каша в моноинжекцията

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
spawn
Мнения: 25
Регистриран на: Пон 22 авг 2005 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

каша в моноинжекцията

Мнениеот spawn » Пон 13 мар 2006 20:06


Та значи от около месец колата спря да върви както трябва на бензин, на газ си беше добре. Вчера сменях въздушния филтър и забелязах, че в тръбопровода на филтъра към моното има някаква бяла каша. Почистих я, но реших да отворя и моноинжекцията и каква да видя - цялата беше пълна с въпросната каша. Днес се посъветвах с няколко майстори, единият казва ,че сегментите са за смяна, другия че маслото е фалшиво, а третия, че нищо и няма на колата. Всички казват че въпросната каша е от конденза и влиза от отдушника на масления филтър. Моля за Вашето мнение кое трябва да сменя? Колата е голф3 1,6mi с газова уредба, масло Кастрол Магнетик




Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Пон 13 мар 2006 22:05


сегменти


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Пон 13 мар 2006 23:01


нищо и няма на колата
конденз


tipo1.4
Мнения: 53
Регистриран на: Съб 25 фев 2006 1:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Мнениеот tipo1.4 » Пон 13 мар 2006 23:26


подкрепям с двете ръце колегата Попай::))


krasimir
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 14 сеп 2004 9:17
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот krasimir » Вто 14 мар 2006 8:58


Не се притеснявай, конденз е, смени маслото и ще се оправи!При мен се получи същият проблем с същото масло-Кастрол Магнетик.


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Вто 14 мар 2006 10:41


Няма страшно , чисти се със спрей за карбуратори от ОМВ ... Ваското1 го извършва като услуга докато обядва.... 8)


Потребителски аватар
dmitko
Мнения: 465
Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
Автомобил: Tiguan II 4Motion
Двигател: CZEA 2016
Местоположение: София

Мнениеот dmitko » Вто 14 мар 2006 10:53


И според мен е от конденз, ама чак пък толкова през отдушника на капака на клапаните, моноинжекцията и до филтъра да стигне е множко. Дори да е конденз освен, че маслото трябва явно да е доста калпаво все пак трябва да влиза от някъде тази влага. Виж на щеката за нивото на маслото дали има бели наслоявания /пяна/, защото ако и там е така може и към сегменти да отива работата.


Потребителски аватар
Поло-жително
Мнения: 102
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 11:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Поло-жително » Вто 14 мар 2006 16:07


Чиста проба конденз. Прави го от скапано масло. Аз се прцаках с BP visco 3000. Освен ако не ти се е замътил и анфриза. Тогава имаш проблем с гарнитурата на главата. Иначе и сегментите остават като вариант.[/b]


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Сря 15 мар 2006 9:27


конденз.
появява се най-често,когато се кара на къси разстояния.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта