Здравейте!
Предницата ми нещо е високичка,предложения да сменям пружини ли какво.Джантите ми са 15-ки, гуми 195 на 50 ,ниски са както виждате и няма начин от тях да сваля предницата.Мисля за пружини,но искам да се посъветвам първо с по компетентните.
Верно ако я сваля ще тропа повече,но не ме инт. искам стабилност,не че сега няма,но все пак разтоянието от гумата до калника е почти една педа.Сорка но нямам апарат все още, че да ви покажа.
Благодаря предварително и ценя вашите съвети!
заглавие mod edit: vaskoto1
Стабилност или комфорт?!
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
еми като гледам аватара май за 3-ка става въпрос.ако не е ГТ ГТИ или нещо подобно а за това съдя щото каза че имаш една педя между гумата и калника
купи пружини от ГТИ ще ти излезят макс 60 лева комплекта и ще си доволен хем ще се смъкни с 20-30мм хем няма да стане каруца.а иначе за около 100 лева си купуваш по твърди пружинки втора ръка...обаче е препоръчително и амортисиорите да смениш дори и 40/40 да са.абе врътки адски много дай повече информация и ще те насочим.ква ти е колата?!кво искаш от нея?!мил ли ти е гръбнака?!искаш ли да не се качваш по бордюри и тн хехе хехе?!ааа да и комфорт се пише с М.

- pacoboy
- Мнения: 2699
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
- Автомобил: passat b7 4motion
- Двигател: CFGB
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Kozunak написа:еми като гледам аватара май за 3-ка става въпрос.ако не е ГТ ГТИ или нещо подобно а за това съдя щото каза че имаш една педя между гумата и калникакупи пружини от ГТИ ще ти излезят макс 60 лева комплекта и ще си доволен хем ще се смъкни с 20-30мм хем няма да стане каруца.а иначе за около 100 лева си купуваш по твърди пружинки втора ръка...обаче е препоръчително и амортисиорите да смениш дори и 40/40 да са.абе врътки адски много дай повече информация и ще те насочим.ква ти е колата?!кво искаш от нея?!мил ли ти е гръбнака?!искаш ли да не се качваш по бордюри и тн хехе хехе?!ааа да и комфорт се пише с М.
Ами за 3-ка е да,но не е от аватара

За пружините от ГТИ ако са наистина 60лв комплекта,което не ми се вярва,ще си взема.А колата ми е да си я карам с кеф и да знам че ще остана на пътя с нея... относно гръбнака - няма проблеми,младо момче съм ся му е времето да се радвам и кефя на колата си,а не като стана на 40-50 без да се обиждат някои,да карам в ограниченията 50-60км/ч

А btw за заглавието,сорка моя грешка,н-м се една до друга са,и на най добрите се случва

А Коzunak, задължително ли е да смяням и амортисиорите ?
- pacoboy
- Мнения: 2699
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
- Автомобил: passat b7 4motion
- Двигател: CFGB
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Spunky написа:слагаш едни гуми на 65 да ти изпълнят калниците и си караш. каква стабилност при каране - газ...спирачка...дупка...газ...комфорт и големи гуми ти трябва!
Човек ако сложа големи гуми на голфа ще стане като джипка бе!
Сега съм с 195/50,камоли да взема на 65 ще стане още по висока.
Не ми е зора да я свалям откъм гумите,тря ми да е по ниска калник-земя и от там пружините трябва да се бутат.И затова ме интересува,какви да си взема,видях предложение за ГТИ,сега ще изчакам малко и друг да си даде мнението и действам по въпроса.
Благодаря за вниманието

ако сложиш от гти става. аз съм с някви много ниски и е трудно да се кара по лунния софийски пейзаж. за повечето тротоари забравяш, на легналите полицаи трябва мноого да се внимава и т.н. Плюса за мен е че самата возия е някак по стегната и връща колата много бързо при вдлъбнатини и големи бабуни - другите ми коли си подскачат. В завой обаче не ми е много стабилна. Свикнал съм шпер и сега ме е страх да подавам газ в завой защото моя голф няма.
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
pacoboy написа:задължително ли е да смяням и амортисиорите ?
Ако си с газови в момента и са читави - не. По принцип дори и да не сменяш пружините (обаче е силно препоръчително) е хубаво за по-добро държане на пътя, да караш с газови амортисьори. Отделно, че с по-ниски пружини е задължително газови, маслените ще им минеш отгоре за отрицателно време. Ако слагаш спортни пружини - добре е и амортисьорите да са такива.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 112 госта