разчитане на грешки от ЕКУ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
valerius
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

разчитане на грешки от ЕКУ

Мнениеот valerius » Съб 19 сеп 2009 22:03


здравеите, може ли някой да каже за какво се отнасят въпросните грешки. Мотора е бензин 1,8Т - '98ма. Щом не е ТДИ ми е много тъмно...


Control Module Part Number: 4B0 907 557 B
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR AT D03
Software Coding: 04052
Work Shop Code: WSC 02325
6 Faults Found:
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
26-10 - Output Open - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
26-10 - Output Open - Intermittent
01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
26-10 - Output Open - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
26-10 - Output Open - Intermittent
01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
29-10 - Short to Ground - Intermittent




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: разчитане на грешки от ЕКУ

Мнениеот vaskoto1 » Съб 19 сеп 2009 22:08


всички тия неща имат обща маса. и общ плюс.
няма нещо от тия неща. :wink:
късо към маса ми говори за липсващ плюс.
бушон?


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: разчитане на грешки от ЕКУ

Мнениеот morfei1 » Нед 20 сеп 2009 13:08


http://wiki.ross-tech.com/index.php/Cat ... ault_Codes

Ето в този сайт може да разбереш какво значи всеки номер на грешката и евентуално къде да търсиш проблема :) .


Потребителски аватар
marchq
Мнения: 381
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: разчитане на грешки от ЕКУ

Мнениеот marchq » Пет 10 юни 2011 18:51


valerius написа:здравеите, може ли някой да каже за какво се отнасят въпросните грешки. Мотора е бензин 1,8Т - '98ма. Щом не е ТДИ ми е много тъмно...


Control Module Part Number: 4B0 907 557 B
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR AT D03
Software Coding: 04052
Work Shop Code: WSC 02325
6 Faults Found:
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
26-10 - Output Open - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
26-10 - Output Open - Intermittent
01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
26-10 - Output Open - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
26-10 - Output Open - Intermittent
01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
29-10 - Short to Ground - Intermittent


Колега темата е малко стара, но искам да те попитам какво стана оправи ли проблема и ако да как? Защото на мене ми излизат абсолютно същите работи (правя диагностика през 1 седмица и винаги са се появили тези грешки как го реши?


Потребителски аватар
marchq
Мнения: 381
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: разчитане на грешки от ЕКУ

Мнениеот marchq » Нед 28 авг 2011 14:26


Моля ви кажете ми къде да ровя за причини на тея грешки :(((


Потребителски аватар
marchq
Мнения: 381
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: разчитане на грешки от ЕКУ

Мнениеот marchq » Нед 28 авг 2011 14:28


marchq написа:Моля ви кажете ми къде да ровя за причини на тея грешки :(((


Моите са
Control Module Part Number: 06A 906 018 CG
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02
Software Coding: 04000
Work Shop Code: WSC 00046
6 Faults Found:
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
29-10 - Short to Ground - Intermittent


Потребителски аватар
marchq
Мнения: 381
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: разчитане на грешки от ЕКУ

Мнениеот marchq » Пон 16 апр 2012 20:09


:(



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 78 госта