Здравейте колеги,
Имам Сеат Толедо 1L 1997 г. Вчера реших да сменя маслото на хидравличната си рейка. Старото беше черно-кафяво на цвят. Източих го и налях IGAT ZH-M - Special hydraulic fluid for MB and VW vehicles, което отговаря на стандарта G002000. Запалих с повдигнато колело, въртях леко наляво - надясно волана, но... страшно стържене на помпапа. Пое си тя част от маслото, долях, но стърженето продължи. По точно стана шумна хидравликата. Маслото, което налях беше светло - зелено и бистро, но много рядко според мен. След няколко експиримента разбрах, че работата не е добре с това масло и го източих. В магазините за авточасти ми предложила Валволин ATF, type D розово-червено на цвят, на етика на което пишеше за автоматни скоростни кутии. Налях от него и всичко си дойде на мястото - спряха шумове и скърцания, волана се върти както преди без проблеми. Капачката на разширителния съд на маслото за хидравлика е светло зелено на цвят. В аутодатата и Текдос дават масло за хидравликата със стандарт G002000, та въпроса ми е маслото ли е калпаво или информацията в справочната литература е грешна? За сведение рейката ми е такава, каквато се монтира на голф 2, ако има значение този факт.
Проблем след смяна масло на хидравликата
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Долни Чифлик
- zdravko555
- Мнения: 642
- Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Видин
Re: Проблем след смяна масло на хидравликата
колега аз сменях на моя голф 3,източих и малях новото взех оригиналното за vw от А+ зелено и редко, много редко. Въртях наляво надясно докато изкара въздуха.
Може би тук ти е грешката първо се върти на ръка да излезе повечето въздух и тогава палиш.
Има и вариант да си сипал и неподходящо масло. Маслото ми е по стандарт G004000.
Може би тук ти е грешката първо се върти на ръка да излезе повечето въздух и тогава палиш.
Има и вариант да си сипал и неподходящо масло. Маслото ми е по стандарт G004000.
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Долни Чифлик
Re: Проблем след смяна масло на хидравликата
zdravko555 написа:колега аз сменях на моя голф 3,източих и малях новото взех оригиналното за vw от А+ зелено и редко, много редко. Въртях наляво надясно докато изкара въздуха.
Може би тук ти е грешката първо се върти на ръка да излезе повечето въздух и тогава палиш.
Има и вариант да си сипал и неподходящо масло. Маслото ми е по стандарт G004000.
Мерси колега, сега е добре с розово-червеното масло.
- Luciano
- Мнения: 8472
- Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем след смяна масло на хидравликата
Колега, разбирам, че си отстранил проблема, но все пак намерих една много хубава тема по въпроса
ЦЪК
ЦЪК
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 16:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Gorna Oriahovica
Re: Проблем след смяна масло на хидравликата
Искам да попитам дали става Българско хидравлично масло:
Приста® МХМ-22(п)
Prista Oil
Приста® МХМ-22(п)
Prista Oil
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Долни Чифлик
Re: Проблем след смяна масло на хидравликата
antondonew написа:Искам да попитам дали става Българско хидравлично масло:
Приста® МХМ-22(п)
Prista Oil
Става, стига да отговаря на нормата 002000 или 004000 на VW
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: gyow, humanic, pa4o_ivanov61 и 81 госта