Дайте някаква идея какво да правя.Проблемът е и аз незнам какъв,
първо клапаните здраво си тракат,на ниски обороти колата леко тресе
ходих на елкон,компресията в всички цилиндри е различна.максималната скорост на колата е 160км това нормално ли е?
двигателят е ABU 1.6 75 коня.
заключението на майсторите беше: смени маслото и всичко ще се оправи.колата е на 130 хил. с масло в момента 15w40.Центровка,кабели,свещи са си наред.



ПРОБЛЕМ С ГОЛФ3 1.6?
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами нормално е да е различна на всички цилиндри...
Ама кажи с колко.. демек кажи ква е компресията...
И още нещо по отношение на тракането на клапани..
Премери налягането на маслото... и кажи някакви стойносто, или потърси с търсачката... ама преди това се прекръсти 3 пъти...
А това че не ще да вдига колкото трябва.. може да е от 101 работи..
например..
Нещо по електриката .. бобина, кабели, дистр. капачка/палец, свещи..
Горивообразуването.. демек карбуратора...
Компресията..
неправилна центровка
и най-глупавото - не си сменял въздушен филтър
..и още и още и още...
Това всичкото.. поред на номерата...
Направи справка някъде на газ анализатор... виж какво ще покаже изгорелите газове...
Свали свещите и виж в какво състояние са как горат.... по това можеш да съдиш много за работата на мотора..
Не бих се учудил някой от цилиндрите да работи гат си иска...
Свещите да ги разгледа човек дето си разбита от работата
Качи я междувременно на центровака
Ама кажи с колко.. демек кажи ква е компресията...
И още нещо по отношение на тракането на клапани..
Премери налягането на маслото... и кажи някакви стойносто, или потърси с търсачката... ама преди това се прекръсти 3 пъти...
А това че не ще да вдига колкото трябва.. може да е от 101 работи..
например..
Нещо по електриката .. бобина, кабели, дистр. капачка/палец, свещи..
Горивообразуването.. демек карбуратора...
Компресията..
неправилна центровка
и най-глупавото - не си сменял въздушен филтър
..и още и още и още...
Това всичкото.. поред на номерата...
Направи справка някъде на газ анализатор... виж какво ще покаже изгорелите газове...
Свали свещите и виж в какво състояние са как горат.... по това можеш да съдиш много за работата на мотора..
Не бих се учудил някой от цилиндрите да работи гат си иска...
Свещите да ги разгледа човек дето си разбита от работата
Качи я междувременно на центровака
wili98 Благодаря ти за отговора.компресията до колкото се сещам беше 1-ви-11, 2-ри-8, 3-ти-5, 4-ти-11.
свищите и центровката ги провериха и казаха че са си наред,виж въздушен филтър още утре ще го сменя.а за клапаните тракат си студена повечко като загрее по малко.ще сменя маслото с полусинтетика 10w40 пък ще видим.Дистрибуторнота капачка е нова .потръпването на колата се получавало от неравномерната комприсия така ми обесниха в сервиза.
свищите и центровката ги провериха и казаха че са си наред,виж въздушен филтър още утре ще го сменя.а за клапаните тракат си студена повечко като загрее по малко.ще сменя маслото с полусинтетика 10w40 пък ще видим.Дистрибуторнота капачка е нова .потръпването на колата се получавало от неравномерната комприсия така ми обесниха в сервиза.
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
IVANOFF написа: 3-ти-5
абе колега, ако разликата между 2 съседни цилиндъра е повече от 3бара заминаваш за ремонт...
а ако падне под 8 също
демек тоя двигател леко хич не е добре - ти на практика караш на 3 цилиндъра ( а и тоя с компресия 8 май вече е пътник, значи два и половина цилиндъра)
като ти мериха компресията сипваха ли масло в цилиндрите? да не би да не ти затварят клапаните и затва да е толкова кофти?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта