здравеите, може ли някой да каже за какво се отнасят въпросните грешки. Мотора е бензин 1,8Т - '98ма. Щом не е ТДИ ми е много тъмно...
Control Module Part Number: 4B0 907 557 B
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR AT D03
Software Coding: 04052
Work Shop Code: WSC 02325
6 Faults Found:
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
26-10 - Output Open - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
26-10 - Output Open - Intermittent
01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
26-10 - Output Open - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
26-10 - Output Open - Intermittent
01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
разчитане на грешки от ЕКУ
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: разчитане на грешки от ЕКУ
всички тия неща имат обща маса. и общ плюс.
няма нещо от тия неща.
късо към маса ми говори за липсващ плюс.
бушон?
няма нещо от тия неща.

късо към маса ми говори за липсващ плюс.
бушон?
Re: разчитане на грешки от ЕКУ
http://wiki.ross-tech.com/index.php/Cat ... ault_Codes
Ето в този сайт може да разбереш какво значи всеки номер на грешката и евентуално къде да търсиш проблема
.
Ето в този сайт може да разбереш какво значи всеки номер на грешката и евентуално къде да търсиш проблема

- marchq
- Мнения: 381
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: разчитане на грешки от ЕКУ
valerius написа:здравеите, може ли някой да каже за какво се отнасят въпросните грешки. Мотора е бензин 1,8Т - '98ма. Щом не е ТДИ ми е много тъмно...
Control Module Part Number: 4B0 907 557 B
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR AT D03
Software Coding: 04052
Work Shop Code: WSC 02325
6 Faults Found:
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
26-10 - Output Open - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
26-10 - Output Open - Intermittent
01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
26-10 - Output Open - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
26-10 - Output Open - Intermittent
01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
Колега темата е малко стара, но искам да те попитам какво стана оправи ли проблема и ако да как? Защото на мене ми излизат абсолютно същите работи (правя диагностика през 1 седмица и винаги са се появили тези грешки как го реши?
- marchq
- Мнения: 381
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: разчитане на грешки от ЕКУ
Моля ви кажете ми къде да ровя за причини на тея грешки
((

- marchq
- Мнения: 381
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: разчитане на грешки от ЕКУ
marchq написа:Моля ви кажете ми къде да ровя за причини на тея грешки((
Моите са
Control Module Part Number: 06A 906 018 CG
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02
Software Coding: 04000
Work Shop Code: WSC 00046
6 Faults Found:
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 78 госта