Промяна в оборотите

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
ivo_5rov
Мнения: 22
Регистриран на: Съб 16 окт 2004 21:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Промяна в оборотите

Мнениеот ivo_5rov » Съб 16 окт 2004 22:07


Помагайте пичове ,че яко е закъсах.Карам Golf 3 GTI 2.0 115p.чийто обороти от време на време започват да се менят,двигателя се мъчи, придърпва яко :?




Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Нед 17 окт 2004 0:06


А, на празен ход как е? Има ли го същия ефект?
Причните може да са хиляди. И най важното - на какво караш ( газ, бензин ). Дай малко повче информация.


ivo_5rov
Мнения: 22
Регистриран на: Съб 16 окт 2004 21:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ivo_5rov » Нед 17 окт 2004 10:50


Значи,Карам на бензин.На празен ход най-много си личи тъй като стрелката на оборотомера постоянно пада и се вдига. От ауспуха такъв мирис излиза че си мисля че се и дави.Със сигурност не е обаче
инжекцията и въздушния филтър,защото са проверениГадното е че като го заведа при майстор то вече се е оправило от самосебе си и работи перфектно!


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Нед 17 окт 2004 13:53


ivo_5rov написа:От ауспуха такъв мирис излиза че си мисля че се и дави.

Kакъв е по точно мириса - на бензин или на сяра?
Първото може да е от по богата на бенз горивна смес и да не се получава пълно изгаряне. Второто - проблем с катализатора..
А заглеждал ли си се кави са на цвят?

Как си с кабелите на свещите и самите свещи.

ivo_5rov написа:На празен ход най-много си личи тъй като стрелката на оборотомера постоянно пада и се вдига.

Ако ти се занимава - може да направиш това:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=1436


ivo_5rov
Мнения: 22
Регистриран на: Съб 16 окт 2004 21:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ivo_5rov » Нед 17 окт 2004 17:33


Значи мириса е определено е на сяра,обаче понеже нищо не разбирам
не съм сигурен дали Golf 3 GTI 2.0 115p е с катализатор.Кабелите на
свещите съм ги сменял преди 4 месеца обаче са от тия българските.
Свещите не съм ги сменял но ми казаха че ако е от тях то придърпването ще е за постоянно.


ivo_5rov
Мнения: 22
Регистриран на: Съб 16 окт 2004 21:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ivo_5rov » Нед 17 окт 2004 17:35


А на между другото пропуснах да ти кажа ,че го чистих въпросното моторче за ниски обороти и не е от него.


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Нед 17 окт 2004 18:23


ivo_5rov написа:Значи мириса е определено е на сяра...


Ами значи определено имаш заминал катализатор... :wink:


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Нед 17 окт 2004 18:47


ivo_5rov написа:Значи мириса е определено е на сяра,обаче понеже нищо не разбирам
не съм сигурен дали Golf 3 GTI 2.0 115p е с катализатор.


Мдаам - с катализатор е.
Айде честито. ;)
Сега почвай да преглеждаш темите за резонаторните гърнета и катализаторите ( разрови се малко и изплзвай търсачката )


ivo_5rov
Мнения: 22
Регистриран на: Съб 16 окт 2004 21:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ivo_5rov » Нед 17 окт 2004 21:11


Мерси за помощта!Почвам да се ровя.


ivo_5rov
Мнения: 22
Регистриран на: Съб 16 окт 2004 21:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ivo_5rov » Нед 17 окт 2004 21:40


Пропуснах да ви спомена че харчи ужасно много когато придърпва


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Нед 17 окт 2004 23:46


ivo_5rov написа:Пропуснах да ви спомена че харчи ужасно много когато придърпва


Там точно има и едно нещо наречено ламбда сонда - чети и за него ;)


ivo_5rov
Мнения: 22
Регистриран на: Съб 16 окт 2004 21:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ivo_5rov » Пон 18 окт 2004 0:00


добре де при ситуация че харчи яко ,само като ми придърпва не би трябвало да е ламбда сондата а катализатора.И на между-другото за-що всички сменят катализатора с резонаторно гърне,колко струва един катализатор?


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Пон 18 окт 2004 7:46


Към 400 лв. :lol:


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16285
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Пон 18 окт 2004 9:17


Nova написа:Към 400 лв. :lol:

тоя е от евтините обаче, сменяй с гърне


pesho

Мнениеот pesho » Пон 18 окт 2004 10:48


Можеш да свалиш катализатора ида го погледнеш вътре как изглежда.
Ако 'питите' му са здрави и прозира от входа до изхода може и да не е
виновен той. Ако са натрошени и разтопени значи е за смяна. Можеш да го истърбушиш отвътре да остане кух и да го сложиш за проба, малко се усилва шумът но промяната се усешта после можеш да си слагаш резонаторни гърнета и др. На един Г3 го правих това и имаше ефект, може би още го карат така.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта