Абе тука имам един спор с един колега(не от форума).При 2е2 (говорим за бензин) сместа как се корегира?По-часовниковата(затягаш) стрелка ако въртиш винта сместа се обогатява,а обратно на часовниковата(развиваш) се намаля?
Търсих отговора с търсачката,но точно това не намерих като обяснение.Из разните Manual-и няма конкретна информация.Пише да се гледа на газ-анализатор и да се върти докато се нагласи в границите.



Регулиране смес на 2е2?
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Регулиране смес на 2е2?
mupk0 написа:Абе тука имам един спор с един колега(не от форума).При 2е2 (говорим за бензин) сместа как се корегира?По-часовниковата(затягаш) стрелка ако въртиш винта сместа се обогатява,а обратно на часовниковата(развиваш) се намаля?
Търсих отговора с търсачката,но точно това не намерих като обяснение.Из разните Manual-и няма конкретна информация.Пише да се гледа на газ-анализатор и да се върти докато се нагласи в границите.
Много е ясно, че е така. Ти как искаш да е? Ханс да ти каже "Развий три пъти по 180 градуса обратно на часовниковата и ще получиш еди си каква смес"?
Тези неща се правят задължително на газ-анализатор, иначе си е чиста творба и късмет да уцелиш точното състояние на почти идеалната смес.
Така и не каза какво направи по съвет на Машината, за да ти заработи колата нормално на газ. Предполагам тук в тая тема да издадеш тайната а?

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Регулиране смес на 2е2?
Да бе,но понеже моята кола преди я гледах да работи на бензин и забравих с въртене накъде какво ставаше.
Еми казах му проблемите,каза ми накъде да врътна делкото леко,кранчетата и другото вече на ухо
Общо взето:дадох малко предверение(намалих аванса) с 3-4мм(странно изглежда ,но предният газаджия не знам защо така е направил делкото(не съм го барал)),после повечко газ на първа камера и по-малко на 2ра,и клапата за оборотите(тази главната ос) затворена максимално много(при положение че поддържа 750 оборота).СМукача....там вече с регулиране.Паля сега студена на газ,вдига 1250...затопля се и пада на 750-800.Има само един период в който (посредата на бялото) когато оборотите не са постоянни(варират от 800-1100)
Еми казах му проблемите,каза ми накъде да врътна делкото леко,кранчетата и другото вече на ухо

Общо взето:дадох малко предверение(намалих аванса) с 3-4мм(странно изглежда ,но предният газаджия не знам защо така е направил делкото(не съм го барал)),после повечко газ на първа камера и по-малко на 2ра,и клапата за оборотите(тази главната ос) затворена максимално много(при положение че поддържа 750 оборота).СМукача....там вече с регулиране.Паля сега студена на газ,вдига 1250...затопля се и пада на 750-800.Има само един период в който (посредата на бялото) когато оборотите не са постоянни(варират от 800-1100)
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Регулиране смес на 2е2?
Е как хем си дал предварение а си намалил аванса? Увеличил си ъгълът на запалване, това ли искаш да кажеш? Относно
Имаш предвид врътката на самия изпарител ли? Тя ли трябва да е максимално навита?
и клапата за оборотите(тази главната ос) затворена максимално много(при положение че поддържа 750 оборота)
Имаш предвид врътката на самия изпарител ли? Тя ли трябва да е максимално навита?
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Регулиране смес на 2е2?
Намалил съм го,защото беше прекалено голям(от последния газаджия),обратно на часовниковата стрелка се намаля,а по часовниковата се увеличава.Точно това имах предвид,но бъркам тея понятия(предверение,закъснене,аванс и тнт).
А под клапата имах предвид,че самият отвор на карбуратора(на първа камера между дроселчето и отвора) го изместваш в най-крайно положение.Смукача го спираш нацяло,и за отвора на първа камера и него до долу.После леко полеко го увеличаваш докато колата запали и после докато заработи нормално.
След тази маневра при студено време мотора ти трябва да пали с около 1000об/мин,и ако не те кефи как се държи от вторият шестограм за смукача си вдигаш леко оборотите
Иначе по самият изпарител промени имаше.Сега врътката на изпарителя е по-навита и кранчетата и те са една идея по-затегнати,но колата върви доста по-добре и по-отчетливо.
И не най-накрая все още искам да получа отговор на въпроса си
А под клапата имах предвид,че самият отвор на карбуратора(на първа камера между дроселчето и отвора) го изместваш в най-крайно положение.Смукача го спираш нацяло,и за отвора на първа камера и него до долу.После леко полеко го увеличаваш докато колата запали и после докато заработи нормално.
След тази маневра при студено време мотора ти трябва да пали с около 1000об/мин,и ако не те кефи как се държи от вторият шестограм за смукача си вдигаш леко оборотите

Иначе по самият изпарител промени имаше.Сега врътката на изпарителя е по-навита и кранчетата и те са една идея по-затегнати,но колата върви доста по-добре и по-отчетливо.
И не най-накрая все още искам да получа отговор на въпроса си

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта