Чукане в двигател АБС на Голф

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
galyaradeva
Мнения: 645
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
Автомобил: Vw Caravelle 1998
Двигател: VR6-140hp
Местоположение: Ямбол-Норвегия
Контакти:

Чукане в двигател АБС на Голф

Мнениеот galyaradeva » Сря 04 ное 2009 6:59


Чудих се дали да си пусна проблема в "Направи си сам" но... Извинявам се моделатора ако темата е на грешното място.
ЗА тези кото ще ме саветват да търся в търсачката ... направих го.
Сега проблема ... бяхме си в Бг. и на нашето голфче му направихме един ремонт. Смяна на лагери "основни и биелни" ,семеринги, масленна помпа, шлайфане на блока и целиндрите, главата само са я изравнили незнам със колко, смяна на бутала и сегменти заради шлайфа и ... не се сеща още какво.На клапаните свалиха само нагара без да са сменяни както и хидравличните повдигачи са си старите.
По препоръка на майстора не съм вдигал повече от 3000 оборота във порядак на около 2500 кл. от Бг. до Германия кадето ми отказа динамото и се наложи да го сменим. При което загубихме 4 часа а имахме да гоним ферибот и... педала почти до ламарината 160... магистарлите едни хубави и прави...При поредното спиране за зареждане на бензин го чух .. чука като часовник леко и равномерно даже приятно "като дизел"
Продалжихме няма как но след следващите около 1000 кл. чукането се увелизи не много но осезаемо.
От темите които прочетох евентуалните проблеми може да са ужасно много. Чукането идва от първи целиндър който е до ремъците но не мога да определя дали е горе на блока "клапании и повдигачи" или долу около целиндара. Майстора ми даде савет да издърпам лулите на свещите една по една и да видя дали има разлика в шума което би изклучило бутален болт. Е няма разлика. Трябва да проверя и центровката като напасна белезите както са по Авто дата но... имам 4 свалени и една немога да подкарам. Което ще изклучи клапан да удря в буталото поради прескачане на някой зъб "Но тогава не трябвали да чукат повече от един клапан" ? ..
Дйте савет какво да правя зада стигна до проблема. Майсторите тук вземат по 100 лева на час ... Купих си динамометричен ключ така че предполагам без проблем ще сменя повдигачи. Тук са по 90 лв. за бройка ... а те са 8 :banghead: ... Не ми се дават пари за нещо което си работи нормално. Маслото е на 4082 кл. Валволин 10W40 а колата почти минава 230 000.
Такова беше и преди ремонта. Аааа ремъците и филтрите и те са сменени. Трябва да сменя маслото и филтърът но.. понеже не я карам сега ще чакат. Друго се сетих за тези 4000 кл. ми изхарчи 1 литър масло. Даже майсторът се учуди че е малко но пък ми се качи разхода на 8 литра преди ремонта даде 6 среден за същите километри
Приятели казват че ако има счупен сегмент чукането ще звънка заради хлопането във буталото. Аз него определям като звънкане.
Как да проверя дали проблема е в повдигачите вече свалих веднъж капака за да видя какво има отдолу затова си купих и ключът заради разпределителният вал който ще трябва да се свали.

Още веднъж се извинявам за темата ако не е на място и че стана малко дълга.

Сега като си препрочитах писането се сетих възможно ли е при смяната на динамото да са сгрешили нещо Германците

http://www.youtube.com/user/IzpovedniC# ... S88ER8Abe4

Последна промяна от galyaradeva на Нед 15 ное 2009 15:01, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Deroni
Мнения: 300
Регистриран на: Сря 23 яну 2008 21:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Чукане в двигател АБС на Голф

Мнениеот Deroni » Сря 04 ное 2009 7:57


galyaradeva написа:Чудих се дали да си пусна проблема в "Направи си сам" но... Извинявам се моделатора ако темата е на грешното място.
ЗА тези кото ще ме саветват да търся в търсачката ... направих го.
Сега проблема ... бяхме си в Бг. и на нашето голфче му направихме един ремонт. Смяна на лагери "основни и биелни" ,семеринги, масленна помпа, шлайфане на блока и целиндрите, главата само са я изравнили незнам със колко, смяна на бутала и сегменти заради шлайфа и ... не се сеща още какво.На клапаните свалиха само нагара без да са сменяни както и хидравличните повдигачи са си старите.
По препоръка на майстора не съм вдигал повече от 3000 оборота във порядак на около 2500 кл. от Бг. до Германия кадето ми отказа динамото и се наложи да го сменим. При което загубихме 4 часа а имахме да гоним ферибот и... педала почти до ламарината 160... магистарлите едни хубави и прави...При поредното спиране за зареждане на бензин го чух .. чука като часовник леко и равномерно даже приятно "като дизел"
Продалжихме няма как но след следващите около 1000 кл. чукането се увелизи не много но осезаемо.
От темите които прочетох евентуалните проблеми може да са ужасно много. Чукането идва от първи целиндър който е до ремъците но не мога да определя дали е горе на блока "клапании и повдигачи" или долу около целиндара. Майстора ми даде савет да издърпам лулите на свещите една по една и да видя дали има разлика в шума което би изклучило бутален болт. Е няма разлика. Трябва да проверя и центровката като напасна белезите както са по Авто дата но... имам 4 свалени и една немога да подкарам. Което ще изклучи клапан да удря в буталото поради прескачане на някой зъб "Но тогава не трябвали да чукат повече от един клапан" ? ..
Дйте савет какво да правя зада стигна до проблема. Майсторите тук вземат по 100 лева на час ... Купих си динамометричен ключ така че предполагам без проблем ще сменя повдигачи. Тук са по 90 лв. за бройка ... а те са 8 :banghead: ... Не ми се дават пари за нещо което си работи нормално. Маслото е на 4082 кл. Валволин 10W40 а колата почти минава 230 000.
Такова беше и преди ремонта. Аааа ремъците и филтрите и те са сменени. Трябва да сменя маслото и филтърът но.. понеже не я карам сега ще чакат. Друго се сетих за тези 4000 кл. ми изхарчи 1 литър масло. Даже майсторът се учуди че е малко но пък ми се качи разхода на 8 литра преди ремонта даде 6 среден за същите километри
Приятели казват че ако има счупен сегмент чукането ще звънка заради хлопането във буталото. Аз него определям като звънкане.
Как да проверя дали проблема е в повдигачите вече свалих веднъж капака за да видя какво има отдолу затова си купих и ключът заради разпределителният вал който ще трябва да се свали.

Още веднъж се извинявам за темата ако не е на място и че стана малко дълга.

Сега като си препрочитах писането се сетих възможно ли е при смяната на динамото да са сгрешили нещо Германците

цялата грешка май ще дойде от некачествен ремонт и части в БГ.Като се прибереш я закарай на майстора той да си я кара и върши работа или да ти купи нова


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Чукане в двигател АБС на Голф

Мнениеот pas1.8mi » Сря 04 ное 2009 8:04


Вземи метална пръчка дълга около 1м(става и подпирачката на предния капак!)!При запален двигател я подпри с единия край на ухото си(едното,естествено),а с другия към Алтернатора,водна помпа,ролката на Ангренажния ремък.......Така лесно ще локализираш от къде идва този звук!Дано си схванал идеята! :wink:


Потребителски аватар
galyaradeva
Мнения: 645
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
Автомобил: Vw Caravelle 1998
Двигател: VR6-140hp
Местоположение: Ямбол-Норвегия
Контакти:

Re: Чукане в двигател АБС на Голф-за триене

Мнениеот galyaradeva » Сря 04 ное 2009 8:05


Уффф ремонта в Бг. ми излезе 1400 лв. Честно казано имам му доверие на човека и ни най малко искам да го упреквам.
Той си каза че може нещо да се е объркало. Все пак няма безгрешни хора. А пребирането ще е другата година по някое време.. Изках сам да установя проблема преди да съм я закарал на тукашен майстор. И изкренно се надявам да ми чука някой повдигач че да си ги сменя сам. Само изкам да разбера как да установя евентуалния проблем. Все още се боря със инсталирането на проклетат Аутодата :banghead:


Номера съм го чувал със отверка зада се установи дали хъркат лагери .. Ок само да се съмне малко ... На кое се казва Алтернатор ? разбрах --> Динамо .. :mrgreen:

Последна промяна от galyaradeva на Пет 11 дек 2009 17:59, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Deroni
Мнения: 300
Регистриран на: Сря 23 яну 2008 21:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Чукане в двигател АБС на Голф

Мнениеот Deroni » Сря 04 ное 2009 8:24


galyaradeva написа:Уффф ремонта в Бг. ми излезе 1400 лв. Честно казано имам му доверие на човека и ни най малко искам да го упреквам.
Той си каза че може нещо да се е объркало. Все пак няма безгрешни хора. А пребирането ще е другата година по някое време.. Изках сам да установя проблема преди да съм я закарал на тукашен майстор. И изкренно се надявам да ми чука някой повдигач че да си ги сменя сам. Само изкам да разбера как да установя евентуалния проблем. Все още се боря със инсталирането на проклетат Аутодата :banghead:


Номера съм го чувал със отверка зада се установи дали хъркат лагери .. Ок само да се съмне малко ... На кое се казва Алтернатор ? разбрах --> Динамо .. :mrgreen:

мн пари за тоз ремонт некачествен.За тез пари в Г-я джамбазите купуват 2 а може 3 голфа за търговия.


Потребителски аватар
galyaradeva
Мнения: 645
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
Автомобил: Vw Caravelle 1998
Двигател: VR6-140hp
Местоположение: Ямбол-Норвегия
Контакти:

Re: Чукане в двигател АБС на Голф

Мнениеот galyaradeva » Сря 04 ное 2009 8:37


Точно поради тази причина такива като мен дават луди пари за ремонти... Щото сме все сметкаджии " да минем между капките" и въпреки че го осъзнавам продължавам да го правя ... Ще сменям хидравлични повдигачи сам :banghead: Защо ? Ми защото не ми се дават три заплати на бащами в Бг. за ремонт на една кола която струва колкото половината ми заплата тука на майната си .... Българска му работа


Потребителски аватар
Deroni
Мнения: 300
Регистриран на: Сря 23 яну 2008 21:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Чукане в двигател АБС на Голф

Мнениеот Deroni » Сря 04 ное 2009 8:52


galyaradeva написа:Точно поради тази причина такива като мен дават луди пари за ремонти... Щото сме все сметкаджии " да минем между капките" и въпреки че го осъзнавам продължавам да го правя ... Ще сменям хидравлични повдигачи сам :banghead: Защо ? Ми защото не ми се дават три заплати на бащами в Бг. за ремонт на една кола която струва колкото половината ми заплата тука на майната си .... Българска му работа

искрено ти съчуствам и донякаде си в безизходица


Потребителски аватар
galyaradeva
Мнения: 645
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
Автомобил: Vw Caravelle 1998
Двигател: VR6-140hp
Местоположение: Ямбол-Норвегия
Контакти:

Re: Чукане в двигател АБС на Голф

Мнениеот galyaradeva » Чет 05 ное 2009 16:37


:?:


Потребителски аватар
fichi
Мнения: 88
Регистриран на: Вто 02 яну 2007 16:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Re: Чукане в двигател АБС на Голф

Мнениеот fichi » Чет 05 ное 2009 17:44


И аз имах сходен на твоя проблем.След 20 000 км след основния ремонт се разчука двигателя.Прибрах се от път и свалих главата.Оказа се износено 3-то бутало :? износването беше 1мм.Буталото беше надрано и то жестоко,а другите 3 перфектни.Явно буталото си и било дефектно :roll:


Потребителски аватар
galyaradeva
Мнения: 645
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
Автомобил: Vw Caravelle 1998
Двигател: VR6-140hp
Местоположение: Ямбол-Норвегия
Контакти:

Re: Чукане в двигател АБС на Голф

Мнениеот galyaradeva » Пет 06 ное 2009 16:46


Някой може ли да ми сподели как да проверя дали хидравличния повдигач ми чука и дали е за смяна. Примерно свалям капака, под него е разпределителния вал който натиска хидравличните повдигачи... и от там какво ? Трябвалки да има хлабина на хидравличния повдигач нагоре надолу, на ляво на дясно, много ли да е или почти да несе усеща хлабината .. ? Ако гърбицата чука върху челото на хидравличния повдигач дали ще има някакво нараняване на челото зада разбера по лесно че това е проблема.. ?
Хайде помогнете тука има толкова хора който знаят.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Чукане в двигател АБС на Голф

Мнениеот pas1.8mi » Пет 06 ное 2009 18:28


Когато се износи Повдигач,той не може да задържа маслото в себе си!От тук се получава луфт между повдигача и Разпределителният вал(и се чува чукане).За мерене не знам метод с който да стане!За да чукат повдигачи може причината да е недостатъчно налягане на маслото(запушен маслен фитър,лошо масло,проблем маслена помпа......).Най-добре е да смениш всички Повдигачи с нови!В БГ комплекта е около 100-120лв,но при теб са си сигурно цифра! :banghead:


Потребителски аватар
galyaradeva
Мнения: 645
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
Автомобил: Vw Caravelle 1998
Двигател: VR6-140hp
Местоположение: Ямбол-Норвегия
Контакти:

Re: Чукане в двигател АБС на Голф

Мнениеот galyaradeva » Пет 06 ное 2009 19:20


Масленната помпа е сменена понеже на баир светеше лампата и чуруликаше зумера.. верно втора употреба е.
Маслото е на 4000 и малко от горе Валволин 10-40.Масленният филтър определено ще го сменям както и маслото заради почти основният ремонт който направихме.
Абсурд от тука да си ги взема .. със доставката на целия комплект от България ще ми излезе тройно и четворно по евтино.
Те повдигачите имат ли някакви рамери, нещо като ремонтните размери на целиндрите и буталата примерно ?

pas1.8mi Пробвах номера със отверката и чукането е по скоро някаде горе на буталото там се чува по ясно. Но и когато преместя отверката на трети целиндър примерно проклетото чукане пак се чува ясно.

Сега като ти чета писането реших първо да сменя маслото и мас. филтър. Зада изклуча тази възможност да има някаде някакво подпушване и да не се качва масло до горе. Но пък лампата не ми е светила което е знак че горе има достатачно масло за смазване на железариите. Макар да не съм наясно каде стои датчикът за маслото. Сигорно не е само един датчик... :screwy


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Re: Чукане в двигател АБС на Голф

Мнениеот jagler » Пет 06 ное 2009 19:42


galyaradeva написа:Някой може ли да ми сподели как да проверя дали хидравличния повдигач ми чука и дали е за смяна. Примерно свалям капака, под него е разпределителния вал който натиска хидравличните повдигачи... и от там какво ? Трябвалки да има хлабина на хидравличния повдигач нагоре надолу, на ляво на дясно, много ли да е или почти да несе усеща хлабината .. ? Ако гърбицата чука върху челото на хидравличния повдигач дали ще има някакво нараняване на челото зада разбера по лесно че това е проблема.. ?
Хайде помогнете тука има толкова хора който знаят.
вземаш луфтомер и мериш под всяка гърбица или противоположно на гърбицата когато повдигача не е натиснат въртиш разпределителния вал с ключ на болта на зъбното колело където е ремъка.Трябва да е по-малко от 0,20мм.Не ти препоръчвам да вземаш /нови/ бг. повдигачи ,защото са ментета и ще ти блокират след 1г. както стана при мен само където дадох 120лв.Добре е някъде да ти измерят и налягането на маслото... Валволина го махни не е за теб и твоя двигател ,сложи немско масло /АДДИНОЛ,АРАЛ/успех.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Чукане в двигател АБС на Голф

Мнениеот pas1.8mi » Пет 06 ное 2009 19:52


До сега винаги,когато съм купувал Повдигачи е било само според код на двигателя.Ако се износи нещо виншно то това ще са леглата на повдигачите в Главата(друга Глава-много ме съмнява!)!Зумера за маслото се запуска над 2000 об/мин!На празен ход не работи! :idea:

Гледам,че пишем заедно с Колегата Джаглер!Има и истински Ина в БГ! :wink:


Потребителски аватар
galyaradeva
Мнения: 645
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
Автомобил: Vw Caravelle 1998
Двигател: VR6-140hp
Местоположение: Ямбол-Норвегия
Контакти:

Re: Чукане в двигател АБС на Голф

Мнениеот galyaradeva » Пет 06 ное 2009 19:55


jagler на това му се вика шах със пешката :) Въпросният луфтомер имали точно найменование. Понеже си нямам напредстава как ще обяснявам на Норвежеца магазинер какво точно търся. Вече си поръчах книгата Голф 3 и Венто. Казват вътре пишело със колко Нм. се стягат болтовете на пантите на вратите даже.

При мене зумера почваше да пее при 2500 налагаше ми се да свалям една предавка на долу зада кача оборотите над 3100 и угасваше.. след смяната на помпата проблема изчезна. Дай интернет адрес на магазина или сервиза от който ги купуваш ако знаеш разбира се.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen, Красимир Паров и 40 госта