голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?
голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?
Ммоля колегите да ми кажете .. или по точно да ми покажете снимки за този двигател голф 3 115 гти .. Ако може разбира се ии трита модела! мерси предварително
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13549
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?
2Е архаичен 4 едновременно пръскащи дюзи.
ADY i AGG разделно впръскане в цилиндър. Обърни внимание на макс. въртящ момент при AGG. AGG e рядко срещан, но е най- добър от 3 те.
ADY i AGG разделно впръскане в цилиндър. Обърни внимание на макс. въртящ момент при AGG. AGG e рядко срещан, но е най- добър от 3 те.
Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?
Сори за въпроса,но някой може ли да обясни как се осигурява макс въртящ момент при 2600rpm при AGG,при еднаква механична компоновка в сравнение с другите.
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?
Грубо motor managеment-а му е "по-съвременен": MAF наместо VAF сензор, два RPM сендера и EKU работещо с "по-дълга" дума в битове изразено, спрямо 2Е.
Механиката, както казваш, е същата.
Пардон, за буталата не съм сигурен.

Механиката, както казваш, е същата.
Пардон, за буталата не съм сигурен.

vaskoto1 написа:по дългото бутало е от 2Е, което е същото в АДИ. АГГ има по късото бутало-от там разликата в данните на 2та мотора.

Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?
Кколегите мерси .. ама искам ако може да ми дадете снимки на двигателите .. или по точно гти 115 , искам да се запозная с тях , аа ии ще си взимам кола искам да съм сиг че това е той .. невярвам на талоните общо взето
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13549
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?
@bobocamaro Обаче има ADY с макс. въртящ момент още на 2400 об/мин при Шарано/Алхамбрите - явно софта.Смук. тръби са пластмасария и дългички.
На снимката по-долу на ADY има много място /направо прознотия пред двигателя за разлика от Рибата.
От руснаците инфо :
"Между собой ADY и AGG по механике отличаются РВ и прошивкой мозгов, в результате у ADY макс момент на 3200, а у AGG на 2600. Есть 2 варианта ADY до середины 95 - стержни клапанов 8мм, далее 7мм, у AGG всегда 7."
Моля фото ;
На снимката по-долу на ADY има много място /направо прознотия пред двигателя за разлика от Рибата.
От руснаците инфо :
"Между собой ADY и AGG по механике отличаются РВ и прошивкой мозгов, в результате у ADY макс момент на 3200, а у AGG на 2600. Есть 2 варианта ADY до середины 95 - стержни клапанов 8мм, далее 7мм, у AGG всегда 7."
Моля фото ;
Последна промяна от kris11 на Чет 17 окт 2013 10:41, променено общо 2 пъти.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?
Моя е АГГ 2.0 115 коня,на външен вид е на 100%като АДИ.
Компютрите поне на схема са на 100% еднакви става въпрос за АДИ и АГГ.Електрониката им също е еднаква.
Моя в момента го карам с комп от АДИ,понеже имахме проблеми със неговия.И си върви.
За съжаление така и не можах да го пробвам как върви с оригиналния си компютър.
АГГ

Компютрите поне на схема са на 100% еднакви става въпрос за АДИ и АГГ.Електрониката им също е еднаква.
Моя в момента го карам с комп от АДИ,понеже имахме проблеми със неговия.И си върви.
За съжаление така и не можах да го пробвам как върви с оригиналния си компютър.
АГГ

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?
AGG и ADY имат различни бутала - ADY са като на 2Е (един и същи парт номер). При AGG са някакви други (механично не знам каква е разликата точно). Биелите са еднакви за AGG,ADY и ABF (вероятно и за 2Е са такива, ама ме мързи да рова да гледам). Та разликата във "вътъка" идва комплексно - по-готин engine management и явно различни бутала.
При Шаран буталото на ADY си е като при голфовия ADY, така че явно разликата във въртящия момент идва или от нещо по електрониката или други различия - колектори или не знам и аз какво точно.Ама на Шаран-а си му трябва въртящ момент...тежи си.
Аз търкалям AGG на Пасат В4 syncro и съм доста доволен от вървежа на мотора и разхода му. Спрямо ABS-a (1.8 моно на другия ми Пасат), направо лети
Лично аз бих си намерил 3-ка AGG или ADY и бих взел такъв Голф...хем автомобила е по-нов, хем мотора е по-добър от по-стария му събрат 2Е .

