Смяна на съединител на Г3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora

Да сменя само феродов диск или и притискателен диск и лагер?

Анкетата завърши на Сря 29 мар 2006 14:32

Само феродов диск
5
20%
Феродов диск + притискателен диск + лагер
20
80%
 
Общо гласове: 25
Потребителски аватар
Klikacha
Мнения: 132
Регистриран на: Чет 14 окт 2004 9:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Смяна на съединител на Г3

Мнениеот Klikacha » Чет 23 мар 2006 11:15


Дали да сменям и притискателния диск, ако се окаже, че само феродовия диск е износен?

Жилото дали да го сменям, като старото не е скъсано? В сервиза ме съветват да сменя и него, понеже новия съединител късал бързо старото жило, ако то не е сменено заедно със съединителя....

П.С. В търсачката не намерих отговор на тези въпроси.

Последна промяна от Klikacha на Пет 24 мар 2006 14:32, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Birdie
Мнения: 798
Регистриран на: Съб 24 юли 2004 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ, Младост-1
Контакти:

Мнениеот Birdie » Чет 23 мар 2006 11:40


Сменяй целия комплект! Аз така направих, беше само феродовия износен, но смених всичко - да ми е мирна главата и да знам, че след една една година да речем няма пак да плащам същия труд за да сменят само притискателния.....


Потребителски аватар
Madjo (*_*)
Мнения: 93
Регистриран на: Съб 05 ное 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София GT Special

Мнениеот Madjo (*_*) » Чет 23 мар 2006 11:42


Аз сменях съединител преди седмица и мога да те посаветвам да смениш и жилото .Предполагах че просто не са направили съединителя като хората но се оказа че е от жилото а страното е че на старото нищо му нямаше . Моито жило беше самореголиращо се


Потребителски аватар
Klikacha
Мнения: 132
Регистриран на: Чет 14 окт 2004 9:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Klikacha » Чет 23 мар 2006 11:58


Моито жило беше самореголиращо се


Мойто също...


Потребителски аватар
CCCP_FAN
Мнения: 916
Регистриран на: Вто 12 апр 2005 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот CCCP_FAN » Чет 23 мар 2006 12:02


А не саморегулиращисе има ли и кви пари излезе смяната на сичко???


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Чет 23 мар 2006 12:16


жилото няма нужда да го сменяш


Потребителски аватар
Madjo (*_*)
Мнения: 93
Регистриран на: Съб 05 ное 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София GT Special

Мнениеот Madjo (*_*) » Чет 23 мар 2006 12:21


Всичко ми излезе малко под 300 лв с работата .


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот brum » Чет 23 мар 2006 12:24


Преди близо година смених съединител - комплект, жилото е старото. До днес проблеми не съм имал.


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Пет 24 мар 2006 12:56


жилото е 45лв. Аз смених само феродо ама нещо почна да приплъзва :shock и се оказа жилото - вътре имало некви нещица/маи зегерки ми казаха :?: /дето се били износили и се наложи да сменя и него. Иначе ако си нямаш друга работа сменяй профилактично всичко. Аз не виждам щом не е износен притискателния диск и лагера защо трябва да се сменят, но ако имаш излишни пари?


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пет 24 мар 2006 13:04


Хора слагайте си обикновено жило - 12-15 лв и върши много по добра работа


Потребителски аватар
Klikacha
Мнения: 132
Регистриран на: Чет 14 окт 2004 9:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Klikacha » Пет 24 мар 2006 14:29


Съгласен съм с evgenyh:
Аз не виждам щом не е износен притискателния диск и лагера защо трябва да се сменят, но ако имаш излишни пари?


Но в сервиза ме съветват да направя като Birdie:

смених всичко - да ми е мирна главата и да знам, че след една една година да речем няма пак да плащам същия труд за да сменят само притискателния.....


Явно този въпрос няма еднозначен отговор.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пет 24 мар 2006 14:43


И аз като ми дойде някой за съединител го съветвам да сменя всичко. Така и така всичко е долу, а и цената за труд е една и съща независимо дали ще е само феродов или комплект. Просто това е ремонт който се прави веднъж на 5-6 години /а може и повече, зависи от километрите които се минават/. Тъпое заради едно лагерче което струва 15 лв да сваляш скорости и т.н и да ти излезе в пъти повече от цената на самата част.


Потребителски аватар
Madjo (*_*)
Мнения: 93
Регистриран на: Съб 05 ное 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София GT Special

Мнениеот Madjo (*_*) » Пет 24 мар 2006 21:59


Наи добре като се свалят скоростите да се види положението и тогава да се прецени какво да се сменява .Имаи едно на ум че частите дето ги продават по магазините са 90 % ментета


Потребителски аватар
DEKSTAR
Мнения: 840
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот DEKSTAR » Пет 24 мар 2006 22:06


°niksi° написа:И аз като ми дойде някой за съединител го съветвам да сменя всичко. Така и така всичко е долу, а и цената за труд е една и съща независимо дали ще е само феродов или комплект. Просто това е ремонт който се прави веднъж на 5-6 години /а може и повече, зависи от километрите които се минават/. Тъпое заради едно лагерче което струва 15 лв да сваляш скорости и т.н и да ти излезе в пъти повече от цената на самата част.

Никси кажи ти поне като се занимаваш с това някаква добра марка съединител и колко пари ще струва щото ми пресдстои влизане в бокса за смяна на съединител.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 112 госта