?
Като цяло бих препоръчал 1.6 16V по следните причини:
- Малко по-мощен
- Отделни бубини
- По-нов
- Малко по-икономичен
Недостатъци:
2 ламбда сонди
2 катализатора (което може да се гледа и като предимство)
повечко електроника (например е-газ, електроника на друг протокол от 2002) и съответномалко по-трудно при проблем в системата.
Освен това повечето 1.6 16V са произведени след средата на 2001ва, когато е и разрешен фабричния дефект при скоростните кутии на 1.6. (Има отделна тема която е хубаво да прочетеш)
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Питане относно мотор 1,6 на Г4 105 и 101 кс
Относно газификацията - смисъл има ,но всичко е въпрос на математика и риск.Колата е пълен инжекцион което означава ,че да нямаш грижи иска газов инжекцион(съответно ако вземеш и по-новата година ще иска по-добро управление на инжекциона)което води 900-1200 лева за уредба.Спестяването на газовата е приблизително 8 лв. на 100 кн. което значи,че я изплащаш след поне 15 000 км.Нормално погледнато това са километри които се минават за година и според мен си струва.
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Питане относно мотор 1,6 на Г4 105 и 101 кс
Rabbit_TDI написа:Относно газификацията - смисъл има ,но всичко е въпрос на математика и риск.Колата е пълен инжекцион което означава ,че да нямаш грижи иска газов инжекцион(съответно ако вземеш и по-новата година ще иска по-добро управление на инжекциона)което води 900-1200 лева за уредба.Спестяването на газовата е приблизително 8 лв. на 100 кн. което значи,че я изплащаш след поне 15 000 км.Нормално погледнато това са километри които се минават за година и според мен си струва.
А след колко километра почват проблемите по двигателя, генерацията и т.н., колко излизат те и къде отива сметката? Проблемът с втората ламбда при 1.6 16V също ли е без значение?
Всичко е възможно, всичко се прави... въпросът е малко по-дългосрочен риск анализ. Всеки сам си преценява. Аз лично никога не бих сложил газ на кола от това или по-късно поколение.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Питане относно мотор 1,6 на Г4 105 и 101 кс
Ако уредбата е с добро управление и взима сигнал от ламбдата(има такива модели ,но при покупка си сика проучване ,а не да идеш в първия сервиз) проблемите не почват никога.Проблема е ,че повечето газаджии слагат енжекцион с ламбда емулатор(за да ти предложат със 100 лева по-ниска цена) и пускат няква смес на око в превес на бедна смес(за да е доволен клиента от разхода) и псоле се чудиш кво става.
Re: Питане относно мотор 1,6 на Г4 105 и 101 кс
И какви проблеми почват по двигателя заради газта,че не се сещам,осветли ни
. За генерацията си г/д прав но едно гърне за 3 год, много ли ти се струва
.Такива коли са на газ ,в сравнение с който голфа не е кола
,защо да не сложи газ и да си кара колата.Единствено няма смисъл на газ ако кара под 5000км на година(което ме съмнява).



- k_garchev
- Мнения: 2721
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
- Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Пирдоп
- Контакти:
Re: Питане относно мотор 1,6 на Г4 105 и 101 кс
Две години и половина карах Голф 4 1.6 101кс на газ!Дадох 1300лв за газов инжекцион и точно след по-малко от четири месеца газовата "работеше" за мен!За тези две години и половина не съм имал абсолютно никакви проблеми!На всеки 6 месеца и сменях филтърчетата и на всеки 5000км сменях въздушния филтър!
Винаги има смисъл от газова,ако се кара по над 700-800 км на месец!И защо си мислите,че голф 4 е някаква космическа сувалка с много електроника!?!
Винаги има смисъл от газова,ако се кара по над 700-800 км на месец!И защо си мислите,че голф 4 е някаква космическа сувалка с много електроника!?!
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Питане относно мотор 1,6 на Г4 105 и 101 кс
k_garchev написа:И защо си мислите,че голф 4 е някаква космическа сувалка с много електроника!?!
Щото 1.6 8V е все още Г3

Но пак казвам - всичко е възможно, всичко се прави.... познавам хора които си карат на газ и са доволни като теб, познавам и такива, които след основни ремонти за ХХХХ лева отрекоха газова доживот.
Всеки сам си преценява. Аз съм малко на мнение, че или правиш нещо като хората... или по-добре недей - има и градски транспорт. Но всеки сам решава по този въпрос. Аз карам на бензин и смятам да го правя и в бъдеще. Предната семейна (Пасат) също чукна 200 000 невиждала газ. Мисля, че отговорихме на конкретния въпрос на колегата за това какво му трябва... макар и грубо. Той ще си реши.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СОФИЯ-НЯКАДЕ
Re: Питане относно мотор 1,6 на Г4 105 и 101 кс
Rabbit_TDI написа:Относно газификацията - смисъл има ,но всичко е въпрос на математика и риск.Колата е пълен инжекцион което означава ,че да нямаш грижи иска газов инжекцион(съответно ако вземеш и по-новата година ще иска по-добро управление на инжекциона)което води 900-1200 лева за уредба.Спестяването на газовата е приблизително 8 лв. на 100 кн. което значи,че я изплащаш след поне 15 000 км.Нормално погледнато това са километри които се минават за година и според мен си струва.
Относно километри на година са около 40000 км
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СОФИЯ-НЯКАДЕ
Re: Питане относно мотор 1,6 на Г4 105 и 101 кс
Имам си Г2 на гас и удари 900 000км.Но тои е карбуратор а това е инжекция.Затова попитах за гаста на Г4 Все пак мерси 

- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Питане относно мотор 1,6 на Г4 105 и 101 кс
Мисля си, че ако си решен на газ, по добре 1.6 8V. Би имал по-голям успех / по-малко проблеми.
Иначе - поне според мен 1.6 16V е по-добрия избор.
Иначе - поне според мен 1.6 16V е по-добрия избор.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта