проблем с голф 4 1.6
- shadow1864
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пет 24 окт 2008 12:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
проблем с голф 4 1.6
колеги имам странем проблем от както издуних катализатора не работи хубаво..гасне и си играе с оборотите дори до 2500 обр варви а после се 4уди и за момент забива муцуната и след тва се отпушва .сутрин като го паля гасне и трябва да поддуржам обороти аз ,,,,
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: проблем с голф 4 1.6
Кой от 3-те 1.6 двигател си?
Ако приемем че проблема е възникал от пипането по генерацията:
1. Допуснал си отвори някъде по генерацията, от където влиза въздух и лъже предната ламбда сонда
2. Прецакал си по някакъв начин първата ламбда
Най-добре разчети грешките, т.е. направи диагностика.
Освен това - как точно излъга втората ламбда (или нямаш такава?) ?
Би трябвало макар и да не е веднага да ти се появи грешка на таблото заради липсата на катализатор.
Не по моя воля и аз от 2 седмици съм без катализатор - за сега поне всякаш ефекта е даже положителен - малко по-малък разход, малко по-голяма мощност (а може и да си въобразявам за мощността). Съвсем лека промяна в звука, но нищо смущаващо.
Ако приемем че проблема е възникал от пипането по генерацията:
1. Допуснал си отвори някъде по генерацията, от където влиза въздух и лъже предната ламбда сонда
2. Прецакал си по някакъв начин първата ламбда
Най-добре разчети грешките, т.е. направи диагностика.
Освен това - как точно излъга втората ламбда (или нямаш такава?) ?
Би трябвало макар и да не е веднага да ти се появи грешка на таблото заради липсата на катализатор.
Не по моя воля и аз от 2 седмици съм без катализатор - за сега поне всякаш ефекта е даже положителен - малко по-малък разход, малко по-голяма мощност (а може и да си въобразявам за мощността). Съвсем лека промяна в звука, но нищо смущаващо.
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: проблем с голф 4 1.6
разбира се че се увеличава малко мощността все пак изгорелите газове излизат по бързо и при по слабо налягане в тръбите
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: проблем с голф 4 1.6
Да, има логика в това, но за разхода всеки твърди различно - едни, че се качвал, щото се променяла инертността или нещо си, други - че падал, тъй като газовете излизат по-безпроблемно... Ясно е, че спрямо запушен катализатор и разхода ще падне и мощността ще се увеличи. Но в моя случай не беше запушен и и аз не знам вече каква трябва да е разликата на теория.
Да чукам на дърво, за сега почти убедително разхода е паднал макар и малко... А до колко ли се увеличава мощността!?
Да чукам на дърво, за сега почти убедително разхода е паднал макар и малко... А до колко ли се увеличава мощността!?
- Burner_inc
- Мнения: 691
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 17:20
- Автомобил: Touran Kawasaki Versys 1000
- Двигател: BLS 2009
- Местоположение: София
Re: проблем с голф 4 1.6
Ако промените по изпускателната система се свеждат само до махане на катализатора мощността и да се увеличи ще е незначително
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: проблем с голф 4 1.6
Burner_inc написа:Ако промените по изпускателната система се свеждат само до махане на катализатора мощността и да се увеличи ще е незначително
чел съм, че с до 10%. Вероятно е силно индивидуално. За Голф 4 1.6 FSI (110 PS) има документирани + 6 PS без катализатор при тест в ADAC.
По усет при мен също надали са повече, но всякаш наистина има разлика.
Доста зависело и от Еко-нормата - при по-висока еко норма разликата след махане е по-осезаема. Аз бях Euro 4 с 2 катализатора, така че е обянимо да има осезаема разлика сега без 2-та.
- Burner_inc
- Мнения: 691
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 17:20
- Автомобил: Touran Kawasaki Versys 1000
- Двигател: BLS 2009
- Местоположение: София
Re: проблем с голф 4 1.6
Haralampi написа:Burner_inc написа:Ако промените по изпускателната система се свеждат само до махане на катализатора мощността и да се увеличи ще е незначително
чел съм, че с до 10%. Вероятно е силно индивидуално. За Голф 4 1.6 FSI (110 PS) има документирани + 6 PS без катализатор при тест в ADAC.
По усет при мен също надали са повече, но всякаш наистина има разлика.
Доста зависело и от Еко-нормата - при по-висока еко норма разликата след махане е по-осезаема. Аз бях Euro 4 с 2 катализатора, така че е обянимо да има осезаема разлика сега без 2-та.
А на тяхно място прави тръби ли са или резонатори?
Re: проблем с голф 4 1.6
А аз мога ли да попитам как се лъже втората ламбда сонда -след катализатора
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: проблем с голф 4 1.6
Burner_inc написа:
А на тяхно място прави тръби ли са или резонатори?
На място на първия не знам... така и не го видях дори как изглежда.
А на място на класическия - те само го отвориха, извадиха питата и го затвориха обратно. Т.е. гърненцето си е още там, но празно. Разлика в звученето има минимална - съвсем лек метален привкус на определени обороти, но само ако се заслушаш.
addrak написа:А аз мога ли да попитам как се лъже втората ламбда сонда -след катализатора
Все още тествам - ако е успешно ще споделя

Иначе най-сигурният начин е емулатор.
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: проблем с голф 4 1.6
Haralampi написа:Да чукам на дърво, за сега почти убедително разхода е паднал .....
E... колко е спаднал...сподели?
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: проблем с голф 4 1.6
dokros написа:Haralampi написа:Да чукам на дърво, за сега почти убедително разхода е паднал .....
E... колко е спаднал...сподели?
Поне около половин литър!
Бургас-София с 3ма човека и пълен багажник (включително 1 акумулатор, който е над 10кг. в багажника) и пуснат клиамтроник при нормално шофиране - т.е. 60-90 на шосе, 100 - 150 на магистралата - 6.2
До преди Ихтиман, когато я натиснах повечко (130-160) беше 6.0
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: проблем с голф 4 1.6
а компютърчето колко показва на място...
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: проблем с голф 4 1.6
dokros написа:а компютърчето колко показва на място...
Не съм си поставял за цел да го съзерцавам всеки път като спра, но повечето пъти като погледна танцува между 0,5 и 0,6. Виждал съм го да пада за момент и на 0,4 или да качва за момент на 0,7.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта