Преди малко приключих с тази манипулация, и степенте си работят нормално.
http://kokowoz.snimka.bg/automobiles/parno.433310
Тук съм сложил малко снимки , може да са полезни на някой.
Golf 2 проблем с парното
- lama_andy
- Мнения: 6
- Регистриран на: Нед 07 сеп 2008 18:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Golf 2 проблем с парното
Проблем ли е ако работи само на 3 - та степен ? Да не би да черпи ток директно от акумулатора ? Питам защото и при мен парното работи само на 3 - та степен , така е от години , от както съм взел колата.Парното си работи , почти веднага почва да духа топло.
- KURASH
- Мнения: 120
- Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 13:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Radnevo, Karlovo
- Контакти:
Re: Golf 2 проблем с парното
Едвам успях да разчета надписите на термопредпазителя - microtemp 4358A1 / 184°C
- golf_sport_team
- Мнения: 165
- Регистриран на: Сря 10 окт 2007 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Golf 2 проблем с парното
и при мен неизкаше да духа на 1 ва и 2 ра степен а само на 3 та и свалих моторчето и го смазах и раздвижих и се оправи всичко сега остана проблема с хладкия въздох!
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Golf 2 проблем с парното
golf_sport_team написа:и при мен неизкаше да духа на 1 ва и 2 ра степен а само на 3 та и свалих моторчето и го смазах и раздвижих и се оправи всичко сега остана проблема с хладкия въздох!
Правиш следните 2 проверки:
Проверяваш нивото на антифриза - ако е ниско доливаш.
Ако ти е нормално нивото на антифриза почваш да форсираш колата и ако духне малко по-топло като форсираш вече 100% е запушено радиаторче.
- golf_sport_team
- Мнения: 165
- Регистриран на: Сря 10 окт 2007 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Golf 2 проблем с парното
radi_nrj написа:golf_sport_team написа:и при мен неизкаше да духа на 1 ва и 2 ра степен а само на 3 та и свалих моторчето и го смазах и раздвижих и се оправи всичко сега остана проблема с хладкия въздох!
Правиш следните 2 проверки:
Проверяваш нивото на антифриза - ако е ниско доливаш.
Ако ти е нормално нивото на антифриза почваш да форсираш колата и ако духне малко по-топло като форсираш вече 100% е запушено радиаторче.
благодаря за съвета утре ще пробвам
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Съб 14 ное 2009 18:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Golf 2 проблем с парното
Пичове много полезна темичка сте си спретнали! Браво!
Мен ме тормозят подобни проблеми с парното и съм в безизходица.
Проблемът ми е следния. Първо парното почна да духа студено, а когато колата загрее напълно почва да духа леко прохладно. Логично беше да е от запушен радиатор и за това го смених. Стария наистина се беше запушил. След смяната обаче проблема остана. Парното продължаваше да духа прохладно. Отново на ремонт този път ми смениха термостата. Старият ми беше останал отворен така, че водата циркулираше постоянно и в двата кръга. Наистина след смяната колата загрява повече и държи постоянна температура на мотора. Проблема с парното обаче остана. Проклетото парно продължава да духа хладно и на дълъг път направо загивам. Двама различни "майстори" ми дадоха две различни мнения. Първият твърди, че имал пасат от 15 години и ако не си купя оригиналния термостат от Юнитрейд (май така се казваше официалния представител на VW за БГ)проблема нямало да ми се реши. Аз смених моя преди 5 дни с марка BOSCH за 25 лева. Този от Юнитрейд струва 48 лева Другият (на мен ми звучи по-правдоподобно) твърди, че проблема е в кръга на изпарителя. Моят голф има газова уредба. Наистина тръбите през изпарителя са големи колкото тези които влизат в купето. Та въпросният човек ми каза, че ако намаля дебита през изпарителя парното щяло да ми се върне. Аз обаче не знам колко трябва да е минималното количество вода което върви през изпарителя и не искам да рискувам. От както ползвам колата не е имала парно. Най-интересното за мен е, че тръбте които влизат в купето за вътрешното радиаторче са топли. Ако някои има идея защо това е така, или ако е имал подобен проблем и е открил решение, моля за помощ. Омръзна ми да ходя по разбирачи. Благодаря предварително на всички отзовали се!
Мен ме тормозят подобни проблеми с парното и съм в безизходица.
Проблемът ми е следния. Първо парното почна да духа студено, а когато колата загрее напълно почва да духа леко прохладно. Логично беше да е от запушен радиатор и за това го смених. Стария наистина се беше запушил. След смяната обаче проблема остана. Парното продължаваше да духа прохладно. Отново на ремонт този път ми смениха термостата. Старият ми беше останал отворен така, че водата циркулираше постоянно и в двата кръга. Наистина след смяната колата загрява повече и държи постоянна температура на мотора. Проблема с парното обаче остана. Проклетото парно продължава да духа хладно и на дълъг път направо загивам. Двама различни "майстори" ми дадоха две различни мнения. Първият твърди, че имал пасат от 15 години и ако не си купя оригиналния термостат от Юнитрейд (май така се казваше официалния представител на VW за БГ)проблема нямало да ми се реши. Аз смених моя преди 5 дни с марка BOSCH за 25 лева. Този от Юнитрейд струва 48 лева Другият (на мен ми звучи по-правдоподобно) твърди, че проблема е в кръга на изпарителя. Моят голф има газова уредба. Наистина тръбите през изпарителя са големи колкото тези които влизат в купето. Та въпросният човек ми каза, че ако намаля дебита през изпарителя парното щяло да ми се върне. Аз обаче не знам колко трябва да е минималното количество вода което върви през изпарителя и не искам да рискувам. От както ползвам колата не е имала парно. Най-интересното за мен е, че тръбте които влизат в купето за вътрешното радиаторче са топли. Ако някои има идея защо това е така, или ако е имал подобен проблем и е открил решение, моля за помощ. Омръзна ми да ходя по разбирачи. Благодаря предварително на всички отзовали се!
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Съб 14 ное 2009 18:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Golf 2 проблем с парното
Ами да. За съжаление и тях съм ги сменил.... и пак нищо....
- GRUEL
- Мнения: 541
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 17:18
- Автомобил: 1995 Golf III GT
- Двигател: AEK
- Местоположение: София
Re: Golf 2 проблем с парното
И моето парно духаше хладничко. Смених радиаторчето(беше запушено), ремонт на клапите(не им беше останала и грам от изолацийката), нов термостат(на стария нищо му нямаше ама за всеки случай) и преместих изпарителя да е след парното и вече карам по потник Другото от което може да е са едни клапи преди радиаторчето, пипни маркуча преди и след тях и ако има разлика в температурата спокойно ги уволняваш...Направи тези неща и няма начин да не ти дойде парното...
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Съб 14 ное 2009 18:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Golf 2 проблем с парното
Много благодаря на отзовалите се ще опитам!
Сега интересува ме какво Ви е мнението относно не оригиналните части радиатор и термостат. Азси сложих буквално "някакви" (май термостата ми беше BOSCH). Има ли нужда частите да се купуват от UnionTrade?
Сега интересува ме какво Ви е мнението относно не оригиналните части радиатор и термостат. Азси сложих буквално "някакви" (май термостата ми беше BOSCH). Има ли нужда частите да се купуват от UnionTrade?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19563
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 2 проблем с парното
Фирмата е Юнитрейд, не Юнион...
Само дето от доста време вече не е официалния представител, а дилър на официалния представител- Порше-БГ.
Относно това дали е необходимо да се купуват оригинални части... амииии... ти как мислиш?
И оригинални части трябва да се купуват, и нови автомобили трябва да се карат и нови мацки да се... опа! Самозабравих се!
Ама парите са си твои.
Можеш да дадеш веднъж повече за нещо истинско или няколко пъти по малко за нещо временно.
Само дето от доста време вече не е официалния представител, а дилър на официалния представител- Порше-БГ.
Относно това дали е необходимо да се купуват оригинални части... амииии... ти как мислиш?
И оригинални части трябва да се купуват, и нови автомобили трябва да се карат и нови мацки да се... опа! Самозабравих се!
Ама парите са си твои.
Можеш да дадеш веднъж повече за нещо истинско или няколко пъти по малко за нещо временно.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Rakovski
Re: Golf 2 проблем с парното
приатели аз пак карам джета 89 година ама проблемат с хладкият въздух си го имам всичко ми е ок
загрява колата свалям пластмасите бъркам с ръка до казан4ето пари луда работа много е горещо но парно няма само хладък въздух ?
тая история с испаритяля какво стана има ли нещо вярно пробвахте ли ?
загрява колата свалям пластмасите бъркам с ръка до казан4ето пари луда работа много е горещо но парно няма само хладък въздух ?
тая история с испаритяля какво стана има ли нещо вярно пробвахте ли ?
- djofar
- Мнения: 278
- Регистриран на: Сря 04 юни 2008 12:34
- Автомобил: Golf 4 GTI
- Двигател: 1.9TDI ARL 2003
- Местоположение: щата Монтана
Re: Golf 2 проблем с парното
Borukov написа:приатели аз пак карам джета 89 година ама проблемат с хладкият въздух си го имам всичко ми е ок
загрява колата свалям пластмасите бъркам с ръка до казан4ето пари луда работа много е горещо но парно няма само хладък въздух ?
тая история с испаритяля какво стана има ли нещо вярно пробвахте ли ?
за изпарителя да ти кажа какъв е проблема
от приятел който се занимава с монтирането на газови уредби разбрах че повечето майстори прекъсват водните съединения за изпарителя там дето им е най удобно за работа после, демек преди радиаторчето ти на парното и от тук идва проблема защото на водната помпа и е по лесно да ти върти водата през изпарителя (по къс път идва така)от колкото да иде до радиаторчето на парното и да превърти от там демек " шашава вода няма"
ако и на теб така ти е прекъснато съединение някъде преди парното иди на майстор и го помоли да го преправи и да го сложи на изходната вода от радиатора тогава топлата вода ще си ти минава през радиаторчето на парното и същевременно и през изпарителя тогава вътре в купето ще е лято по потника както каза колега по горе ще бъдеш
надявам се да ти помогна с това си мнение и успех
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Rakovski
Re: Golf 2 проблем с парното
много е интересно че когато отворя кората под жабката и махна скобите на кутията дет казанчето е вътре и с рака барна радиаторчето при загряла кола на 80 градоса радиаторчето пари а парно пак си няма ,взех един найлон сложих на клапата кадето се регулира топло студено изолирах студената камера има малко подобрение духа леко по топло нон пак си умирам от студ ? ай кажи кво става ся ще се побъркам вече
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ilian32 и 75 госта