хидравлични повдигачи

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
turtey
Мнения: 232
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 7:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

хидравлични повдигачи

Мнениеот turtey » Пет 25 юни 2004 12:11


занчи питах мойте майстори
та казаха че стават да се ремонтират - нейде 30 лв излизало - обаче :!: може да стане може да не стане - гаранция е франция

и казаха че по-добре нови - имало турски за 12 лв единия - пълен боклук - свестните били между 20 и 25 лв (те са 8 обикновено)

та това е в общи линии :wink:




Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Пет 25 юни 2004 12:17


мерси, търтей,
....30 лева за осемте повдигача или там колкото са се разтропали...? обаче гарнитура трЕбе да се купува
а турски недейте да купувате.......
аз знам че ремонта излиза около 200 кинта с работата, т.е. не ремонт, а смяната им
ако някой го е правил и има впечатления да пише тук и сега.........


Потребителски аватар
turtey
Мнения: 232
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 7:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот turtey » Пет 25 юни 2004 12:28


30 за всичко - обаче пак казвам - гаранция че ще стане няма - те пак 30-тина лева зимат и за смяна - демек 8*25+30=230 всичко ако вземеш от по-скъпите повдигачи


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Мнениеот rmk » Пет 25 юни 2004 16:49


Абе аз сигурно неподготвен ще се изкажа, ама ще се изкажа :lol: :
Преди 3 месеца ми дойде време да си сменям маслото и си купих Valvoline точно от това магазинче отстрани на Имперал до Лучаното. Не за друго ами ми е близо до къщи. Купих някакъв турбо дизел 15В40 май да беше. Веднага след сипването от следващата сутрин след палене двигателя тракаше (клапани). Преди карах с Кастрол този магнитния и нямаше такива проблеми. И понеже ме домързя да се занимавам с ремонт на клапани, хванах че си купих един Универсален Модификатор и го ливнах :). От тогава затихна и грижи - никви. Вече около 2000-3000км си карам с него. Та така ги оправих мойте клапани :wink: .


Потребителски аватар
turtey
Мнения: 232
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 7:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот turtey » Пет 25 юни 2004 18:50


колко струваше този модификатор - не е ли леко скъп?


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Мнениеот rmk » Пет 25 юни 2004 20:53


60-тина лева, май може и по-евтино да се намери.


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Пет 25 юни 2004 23:05


Това с модификатора не е ли само временно решение на проблема, примерно ако ще я продаваш колата а не ако си я правиш за теб? :roll:


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Мнениеот rmk » Съб 26 юни 2004 11:00


Sunny написа:Това с модификатора не е ли само временно решение на проблема, примерно ако ще я продаваш колата а не ако си я правиш за теб? :roll:

Нямам представа дали е временно. За сега смятам да си я карам колата щото ми харесва, пък ако се разтропа пак - тогава ще му мисля, но при положение че с предишното масло го нямах този проблем а се появи от както налях Валволина, предполагам че е по-скоро от малото. Така че това беше последния път когато наливам Валволин :). Аз затова питах в една друга тема Пичагата от каде си взима Мотул.


Потребителски аватар
Tihon
Мнения: 309
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Студград :D

Мнениеот Tihon » Вто 17 авг 2004 18:16


Добре, много моля, нека някой от разбирачите да обясни човешки - от какво се получава това тракане на клапаните и какво да се направи за да се премахне?
Само, ако move без добавки...


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 17 авг 2004 18:33


хидравличния повдигач се пълни с масло и когато разпределителния вал го натисне той натиска клапана през хидравлична възглавница.целта на упражнението е хидравличната възглавница да натиска клапана винаги правилно-да се избегне реглажа-изчислено е съпротивлението на пружините на клапана и хода на който трябва да се отваря. ако маслото не е добро възглавницата е мека (както и ако повдигача е амортизиран и не държи налягане) и ефекта е недотам добре движещи се клапани=загуба на мощност;разход на гориво и тоя гаден потракващ звук.
ето това можах да измъдря за кратко обяснение-дано е разбираемо поне...

лекуват се с промивка но е временно. най качествено се лекуват с нови и то задължително всичките защото от 2-3 идват разлики и после пак си ги сменяш всичките...


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Сря 18 авг 2004 10:43


ваското го е обяснил перфектно и разбираемо
само да допълня, че не е болка за умиране и сега да не се хвърлите да сменяте поголовно, фолксваген голф специално за двойка почти не съм чувал да не потраква


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Сря 18 авг 2004 11:24


Да му се ненадява човек и аз му се радвах на обяснението :)
ама хайде и още едно допълнение:
За да не потракват особено на студен двигател и да живеят по-дълго време е много важно какво масло е сложено на двигателя. Когато има хидравлични повдигачи се препоръчва не по-гъсто масло от 10W40 защото при 15W40 маслото е много гъсто при ниски температури не може да запълни хубаво "хидравличната възглавница" откъдето идва и тракането, а няма ли възглавница, т.е. масло има и метал в метал откъдето износване и по-кратък живот на повдигачите


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Сря 18 авг 2004 11:49


не искам да влизам в спор, щото не съм капацитет, но моя майстор каза обратното-при тракащи повдигачи по-гъсто масло 15W40, а не по-рядко....дайте акъл къде е истината???


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Сря 18 авг 2004 16:35


Аз до момента с колкото майстори съм говорил по тази тема всички са казвали че има ли хидравлични повдигачи в никакъв случай не се слага 15W защото и ... мамата


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 18 авг 2004 17:28


Сега ще ме накарате да си сменям маслото мамата...
Преди 2000км си сложих Elf 15W40 но съм забелязал че лятото няма особена разлика, зимата сутрин повече се чувства като запалиш на студено, така че доиде ли студеното май ше трябва да прежаля 50лв и да взема 10W40... ех :(
От друга страна са ми казвали че на двигатели над 150 000км вече се слага изцяло минеерално масло, демек 15W40



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 79 госта