Проблем с Голф 3 1.8 synchro

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
A6i44
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 26 окт 2008 12:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Проблем с Голф 3 1.8 synchro

Мнениеот A6i44 » Нед 26 окт 2008 15:04


Здравейте, нуждая се от малко помощ и ще бъда много доволен ако може да ми помогнете..
Имам Голф 3 1.8 моно инжекция synchro и преди 3 4 месеца му сложих газова бутилка. Нямаше никъкви проблеми с колата до преди 1 2 седмици когато я карах да погледнат дали всичко е наред, че мисля че много гори (градско 13 ). Сменихме въздушния филтър и уж трябваше да намали разхода но възникакна следния проблем. Както си карам и я изключа от скорост оборотите си седя на 2000 и не падат. Спритам колата освободена от скорост и се чува как двигателя си работи на 2000 така 12 13 секунди и чак тогава почва да падат.
Ако може някой да ми каже какво да правя и на какво се дължи този проблем ще съм много благодарен. Също така колко трябва да ми гори градско горе долу ???




bochogo
Мнения: 94
Регистриран на: Съб 25 окт 2008 15:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот bochogo » Нед 26 окт 2008 15:28


Изпарителя какъв е?Състоянието на мембраните са от голямо значение!


Потребителски аватар
titi7707
Мнения: 2482
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Плевен

Мнениеот titi7707 » Нед 26 окт 2008 20:46


същите признаци плюс аванса виж тукhttp://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=101574
и тукаhttp://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=109645


A6i44
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 26 окт 2008 12:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот A6i44 » Пон 27 окт 2008 17:16


Въпроса е че газта е сложена преди 1 2 месеца някаде ... А какъв трябва да бъде разхода горе долу .. 13 14 градско нормално ли е ?


Потребителски аватар
ke4o
Мнения: 63
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 11:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ke4o » Пон 27 окт 2008 18:48


13-14 е нормален разход за софия...аз съм със съштия мотор и същия разход при напълно нормално каране....
на мен също ми възникна такъв проблем...и сам си реголирах изпарителя
може грешката да е в майстора , може и другаде...пробваи да направиш една рекламация на извършената услуга


Потребителски аватар
titi7707
Мнения: 2482
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Плевен

Мнениеот titi7707 » Пон 27 окт 2008 19:18


колега незнам дали си обърнал внимание на линковете който ти писах по горе но това с оборотите си е проблем!иди на една диагностика и ако имаш тази грешка 00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
не се чуди от какво е а сменяй този датчик и разхода ще ти падне поне с литър надолу!


A6i44
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 26 окт 2008 12:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот A6i44 » Вто 28 окт 2008 18:53


За София е добре ама аз съм от Пазарджик .. Днес бащата кара колата при някакъв маистор и той му казал че е нормално да подаржала 2000 оборота като загрее защото синхрото било така за да не тръгва рязко.. За мен е пълна простотия това..
Колкото до грешката при първа възможност ще ида.
Благодаря


Потребителски аватар
ninja_1
Мнения: 451
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 2:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ninja_1 » Сря 29 окт 2008 1:48


Прав си.Пълна простотия е това...Едното няма общо с другото.И разхода определено е висок.Оправи си газовата.


A6i44
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 26 окт 2008 12:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Проблем с Голф 3 1.8 synchro

Мнениеот A6i44 » Сря 11 ное 2009 19:01


Здравейте, отново съм аз този път с по-голям проблем. Преди 2 3 дни се получи малка ифнекция с колата и днес ходих на майстор, защото мислxме че нещо с наклатките от зад става тъй като се чуваше някакво дране все едно засича някъде. Когато я погледнахме се оказа, че не е от накладките а от диференциала отзад. Като давам назад колата щтрака много брутално, а напред не. Та както и да е явно диференциала си е заминал но никой не се наема тука в Пазарджик да се заеме с ремонта му.
Въпроса ми е дали има смисъл да се ремонтира, може ли да се намерят части и един майстор ми предлага да ми махне синхрото да го вземе и да ми направи голфа само с предно. Някой да даде съвет какво да направя и кое ще излезне по-ефтно. Колко върви едно синхро или диференциал от всички модели ли става и за какво да гледам ако реша да търся?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта