Дали да сменям и притискателния диск, ако се окаже, че само феродовия диск е износен?
Жилото дали да го сменям, като старото не е скъсано? В сервиза ме съветват да сменя и него, понеже новия съединител късал бързо старото жило, ако то не е сменено заедно със съединителя....
П.С. В търсачката не намерих отговор на тези въпроси.
Смяна на съединител на Г3
- Klikacha
- Мнения: 132
- Регистриран на: Чет 14 окт 2004 9:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Смяна на съединител на Г3
Последна промяна от Klikacha на Пет 24 мар 2006 14:32, променено общо 1 път.
- Madjo (*_*)
- Мнения: 93
- Регистриран на: Съб 05 ное 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София GT Special
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Madjo (*_*)
- Мнения: 93
- Регистриран на: Съб 05 ное 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София GT Special
- evgenyh
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: BSE 2005
- Местоположение: София
жилото е 45лв. Аз смених само феродо ама нещо почна да приплъзва
и се оказа жилото - вътре имало некви нещица/маи зегерки ми казаха
/дето се били износили и се наложи да сменя и него. Иначе ако си нямаш друга работа сменяй профилактично всичко. Аз не виждам щом не е износен притискателния диск и лагера защо трябва да се сменят, но ако имаш излишни пари?


-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Klikacha
- Мнения: 132
- Регистриран на: Чет 14 окт 2004 9:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Съгласен съм с evgenyh:
Но в сервиза ме съветват да направя като Birdie:
Явно този въпрос няма еднозначен отговор.
Аз не виждам щом не е износен притискателния диск и лагера защо трябва да се сменят, но ако имаш излишни пари?
Но в сервиза ме съветват да направя като Birdie:
смених всичко - да ми е мирна главата и да знам, че след една една година да речем няма пак да плащам същия труд за да сменят само притискателния.....
Явно този въпрос няма еднозначен отговор.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
И аз като ми дойде някой за съединител го съветвам да сменя всичко. Така и така всичко е долу, а и цената за труд е една и съща независимо дали ще е само феродов или комплект. Просто това е ремонт който се прави веднъж на 5-6 години /а може и повече, зависи от километрите които се минават/. Тъпое заради едно лагерче което струва 15 лв да сваляш скорости и т.н и да ти излезе в пъти повече от цената на самата част.
- Madjo (*_*)
- Мнения: 93
- Регистриран на: Съб 05 ное 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София GT Special
- DEKSTAR
- Мнения: 840
- Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
°niksi° написа:И аз като ми дойде някой за съединител го съветвам да сменя всичко. Така и така всичко е долу, а и цената за труд е една и съща независимо дали ще е само феродов или комплект. Просто това е ремонт който се прави веднъж на 5-6 години /а може и повече, зависи от километрите които се минават/. Тъпое заради едно лагерче което струва 15 лв да сваляш скорости и т.н и да ти излезе в пъти повече от цената на самата част.
Никси кажи ти поне като се занимаваш с това някаква добра марка съединител и колко пари ще струва щото ми пресдстои влизане в бокса за смяна на съединител.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 112 госта