Има ли някой идея къде мога да намеря някакви стойности на сходимост и страничен наклон? Става въпрос за Венто 96г. Порових се доста но това което намерих беше: /__\ или \__/ гледано от някъде и те си противоречаха. Доколкото си спомням от данни за Москвич 2141(той е с макферсон отпред) трябваше да са малко отворени отпред и малко отворени отдолу. Ако някой има идея дали това е така също ще ми свърши работа в краен случай.
Благодаря предварително на отзовалите се.
Параметри на геометрията на предния мост? Венто 96г. Решено
- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Параметри на геометрията на предния мост? Венто 96г. Решено
Последна промяна от dandan на Съб 24 окт 2009 0:29, променено общо 1 път.
- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Re: Параметри на геометрията на предния мост? Венто 96г.
Никой ли не знае нещо по въпроса? По принцип това би трябвало да е едно и също за колите от тези години с макферсон отпред и цял мост отзад.
- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Re: Параметри на геометрията на предния мост? Венто 96г.
С малко помощ от колегите успях да намеря данни и да си вкарам предницата в нормите. Това което разбрах е че параметрите при моя автомобил са близо до нулата т.е. сходимост-колелата да са успоредни, а по вертикала да са вертикални или горния край навън до 1гр. Така че се сдобих с електронен нивелир който мери наклони с точност до десета от градуса и измерих наклона директно върху джантата. За да се избегне грешката от крива джанта се правят две измервания като гумите се завъртат на 180градуса и се взема средната стойност. Относно сходимоста ползвах нивелир с лазер като го насочвах напред и по този начин измерих разстоянието пред колата и след това назад и ги докарах да са равни което гарантира успоредност при изправен волан. Отново по две измервания за избягване на грешката.
Ако стойностите за сходимоста са други с малко математика може да се изчисли точният ъгъл.
Направих го повече от спортна злоба щото не намерих някой тука да го свърши като хората. Сега колата не дърпа на никъде и не яде гуми.
Разбира се най-добре на стенд, щото там се вкарва в норма и още един параметър-кормилото да е по средата и кормилния трапец да е правилен, ама това го правят не всички. В моя случай дори може да се ползва и обикновен нивелир но при някои коли ще е по-трудно.
Дано да съм го обяснил разбираемо.
Успех
Ако стойностите за сходимоста са други с малко математика може да се изчисли точният ъгъл.
Направих го повече от спортна злоба щото не намерих някой тука да го свърши като хората. Сега колата не дърпа на никъде и не яде гуми.
Разбира се най-добре на стенд, щото там се вкарва в норма и още един параметър-кормилото да е по средата и кормилния трапец да е правилен, ама това го правят не всички. В моя случай дори може да се ползва и обикновен нивелир но при някои коли ще е по-трудно.
Дано да съм го обяснил разбираемо.
Успех
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта