Проблем след смяна масло на хидравликата

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
sstancheff
Мнения: 78
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Долни Чифлик

Проблем след смяна масло на хидравликата

Мнениеот sstancheff » Нед 23 авг 2009 8:38


Здравейте колеги,
Имам Сеат Толедо 1L 1997 г. Вчера реших да сменя маслото на хидравличната си рейка. Старото беше черно-кафяво на цвят. Източих го и налях IGAT ZH-M - Special hydraulic fluid for MB and VW vehicles, което отговаря на стандарта G002000. Запалих с повдигнато колело, въртях леко наляво - надясно волана, но... страшно стържене на помпапа. Пое си тя част от маслото, долях, но стърженето продължи. По точно стана шумна хидравликата. Маслото, което налях беше светло - зелено и бистро, но много рядко според мен. След няколко експиримента разбрах, че работата не е добре с това масло и го източих. В магазините за авточасти ми предложила Валволин ATF, type D розово-червено на цвят, на етика на което пишеше за автоматни скоростни кутии. Налях от него и всичко си дойде на мястото - спряха шумове и скърцания, волана се върти както преди без проблеми. Капачката на разширителния съд на маслото за хидравлика е светло зелено на цвят. В аутодатата и Текдос дават масло за хидравликата със стандарт G002000, та въпроса ми е маслото ли е калпаво или информацията в справочната литература е грешна? За сведение рейката ми е такава, каквато се монтира на голф 2, ако има значение този факт.




Потребителски аватар
zdravko555
Мнения: 642
Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Видин

Re: Проблем след смяна масло на хидравликата

Мнениеот zdravko555 » Нед 23 авг 2009 11:50


колега аз сменях на моя голф 3,източих и малях новото взех оригиналното за vw от А+ зелено и редко, много редко. Въртях наляво надясно докато изкара въздуха.
Може би тук ти е грешката първо се върти на ръка да излезе повечето въздух и тогава палиш.
Има и вариант да си сипал и неподходящо масло. Маслото ми е по стандарт G004000.


sstancheff
Мнения: 78
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Долни Чифлик

Re: Проблем след смяна масло на хидравликата

Мнениеот sstancheff » Нед 23 авг 2009 14:37


zdravko555 написа:колега аз сменях на моя голф 3,източих и малях новото взех оригиналното за vw от А+ зелено и редко, много редко. Въртях наляво надясно докато изкара въздуха.
Може би тук ти е грешката първо се върти на ръка да излезе повечето въздух и тогава палиш.
Има и вариант да си сипал и неподходящо масло. Маслото ми е по стандарт G004000.

Мерси колега, сега е добре с розово-червеното масло.


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем след смяна масло на хидравликата

Мнениеот Luciano » Нед 23 авг 2009 15:36


Колега, разбирам, че си отстранил проблема, но все пак намерих една много хубава тема по въпроса
ЦЪК


antondonew
Мнения: 37
Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Gorna Oriahovica

Re: Проблем след смяна масло на хидравликата

Мнениеот antondonew » Съб 26 сеп 2009 19:20


Искам да попитам дали става Българско хидравлично масло:
Приста® МХМ-22(п)
Prista Oil


sstancheff
Мнения: 78
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Долни Чифлик

Re: Проблем след смяна масло на хидравликата

Мнениеот sstancheff » Нед 27 сеп 2009 10:01


antondonew написа:Искам да попитам дали става Българско хидравлично масло:
Приста® МХМ-22(п)
Prista Oil


Става, стига да отговаря на нормата 002000 или 004000 на VW



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: gyow, humanic, pa4o_ivanov61 и 81 госта