mitko89 написа:Значи трупането на грешки става...
Мите, за да се прекратят обяснениято кое и как- да те осведомя, че човека, който учиш как се появяват грешките знае кое как се случва може би само с една идея по-малко, от тези, дето са писали програмите за този тъй-наречен 'компютър'
Само, че:
Ти, например, не знаеш, че двигателя с код РВ (или както колегата го е написал на кирилица ПБ) е с многоточкова, а не моноинжекция
Същия този двигател се командва с контролер тип Digifant (същия тип е и в колата на vaskoto) и конкретно този контролер, от конкретно тези години НЕ НАТРУПВА грешки. Или по-точно те изчезват от паметта му в момента, в който изчезне и причината за натрупване на грешки.
По тази причина и при този вид контролер не е необходимо рестартиране чрез откачане на клемите. В най-лошия случай- достатъчно е да загасиш и запалиш колата наново.
Относно запушването на дюзите- при чистенето на моите излезе около 1/3 бурканче от детско пюре мизерии! И при това- аз ги чистех профилактично, без видими проблеми и без никога колата да е помирисвала газ! Прави сметка какво ще е, когато вече почнат да стават проблемите...
И в този ред на мисли, Алекс, щом ваското вика дюзи- почвай от там. Това би обяснило и повишения разход.
При все, че за смукането на въздух някъде след дебитомера също трябва да се погледне