При Шаран буталото на ADY си е като при голфовия ADY, така че явно разликата във въртящия момент идва или от нещо по електрониката или други различия - колектори или не знам и аз какво точно.Ама на Шаран-а си му трябва въртящ момент...тежи си.
Аз търкалям AGG на Пасат В4 syncro и съм доста доволен от вървежа на мотора и разхода му. Спрямо ABS-a (1.8 моно на другия ми Пасат), направо лети

Лично аз бих си намерил 3-ка AGG или ADY и бих взел такъв Голф...хем автомобила е по-нов, хем мотора е по-добър от по-стария му събрат 2Е .

Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?
Поздравявам всички включили се за познанията им по материята 2Е/ADY/AGG.
Отдавна чаках да се появи такава тема и такива задълбочени коментари
Аз лично карам 2Е в Голф 3 и със сигурност бих се радвал на AGG.
Отдавна чаках да се появи такава тема и такива задълбочени коментари



Аз лично карам 2Е в Голф 3 и със сигурност бих се радвал на AGG.
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?
vw101 написа:Аз лично карам 2Е в Голф 3 и със сигурност бих се радвал на AGG.
Indeed, indeed.
Ето го и 2Е-то.

Колегата ще го познае лесно по механичният дебитомер. Друг признак е петата, стартова дюза.
Не се вижда добре, но е побучена отдясно на всмукателя - синя на цвят.
Кучешки здрав мотор, за него най-търсена и проблемна част е дебитомера.
От него най-търсен е разпределителния вал.

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13549
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?
офф :ега ти празния кош и лесен достъп 

- 110afn
- Мнения: 1905
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?
АГГ е с по-късо, а от това следва по-леко бутало. Това е ключа от палатката
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?
Само това ли е загадката
В аутодата изкарах на принтер схемите на момпютрите на АГГ И АДИ и всичко им е еднакво,и по цветове и по пинове,на 100% съвместими.Това беше когато търсих комп.за моя и с тоя от АДИ-то си работи без проблем.
Значи буталата правят по-ниския в.момент?Аз мислех,че компютъра прави цялата работа,но явно не е

В аутодата изкарах на принтер схемите на момпютрите на АГГ И АДИ и всичко им е еднакво,и по цветове и по пинове,на 100% съвместими.Това беше когато търсих комп.за моя и с тоя от АДИ-то си работи без проблем.
Значи буталата правят по-ниския в.момент?Аз мислех,че компютъра прави цялата работа,но явно не е

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф 3 115 гти Какъв е този двигател ?
Електрониката също има някаква разлика - всичките са със Симос ама на AGG е с буква R накрая, на ADY е с буква P или Q накрая. Ако компа беше 1:1, нямаше да го има с два парт номера. Това, че става на буксата и работи, не значи, че акъла вътре е 100% същия :) При Шарана пък е 3-ти вид компютър с буква S накрая .
Макар че и софт-а не е причина за въртящия момент според мен - моят комп в момента е със софтуер от някакъв 1.6 , понеже имах ядове с имобилайзера и един другар ми презаписа софт-а, ама не му бях казал с какъв мотор съм
.Колата си върви по същия начин, само дето от време на време има едно забиване извънградско и трябва да и дадеш газ до дупка, за да тръгне отново, ама все нямам време да му дам компа пак, за да му налее софт за AGG.

Макар че и софт-а не е причина за въртящия момент според мен - моят комп в момента е със софтуер от някакъв 1.6 , понеже имах ядове с имобилайзера и един другар ми презаписа софт-а, ама не му бях казал с какъв мотор съм


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 63 госта