
притрепване на празен ход
- nikiangel
- Мнения: 94
- Регистриран на: Чет 01 дек 2005 15:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
притрепване на празен ход
здравейте всички,
писано е много по темата...и го изчетох всичкото но пак стигам до питане тук защото проблема не се оправя и ме ядосва доста.
Значи като позагрее колата ...и като е на празен ход притрепва ...веднъж доста ...друг път по малко...като спирам на светофарите се усеща...но макар и по различен начин притрепването си го има...
какво направих до тук:
1.карах я в юнитрейд...не намериха нищо,
2. смених въздушен филтър
3. смених бензинов филтър
4. смених свещи
5. смених кабели на свещите
6. смених разпределителната капачка
7. смених палеца който е под нея
8. чистих моторчето за празен ход
е проблема си остана
като възможна причина е посочено и ниска компресия в някой от цилиндрите ...но ако е така защо един път тресе повече друг път едва доловимо...
помагайте колеги
Васко ако четеш това...в теб ми е надеждата да го оправиш...познаваш ме ...Ники със сивия голф ГТИ
иначе колата е голф 3 гти двигател 2е 93та година
поздрави и благодаря на всички които ще пишат
писано е много по темата...и го изчетох всичкото но пак стигам до питане тук защото проблема не се оправя и ме ядосва доста.
Значи като позагрее колата ...и като е на празен ход притрепва ...веднъж доста ...друг път по малко...като спирам на светофарите се усеща...но макар и по различен начин притрепването си го има...
какво направих до тук:
1.карах я в юнитрейд...не намериха нищо,
2. смених въздушен филтър
3. смених бензинов филтър
4. смених свещи
5. смених кабели на свещите
6. смених разпределителната капачка
7. смених палеца който е под нея
8. чистих моторчето за празен ход
е проблема си остана
като възможна причина е посочено и ниска компресия в някой от цилиндрите ...но ако е така защо един път тресе повече друг път едва доловимо...
помагайте колеги
Васко ако четеш това...в теб ми е надеждата да го оправиш...познаваш ме ...Ники със сивия голф ГТИ
иначе колата е голф 3 гти двигател 2е 93та година
поздрави и благодаря на всички които ще пишат
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пон 14 ное 2005 16:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Човече, нещо подобно ми се случва и на мен, макар и рядко.
Стигнах до извода че ми е запушен катализатора, освен това "трепване" на свободен ход, като дам рязко газ колата първо леко "забива муцуна" и след това започва да набира.
Това което ме навежда на тази мисъл е 4е като изфорсирам колата започва да мирише на изгоряло, а като я загася известно време след това излиза пушек от ауспуха.
Ако ми остане време ще ходя да ми замерят газовете да видя дали наистина е от това.
А иначе и аз сменях свещи и кабели, но проблема си седи.
Стигнах до извода че ми е запушен катализатора, освен това "трепване" на свободен ход, като дам рязко газ колата първо леко "забива муцуна" и след това започва да набира.
Това което ме навежда на тази мисъл е 4е като изфорсирам колата започва да мирише на изгоряло, а като я загася известно време след това излиза пушек от ауспуха.
Ако ми остане време ще ходя да ми замерят газовете да видя дали наистина е от това.
А иначе и аз сменях свещи и кабели, но проблема си седи.
- maistora_1
- Мнения: 1325
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
аз мисля че е нещо нормално да претрепва на празен ход...в нормални граници де!
това го казвам по опита ми с Жигули...като си настроивах карба на кака Жужа, така я нагласях че дори е нормално на празен ход да просветва лампата на маслото-после като и включа да и меря обороти и ъгъл на отворено положение на чук и наковалня всичко си е ок...
така че ако не е храпиращо не се вглеждай толкова в тва притрепване...а ако мн те дразни дигни си малко оборотите на празен ход...но ще ти се дигне и разхода
това го казвам по опита ми с Жигули...като си настроивах карба на кака Жужа, така я нагласях че дори е нормално на празен ход да просветва лампата на маслото-после като и включа да и меря обороти и ъгъл на отворено положение на чук и наковалня всичко си е ок...
така че ако не е храпиращо не се вглеждай толкова в тва притрепване...а ако мн те дразни дигни си малко оборотите на празен ход...но ще ти се дигне и разхода
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13545
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Пробвай да нулираш компа като откачиш акумулатора. Възможно е малко посмукване на въздух. Имах случай с цепнат леко маркуч / естествено отдолу за да не се вижда/. Отвреме навреме т вакума цепката се запушва и вс. е наред докато пак започне да смуче от центината.
Ако имаш ниска компресия на 1 цилиндър ще ти се изключва на ниски обороти / тромава кола не ускорява чуди се/ Особено е проявено докато с естудена.Като постопли мотора и вдигнеш около 2000 об изведнъж се включва цилиндъра и се усеща.
Ако имаш ниска компресия на 1 цилиндър ще ти се изключва на ниски обороти / тромава кола не ускорява чуди се/ Особено е проявено докато с естудена.Като постопли мотора и вдигнеш около 2000 об изведнъж се включва цилиндъра и се усеща.
- nikiangel
- Мнения: 94
- Регистриран на: Чет 01 дек 2005 15:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ми братче при мен е точно обратното ...като е студена е самолет...като се загрее и се усеща намаляване на вървежа макар и не много...
+ това колата почва да притрепва като е загряла...70 градуса и нагоре
а стрелката за оборотите се е заковала на едно деление под 1000 което е нормалния режим... и както си работи...притресе...след 4-5 секунди пак притресе...дам газ...връща се пак в нормалните обороти за празен ход...поработи малко и пак притресе
забравих да напиша че компютъра е доста адвансед и мери много параметри...но не е правил никаква грешка ...като си купих колата миналата година април...имаше 1 грешка...не помня каква...но колата работеше идеално...изчистих грешката и оттогава не е генерирана друга а притрисането почна декември месец
ще меря компресия но ако не е и тя...не знам вече...
дайте съвет братя
+ това колата почва да притрепва като е загряла...70 градуса и нагоре
а стрелката за оборотите се е заковала на едно деление под 1000 което е нормалния режим... и както си работи...притресе...след 4-5 секунди пак притресе...дам газ...връща се пак в нормалните обороти за празен ход...поработи малко и пак притресе
забравих да напиша че компютъра е доста адвансед и мери много параметри...но не е правил никаква грешка ...като си купих колата миналата година април...имаше 1 грешка...не помня каква...но колата работеше идеално...изчистих грешката и оттогава не е генерирана друга а притрисането почна декември месец
ще меря компресия но ако не е и тя...не знам вече...
дайте съвет братя
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- nikiangel
- Мнения: 94
- Регистриран на: Чет 01 дек 2005 15:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Като казваш че е засмукване на повече въздух...ако аистина е от това...имам един маркуч гумен дето излиза от кутията в която е въздушния филтър и ходи към двигателя...той е с доста разклонения...ако има някакво име не знам как се казва...е за него ми казаха в юнитрейд че бил правен..т.е. спукан и лепен или нещо от сорта...та ако наистина причината за моите неволи е поемане на въздух повече отнякъде...оттам ще да диша гадината...в юнито ми казаха че за сега не пропускал въздух ама де да знам как са го открили това и може ли да се открие... ето тази сутрин пак ми претрепваше докато ходех на работа...и като вдигна над 70 градуса стана осезаемо...и ако някой си мисли че се превземам и може да се кара и по този начин...не...понякога така притрепва като старите дизелови рейсове чавдар
а как се обяснява това притрепване ако се поражда от засмукването на въздух отнякъде ?
и колко ли струва този маркуч за който споменах?

а как се обяснява това притрепване ако се поражда от засмукването на въздух отнякъде ?
и колко ли струва този маркуч за който споменах?
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- emils
- Мнения: 283
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
да се включа и аз с подобен проблем с прословутия ми служебен форд
става въпрос за 1,6 бензинов карбураторен мотор от началото на 96 г. - като че ли разликата в съвременните немски двигатели не е кой знае каква, така че можем да дискутираме.
аз също имам съмнения за намалена компресия на един или два цилиндъра, защото моторът духа яко от капачката на маслото и от отдушника на картерните газове, който съм пуснал да виси на долу. моторът претриса и топъл и студен. малко се замисля, при по-разко ускоряване, но като цяло се държи добре моторчето. сменени са свещи и възд. филтър, макар че имам усщането че този проблем се зъдълбочи след това
а дали е възможно това претрисане да се дължи на скъсани тампони на мотора?

аз също имам съмнения за намалена компресия на един или два цилиндъра, защото моторът духа яко от капачката на маслото и от отдушника на картерните газове, който съм пуснал да виси на долу. моторът претриса и топъл и студен. малко се замисля, при по-разко ускоряване, но като цяло се държи добре моторчето. сменени са свещи и възд. филтър, макар че имам усщането че този проблем се зъдълбочи след това

а дали е възможно това претрисане да се дължи на скъсани тампони на мотора?
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
пробвай с чистене на нагара с вода, прочети в "НАПРАВИ СИ САМ"аз така го правих на голфа ми ама ефекта е минимален 6тото е и с газ, но на баща ми на алфа155 ефекта беше страшен и тя имаше едно прекъсване между 100о и 2000об,запалих я и я изчаках да загрее -90градуса и я паркирах назад до една бетонна стена и пръсках вода в дебитомера - отзад започна да изкарва яко 4ерно сега работи като часовник. Замисли се над това. 

Последна промяна от hristian37 на Сря 15 мар 2006 11:08, променено общо 1 път.
Колеги да се включа и аз!Значи разказа ми се играта какво ли не сменях,няма такъв дразнител като това притрисане на празен ход
поне на мене така ми деиства - сменях дори и тампоните,но.... Сега смятам да ходя до М комплект,защото ВЧЕРА БЯХ ДО 1 ПОЗНАТ И Я ДИГАХМЕ ПО ДРУГ ПОВОД НА ПОДЕМНИК И..... ОСТАНОВИХ ЧЕ МЕКАТА МИ ВРЪЗКА ТАНЦУВА КАТО КЮЧЕКИНЯ,а няма промяна в звука на мотора,това приятелче без дори да съм му споменавал ме пита - аби те нямаш ле 1 тресене на празен ход - викам ДА и ме побарква -Та той разправя че може и от разбитата мека връзка да е !Не знам но и това ще ходя да оправа - вече отчаяни опити !Леле как ме нерви тва притрисане на празен ход не е истина 


- nikiangel
- Мнения: 94
- Регистриран на: Чет 01 дек 2005 15:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Значи този датчик ако е същият който показва температурата на маслото...той е опция на компютъра и няма общо с срелковия за температурата на охладителната течност...мисля че си работи добре защото показанията на дисплея са съвсем нормални .
явно много хора го имат този пробем като мен и тях ги дразни също като мен...дано да намерим решение
да е от мека връзка както каза колегата... а дано ама...
явно много хора го имат този пробем като мен и тях ги дразни също като мен...дано да намерим решение

да е от мека връзка както каза колегата... а дано ама...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта