не може да загрее.......няма парно

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
cacho
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 18 авг 2005 10:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

не може да загрее.......няма парно

Мнениеот cacho » Нед 12 мар 2006 16:45


Предварително се извинявам ако темата е обсъдена някъде, но немога да я намеря.
Та значи, паля карам а стрелката си стои в бялото (колата е Г2 1.6ЕЗ е2е) загрява след около 10тина км или 30мин на място. Ясно е че парно няма. Охлад. течност е ОК ниво-ОК .
Свалях термостата и го потопих в гореща вода около 80гр.- отваря си.
Мисля си че ако е запушен радиатора на парното то поне стрелката ще стои нормално.
Та възможно ли е все пак термостата да ме бъзика или.....къде да търся проблем?
имам и газова уредба предишната ми кола пак беше на газ и имаше същия проблем. Има ли нещо общо или не мисля в правилната посока?




Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Нед 12 мар 2006 17:06


Напълно възможно е да се базика термостата.

Прост тест: запали колата и я остави да загрява.Горния маркуч ще започне да се загрява.Като се застопори стрелката на положението в което си стои пипни долния маркуч който излиза от радиатора.Ако е топъл като горния и колата не е загряла - сменявай го.До 85 градудса долния маркуч трябва да е студен.

А за газовата причината може и да е от нея.Възможно е да не ти е свързан изпарителя както трябва с охланителната система.

ПП: Гаранция ако се поразровиш с търсачката ше изкочи нещо.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Нед 12 мар 2006 17:15


Мисля,че термостата е прецакан.Той може да отваря но не напълно.От там следва да ти качи разхода,а в по студено време няма да можеш да използваш и газовата уредба.


Потребителски аватар
Jetta16v
Мнения: 85
Регистриран на: Чет 16 сеп 2004 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Дали е от газов..........

Мнениеот Jetta16v » Нед 12 мар 2006 17:19


:? Ако е от газовата, най вероятно ще ти прегрява, а при тебе е обратният случай? Абе я си провери датчика или забоди някоя термо сонда от мултицет по радиатора, запали на място и изчакай 20 мин.
Така ще е по ясно!


cacho
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 18 авг 2005 10:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот cacho » Нед 12 мар 2006 17:27


да имаше проблем с газовата при тия ниските пемператури, минус 20 ли бяха или... не помня но колата спираше като я пуснех на газ. Аз си мислех че е замръзнала някъде из тръбите по купето от бутилката към изпаритела щтот карах бързичко по околовръста, но хич не съм отварял капака да видя изпарителя (беше позагряла малко)
а пък за маркучите мисля че вс е наред: първо загрява горния и после и долния. :screwy


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Нед 12 мар 2006 17:36


Пича, точно това имам предвит - долния ако се загрява преди да ти отчете поне 85 градуса.Значи термостата е заминал .И при мен на 70 ми нагряваше долния.Смених термостата и сега чак след 85 се нагрява леко


cacho
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 18 авг 2005 10:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот cacho » Нед 12 мар 2006 17:41


ще пробвам с нов термостат пък да видим.... ако има подобрение :drunk ако не ще бутна още 10-15лв по тая кочиня


Потребителски аватар
Deputata
Мнения: 121
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 0:23
Автомобил: VW Golf3 1900 TD
Двигател: AAZ 1994
Местоположение: Троян
Контакти:

Мнениеот Deputata » Нед 12 мар 2006 17:42


Пичове, тоя проблем го отстраних с нов термостат, обаче се появи друг малък проблем. Колата Г3 ТД, започна да губи антифриз като загрее от термостата.Сигурно майстора не си е свършил работата, явно тече от О-пръстена.Дайте съвети как да се отстрани този проблем?


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Нед 12 мар 2006 17:51


Deputata написа:Пичове, тоя проблем го отстраних с нов термостат, обаче се появи друг малък проблем. Колата Г3 ТД, започна да губи антифриз като загрее от термостата.Сигурно майстора не си е свършил работата, явно тече от О-пръстена.Дайте съвети как да се отстрани този проблем?

смяна на О-пръстена


Потребителски аватар
Deputata
Мнения: 121
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 0:23
Автомобил: VW Golf3 1900 TD
Двигател: AAZ 1994
Местоположение: Троян
Контакти:

Мнениеот Deputata » Нед 12 мар 2006 17:57


Той е чисто нов няма и една седмица.Сигурно трябва да се намаже с нещо.


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Нед 12 мар 2006 18:20


Моя термостат дет го сложих е на Behr ( и оригиналния беше такъв) и вътре при него си имаше О пръстен.

При теб явно не е наместен нещо като хората.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Нед 12 мар 2006 18:28


Ако не виждаш да тече от там..
Мериш компресия и почваш по веригата..
Има хиляди работи писани по въпроса, в това число и за термостата..
Бъди малко по-упорит с търсачката...
:lock:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта