Здравейте,
Имам следния проблем с Golf 3, 93г., моноинжекция. Губи обороти и гасне на празен ход. Смених стъпковото моторче, но проблема остана. Даде грешка ламбда сондата. Махнах катализатора и грешката се изчисти. След втора диагностика ми казаха, че е от сензора на дроселната клапа. Има надрани писти и една от четките беше изкривена.
Моля за Вашето мнение, защото не искам да сменя и цялата дроселна клапа /към 500лв/, а проблема да си остане.



Проблем с Golf 3 - губи обороти и гасне на празен ход
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Проблем с Golf 3 - губи обороти и гасне на празен ход
Колега,доста коментиран проблем е.Имаш ядове с тъй наречения TPS.Само него(плочката)трудно ще намериш,а ако намериш ще трябва да го центроваш,което си е една заигравка,не се препоръчва.Търси комплект "моно"-дросел клапа,естествено на втора ръка цената няма да е тази която споменаваш.Слагаш,пробаш,ако е О.К.-плащаш
- jijibs
- Мнения: 698
- Регистриран на: Нед 27 апр 2008 10:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас, Golf 3, AEA
Re: Проблем с Golf 3 - губи обороти и гасне на празен ход
Тампона под моното задължително да се провери според мен
- yordankl
- Мнения: 68
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 20:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново,Голф3 1.6 моно ABU 1994
Re: Проблем с Golf 3 - губи обороти и гасне на празен ход
Тампона под моното от хубавия бензин направо се разтапя, така че го погледни него - обикновенно отам смуче въздух и компа се чуди какво става...струва към 40 лева. 
А за сензора дето викаш на дроселната клапа се мери с ометър а показанието и на кой крака се мери го има някъде по книгите.Различните писти се включват в зависимост от оборотите.От типа на ниски обороти при промяна се мери на еди кой си крак, при средни на друг и така -омовете трябва да се променят плавно без прескачане.В руските сайтове съм го срещал...даже беше и с снимки.
А тампона като го извадиш го огледай хубаво..за скосяване на ръбовете по вътрешния отвор-обикновено отам смуче въздух.Най добре го наложи на моното и го огледай хубаво.

А за сензора дето викаш на дроселната клапа се мери с ометър а показанието и на кой крака се мери го има някъде по книгите.Различните писти се включват в зависимост от оборотите.От типа на ниски обороти при промяна се мери на еди кой си крак, при средни на друг и така -омовете трябва да се променят плавно без прескачане.В руските сайтове съм го срещал...даже беше и с снимки.
А тампона като го извадиш го огледай хубаво..за скосяване на ръбовете по вътрешния отвор-обикновено отам смуче въздух.Най добре го наложи на моното и го огледай хубаво.
Последна промяна от yordankl на Нед 25 окт 2009 13:42, променено общо 2 пъти.
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Проблем с Golf 3 - губи обороти и гасне на празен ход
ако е от тампона,му бий шута,моя вече е вън от играта 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: qnkov, TheEx0rcist и 90 госта