Здравейте колеги, нов съм и имам проблем.От известно време забелязвам, сутрин като запаля колата се появява едно тракане (мн ниски обороти)...все едно че дизел подпалвам..и като че ли не му стига тока нещо, защото като пусна фаровете и почва още повече да трака.Като покарам малко обаче, докато загрее се оправя..Вчера даже запалих и след 1-ва и 2-ра скорост изгасна и неможах да я запаля повече..Откачих минуса на АК и след 5мин го закачих...тръгна като нова...и си мисля че е нещо от електрониката.Несъм компетентен и моля за мнения.
П.С Сменял съм стъпковото моторче, датчици несъм пипал.
Благодаря



Г3 1.4 АБД датчик ли е?
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Сря 19 авг 2009 17:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
-
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Г3 1.4 АБД датчик ли е?
denkata123 написа:Здравейте колеги, нов съм и имам проблем.От известно време забелязвам, сутрин като запаля колата се появява едно тракане (мн ниски обороти)...все едно че дизел подпалвам..и като че ли не му стига тока нещо, защото като пусна фаровете и почва още повече да трака.Като покарам малко обаче, докато загрее се оправя..Вчера даже запалих и след 1-ва и 2-ра скорост изгасна и неможах да я запаля повече..Откачих минуса на АК и след 5мин го закачих...тръгна като нова...и си мисля че е нещо от електрониката.Несъм компетентен и моля за мнения.
П.С Сменял съм стъпковото моторче, датчици несъм пипал.
Благодаря
Ako e само сутрин (на студен мотор) много вероятно е да е датчика за температура на водата.
Той е син на цвят и се мери много лесно - на студено трябва да ти показва над 2 000 ома (мери се съпротивление.)
При 80 градуса на водата - около 300 ома
Датчика струва към 25 лева, сменял съм на 1.8 Пасат
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 13:41
- Автомобил: VW GOLF
- Двигател: AHF
- Местоположение: разград/варна
Re: Г3 1.4 АБД датчик ли е?
и моята сутрин първите 2-3 мин. е така.Само че при мен като натисна съединителя и шумът изчезва.
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Г3 1.4 АБД датчик ли е?
QAZIMODO, при теб ми се струва, че може да е "друга бира", виж си първо маслото в скоростната кутия при майстор, който сменя и много съединители - той ще ти каже какво и дали ще пазаруваш...
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 13:41
- Автомобил: VW GOLF
- Двигател: AHF
- Местоположение: разград/варна
Re: Г3 1.4 АБД датчик ли е?
ами аз миналата есен сменях лагер 5-та скорост заштото скоростната ми кутия останала без масло.
- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: Г3 1.4 АБД датчик ли е?
QAZIMODO написа:ами аз миналата есен сменях лагер 5-та скорост заштото скоростната ми кутия останала без масло.
и аз така! що се отнася до проблема на колегата ABD и ABU моторите са с един датчик 4 пинов за компа и стрелката! твърде вероятно е да е от него,смени го и ще разбереш,около 20 лв. е!
- swifter
- Мнения: 611
- Регистриран на: Нед 28 яну 2007 15:00
- Автомобил: 1999 Skoda Octavia AGN
- Двигател: 2003 VW Passat TDI AVF
- Местоположение: Велинград
Re: Г3 1.4 АБД датчик ли е?
Стурин, като е студена трака докато се раздвижи маслото.
Проблем ти е май стъпковия мотор, щом като включиш фаровете и почва да трака ощи повече - няма сила да бутне дросела за да регулира оборотите.
Имам темп. датчик в гаража. Купих го поради същия проблем, но се оказа моторчето, ако искаш ще ти го пратя.
Има и вариант акумулатора да е към края на дните си.
След откачане на клемата на акумулатора се оправя за известно време - после пак същите мизерии.
Като запалиш Хавтомобила, колко оборота държи?
П.С. По принцип се откача първо "+" на АК.
Проблем ти е май стъпковия мотор, щом като включиш фаровете и почва да трака ощи повече - няма сила да бутне дросела за да регулира оборотите.
Имам темп. датчик в гаража. Купих го поради същия проблем, но се оказа моторчето, ако искаш ще ти го пратя.
Има и вариант акумулатора да е към края на дните си.
След откачане на клемата на акумулатора се оправя за известно време - после пак същите мизерии.
Като запалиш Хавтомобила, колко оборота държи?
П.С. По принцип се откача първо "+" на АК.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 55 госта