смяна на маслото на хидравличната система

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
nikiangel
Мнения: 94
Регистриран на: Чет 01 дек 2005 15:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

смяна на маслото на хидравличната система

Мнениеот nikiangel » Пет 17 мар 2006 13:22


За да не предобря нещо ...ако въобще посмея да пипам сам...реших да питам. Четох по темите но тъй като не намерих отговор на основни въпроси...ето ги и тях:
1. За моята кола какъв е обема на хидравличното масло...демек 1 литър ще стигне ли за подмяна или само да си долея.
2. ако реша да го сменям ...как да източа старото.
3. трябва ли да се прави някаква процедура по обезвъздушаване или източвам старото (ако разбера как) наливам новото и съм :dance:
4. има ли нещо за което трябва да внимавам и ако го омажада се получи :banghead: или пък недайси Боже :bishop




Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Мнениеот rmk » Пет 17 мар 2006 14:57


Аз от скоро имам хидравлика и то за голф 2, но ще се пробвам да отговоря. Дано да няма много разлики с тройката.

1. По-малко от литър поема и то при положение, че рейката, помпата, казана и маркучите са празни.
2. Според мен най-ниската точка в системата е рейката и от там трябва да се прави източването. Има разни тръби странично на рейката и предполагам са подходящи. Иначе свалянето на самата рейка е много трудоемко.
Намям представа дали можеш да откачиш единия маркуч от казана и да запалиш и да разчиташ, че ще изтече всичката течност, а пък и така май може да се прецака помпата ако остане на сухо.
3. Обезвъздушаването става като се навие волана до край в ляво и се задържи няколко секунди, после до край в дясно и пак така се държи няколко секунди.
4. Ами внимавай навсякъде ;)

ПС: А защо ще сменяш маслото?


Потребителски аватар
nikiangel
Мнения: 94
Регистриран на: Чет 01 дек 2005 15:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nikiangel » Пет 17 мар 2006 15:00


ми защото купих 1 литър...по малко няма...ако мога да го подменя...защо не

а вместо да развивам не може ли едно маркучле да топна в резервоарчето и да смукна :drinking: пък после да долея от новото :Mr Green Fun


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пет 17 мар 2006 16:46


Какво масло си си купил колега???

А иначе Ваското Първи май беше споменавал, че източването става от мъркуча за ниското налягане на помпата(тоз който е хванат със скобичка, а не този който е с тръбичка към помпата)


Потребителски аватар
nikiangel
Мнения: 94
Регистриран на: Чет 01 дек 2005 15:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nikiangel » Пет 17 мар 2006 16:52


това маркуче откъдето трябва да източа то води ли до резервоарчето дето има пробка на капачето за нивото да се следи...и ако да откоя страна да го откача...
но аз все още не съм се отказал от идеята да топна маркучлето и да смукна :Mr Green Fun
а маслото е от магазина на шкода дето е на цар борис ... 1 литър 25.50 марка не знам но е зелено и е с емблемите на vw audi shkoda seat


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пет 17 мар 2006 17:06


Това е добре че си е за VW.Най-сигурната работа. :)

А иначе тоз маркуч се сваля от към помпата.Понеже казанчето е на по-високо всичко от него ще се източи.


Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Пет 17 мар 2006 22:40


nikiangel написа:но аз все още не съм се отказал от идеята да топна маркучлето и да смукна

нищо няма да направиш като смукнеш!по системата и маркучите ще си остане!но първо винаги се смуква от резервоарчето и после от маркучето!


Потребителски аватар
6opow
Мнения: 211
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 0:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ветрен

Мнениеот 6opow » Съб 18 мар 2006 10:41


След като си източиш маслото, а ти ше го източиш от всякаде, ще трябва предните ти колелета да са вдигнати във въздуха. Аз имах проблем с една тръба на хидравликата. Тя водеше от рейката към помпата. След като я смениха в сервиза ми дигнаха предните колелета и така ми наляха новото масло.
Имаш теч ли, защо искаш да го сменяш? Ако всичко ти е наред няма смисъл да го сменяш. И аз се бях навил като взех моита още в начало ама ми казаха че няма смисъл да се сменя.


Потребителски аватар
FreAk
Мнения: 499
Регистриран на: Пон 10 окт 2005 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, В.Търново

Мнениеот FreAk » Съб 18 мар 2006 11:53


6opow написа:.... Ако всичко ти е наред няма смисъл да го сменяш...

прав е



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 76 госта