Куцее във високите KR

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
lino__
Мнения: 169
Регистриран на: Вто 16 дек 2008 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Куцее във високите KR

Мнениеот lino__ » Сря 18 ное 2009 13:21


Инфо за колата.
KR, с K Jetronic-a, олекотен маховик.
На празен ход респонса до прекъсвач си е перфектен!
В движение на ниските тръгва като дизел перфектно! Пак си се изрязва до прекъсвач(мъчно), ама се усеща че след 5,500 някъде започва да тъпче(където трябва да ибухва вече). Сложих шайба на бензиновия регулатор и пак е така.

Другия проблем е че нямах горивния акумулатор до бензиновата помпа и палеше трудно. Сложих акумулатор ама пак пали трудно(новия го свалих от КР ама е значително по-малък от стандартен, който съм виждал). Като махна релето на помпата и и пусна постоянен ток пали значително по-добре. Като е студена, задължително с газ пали, че иначе гасне. И трябва 10-тина сек да държа газта и работи доста зле с притрисане през това време, след това изчиства и се оправя :roll: 5-тата дюза си работи. Дюзите не пикаят. Няма моторче за празния ход, ами кранче за газова, което аз си го въртя за празния ход. Иначе като е топла и я загася, пали перфекто след това! Ама оставя ли я да поседи 30мин примерно и пали по-трудно отколкото ледена.


Има и също още една дреболия, като дам газ рязко и я пусна оборотите падат една идея под прзния ход и си ги вдига след това. Ама предполагам, че е от липсата на моторче празен ход :?:




tweemys
Мнения: 75
Регистриран на: Сря 19 авг 2009 7:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Куцее във високите KR

Мнениеот tweemys » Сря 18 ное 2009 14:27


Провери си сместа на газ-анализатор, а за високите - както описваш проблема ми мирише на слабо налягане от помпата. Най добре да се замерят всички налягания на бензина. При този инжекцион се работи с манометър задължително!
Как ти е нивото на клапата на дебитомера?


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Куцее във високите KR

Мнениеот sashobas » Сря 18 ное 2009 21:10


Преди да свържа модула за празен ход 244 и да заработи стъпковото моторче и при мен беше така с падането на оборотите,падаха до и около 500 даже често се разцентроваше въздушната клапа.След като си оправих нещата с стъковото моторче не съм имал проблеми с оборотите.Пишеш че имаш и газ и на двете горива ли пали трудно.


Потребителски аватар
teddy
Мнения: 716
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
Автомобил: golf 4
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Куцее във високите KR

Мнениеот teddy » Сря 18 ное 2009 22:56


колега мойто КР-че се развърта малко след 4000об. - направо полудява! От ниските до 4000об. набира малко повече от 1.8 90кс., но голямата сила на този мотор идва във високите обороти. Аз също нямам такъв акумулатор на горивото и не е проблем! Всяко едно налягане го мери с манометър!!! Ще ти дам някои заводски данни за налягания на този вид механична инжекция. Налягане в системата около 5бар. Управляващо налягане около 3,6бар. Това са ти най-важните налягания.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта