дросел-съвет

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
nevenrapof
Мнения: 54
Регистриран на: Чет 01 яну 2009 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

дросел-съвет

Мнениеот nevenrapof » Пон 16 ное 2009 11:38


Колеги преди няколко дни забелязах, че като паля колата(Golf 4, 1,6 AKL 1999)при студен двигател и авт. смукач не се пуска а си държи стабилни малко над 800 оборота. Помислих, че температурния датчик, който скоро смених е дал някакъв дефект. Един приятел има кабел и я закачихме и показа 00516 - Closed Throttle (Idle) Position Switch (F60),изтрихме грешката. Четах една подобна тема за някакво ключе и днес отивам на майстор,закачаме я и грешката отново се появява. Майстора веднага казва,че съм за нова дроселова клапа и ме пита дали да я поръчва даже.Отказах му засега. Колеги възможно ли е да съм за нова клапа, колата нито прекъсва,нито колебае оборотите, нито претриса, нито имам загуба на мощност, нито разхода е скочил, само въпросния смукач?




mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: дросел-съвет

Мнениеот mufin » Пон 16 ное 2009 12:56


Само от това че е прочел тази грешка и иска да сменя клапата?!

Пробвай при друг. Понякога клапата просто се зацапва и придвижването и е затруднено. Оправя се само с чистене.


Потребителски аватар
joromnt
Мнения: 2903
Регистриран на: Пет 08 май 2009 16:07
Автомобил:
Двигател:

Re: дросел-съвет

Мнениеот joromnt » Пон 16 ное 2009 13:01


Преди да си смениш датчика за температурата, имало ли го е проблема? Или си е било ОК?


nevenrapof
Мнения: 54
Регистриран на: Чет 01 яну 2009 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: дросел-съвет

Мнениеот nevenrapof » Пон 16 ное 2009 13:13


Да,беше готов да я поръчва вече. Не нямах никакви проблеми,след като смених температурния датчик ми излезе тази грешка и си мислех първоначално, че е от него даже.


Потребителски аватар
charli05
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 08 апр 2008 10:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: дросел-съвет

Мнениеот charli05 » Пон 16 ное 2009 13:30


Първо трябва да се опита с почистване и нова адаптация на дросе-клапата(софтуерно),но ако наистина има проблем с въпросните контакти няма да се получи адаптацията и може да стане и по зле.Тогава ще се наложи смяна на тялото или отремонтиране на старото :? Аз определено съм скептик относно ремонтирането му.


nevenrapof
Мнения: 54
Регистриран на: Чет 01 яну 2009 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: дросел-съвет

Мнениеот nevenrapof » Пон 16 ное 2009 19:02


А може ли без да се чести клапата да се пробва само да се адаптира с VAG-COM?


Потребителски аватар
overapac
Мнения: 712
Регистриран на: Сря 03 дек 2008 23:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: дросел-съвет

Мнениеот overapac » Пон 16 ное 2009 19:05


едно почистване въобще няма да и навреди! :beer


nevenrapof
Мнения: 54
Регистриран на: Чет 01 яну 2009 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: дросел-съвет

Мнениеот nevenrapof » Вто 17 ное 2009 12:00


Вчера след като изчистихме грешката, цял ден съм карал колата. Тази сутрин паля първоначално държа обороти малко под 1000 за около 30 секунди и си отиде 850 и след още толкова на 800,а не както преди да си иде на 1100 и да си ги държи известно време. Закачих я преди малко с кабела и няма никъде, никакви грешки. Странна работа, може ли да е от нещо друго освен дросела?


cceeccoo
Мнения: 182
Регистриран на: Сря 15 авг 2007 21:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: дросел-съвет

Мнениеот cceeccoo » Вто 17 ное 2009 18:54


Пробвай първо да я почистиш,тук- viewtopic.php?f=7&t=62348&hilit=%D0%B4%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%B5%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0+%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BF%D0%B0 е описан начина.Успех.


Потребителски аватар
charli05
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 08 апр 2008 10:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: дросел-съвет

Мнениеот charli05 » Нед 22 ное 2009 22:18


Незнам защо държиш дълго да работи на повишени обороти,важно е да е стабилна да не притриса.Щом няма грешки това значи,че в момента всичко е о.к. Незнам дали с VAG-COM
можеш да разбереш какви са целевите обороти на електронния блок,тогава ще можеш да ги сравниш и ще разбереш има ли проблем и кой е "виновника"



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта