Крива биела

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
lino__
Мнения: 169
Регистриран на: Вто 16 дек 2008 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Крива биела

Мнениеот lino__ » Пет 18 сеп 2009 20:25


Разглобих едно KR-че, но не заради биелата ами за правене. И се оказа че едната биела е леко крива. От какво може да стане това? Нямаше нито чукане в мотора нито нищо, вървеше си перфектно :) ама го имам отскоро и незнам преди това какво е правен :(
това излезе след разглобяването
- 2-ри ремонт бутала - 81,5мм
- основните и биелните лагери са 1986г. демек стоковите и са в перфектно здраве.
Кой е сложил оригинални немски бутала и не е сменил черупките?!?

Биели от 1.6 стават ли? Защото имам налични и днес ги сравнявах и са 1:1. Нямат абсолютно никаква разлика с KR-овите.




Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Крива биела

Мнениеот ivkata » Пет 18 сеп 2009 21:38


Мисля че ще станат,аз съм правил(само че малкото GTI-112 к.с.),със биели от 1.6 и досега няма проблеми ! :wink: Не мисля че и при теб ще има проблем! :да:


Потребителски аватар
di4evv
Мнения: 517
Регистриран на: Нед 13 яну 2008 2:05
Автомобил: ауди а 4
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Крива биела

Мнениеот di4evv » Съб 19 сеп 2009 20:23


разликата в биелите на 1.6 и 1.8 8в е само в това че на 8в биелите са пробити по цялата дължина и буталния болт се маже през биелата,а тези на КР не са пробити,има само една дупка отгоре на биелата и буталния болт се маже през нея от маслените пръскалки на 16в блока.иначе нямат разлика ,мой приятел си направи КР-а с биели от 1.6 на които проби дупки отгоре.лагерите на КР-а не са дупчени така,че няма проблем


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Крива биела

Мнениеот NovobranecGT » Вто 22 сеп 2009 20:56


di4evv написа:разликата в биелите на 1.6 и 1.8 8в е само в това че на 8в биелите са пробити по цялата дължина и буталния болт се маже през биелата,а тези на КР не са пробити,има само една дупка отгоре на биелата и буталния болт се маже през нея от маслените пръскалки на 16в блока.иначе нямат разлика ,мой приятел си направи КР-а с биели от 1.6 на които проби дупки отгоре.лагерите на КР-а не са дупчени така,че няма проблем

Аз имам едни от 1,8 които не са пробити, мисля че само 16v при старите мотори го имат(Ладите също имат, а на новите лагери дори не са направили отвор към тия канали и пак си вървят).Това няма значение, и с мотовилки от 1600 ще си върви.Хората какви ли не издевателства правят.А по въпроса защо е крива, може да е имало воден удар :shock
П.П.Така както е крива, може и да се изправи :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], vitangt и 97 госта