


писна ми от тъпото парно
писна ми от тъпото парно
Здравейте колеги ,вече не знам какво да правя с това парно.Моля за някякъв съвет.Като примерен собственик на Г-2 със "Софийска" регистрация пролетта си смених освен големият радиатор за охлаждането и малкият за парното.Преди това сипах течност за промивка,вкарах маркуча от чешмата под налягане,изтече сума ти гняс,смених май всички маркучи за водата и доволно потривах ръце в очакване на студа.Да,да ама НЕ!Духа топло колкото съвсем да не се вледениш.Термостата е читав,колата загрява нормално,но шибаното парно не е както трябва да бъде.На втора скорост вече духа хладно при загрята кола.МОЛЯ НЕLP!!!
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: писна ми от тъпото парно
Колега, продухай със компресор вътре през таблото някой боклук, или се е насъбрало прахоляк и някой клапа се е запушила и затова не ти духа както трябва. Провери и моторчето на парното дали издухва максимално. Но ако всичко е както казваш проблема ти идва от клапите на парното кадето са в таблото може да не се отфарят докрая.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: писна ми от тъпото парно
имаш ли едни странни неща по маркучите преди радиаторчето? едно алуминиево и едно пластмасово, свързани с малко маркуче?
ако имаш-убий ги. шунтирай с водопроводна тръба. ако е ПВЦ-да е за топла вода, че там са 100 градуса.
ако не са налични такива неща-клапите са починали и вкарва повече студен въздух.
ако имаш-убий ги. шунтирай с водопроводна тръба. ако е ПВЦ-да е за топла вода, че там са 100 градуса.
ако не са налични такива неща-клапите са починали и вкарва повече студен въздух.
Re: писна ми от тъпото парно
колега и аз направих същото като теб и се сдобих със същият проблем м.... му и прасе а и дват студове..колега vaskoto1 много ти благодаря за съвета и ще те послушам аз поне със сигурност но може ли да те попитам за какво всъщност служат тия джаджи на маркучите за малкото радиаторче
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: писна ми от тъпото парно
опитвал съм се да видя в ЕТКА поне какво им е описанието, но ... не съществуват като резервна част... изобщо...
иначе едното е термостат, а другото-възвратен клапан. явно са там за да те каляват зимата...

иначе едното е термостат, а другото-възвратен клапан. явно са там за да те каляват зимата...

Re: писна ми от тъпото парно
хаахахах благодаря ти приятелю .още след като излезе от ремонт при ЛЮСИ ги махам тия дзверове пък дано се оправи 

- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: писна ми от тъпото парно
От някъде бях чул,че служат за поддържане/регулиране на налягането на охладителната система в двигателя 

Re: писна ми от тъпото парно
ЪЪЪ за регулиране и потдържане на налягането на охладителната система слуват термостата и водната помпа до колкото съм запознат---ако бъркам нека ме поправят колегите--по скоро наистина е някакъв термостат който от както е кола не е сменяван и малко по малко забравя за какво е там и пилотчето на въпросната голфара започва да променя пигментацията на кожата си към СИНЬО 

- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: писна ми от тъпото парно
Бъркаш колега-капачката на разширителния съд е за поддъежане на налягането.А това алуминиевото преди парното няма логика да е термостат(ще пуска топлото към парното чак като загрее мотора ли) или може и да е определено е по различно от другия клапън 

- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: писна ми от тъпото парно
А аз да попитам като сменя малкото радиаторче ( на парното ) клапите оправили ги?
Ако не си там ти е грешката. При такъв ремонт е задължително да се ремонтират. Иначе се получава този ефект. И цялата галимация по ремонта се повтаря
Ако не си там ти е грешката. При такъв ремонт е задължително да се ремонтират. Иначе се получава този ефект. И цялата галимация по ремонта се повтаря

-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Пон 16 ное 2009 11:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: писна ми от тъпото парно
пипни маркучите които влизат в малкия радиатор,ако левия маркуч е студен значи имаш въздух в парното ,ако и двата маркуча загряват значи клапата за топлия въздух не ти отваря.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: писна ми от тъпото парно
valentin petrov написа:пипни маркучите които влизат в малкия радиатор,ако левия маркуч е студен значи имаш въздух в парното ,ако и двата маркуча загряват значи клапата за топлия въздух не ти отваря.
Не е съвсем така.Радиаторчето има около 22-36 тръбички,през които циркулира антифриза.Съответно ако работят 5-6-10 от тях двата маркуча са врели а топло няма.
Причината да спират да работят е една - запушват се.При повечето радиатори с една много обстойна промивка тръгват част от тръбичките....но най-добрия вариант си остава смяната на радиаторчето комбинирана с ремонт на клапите.
- келеш
- Мнения: 180
- Регистриран на: Сря 21 окт 2009 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Стамболийски
Re: писна ми от тъпото парно
vaskoto1 написа:имаш ли едни странни неща по маркучите преди радиаторчето? едно алуминиево и едно пластмасово, свързани с малко маркуче?
Става въпрос за ето тези:

Преди 2 месеца смених антифриза и се получи същия проблем-двигателя загрял,перката се включи,а парното не топли!Пипам входящия маркуч за радиаторчето в купето,топлината стига до клапана,а след него студено.
След премахването на тези клапани,в купето става Африка
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Пон 16 ное 2009 11:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: писна ми от тъпото парно
колегата е писал че радиаторчето му е чисто ново.значи че трабичките са чисти.по принцип в тъбичките на радиаторчето има едни спирали които забавят движението на водата.и когато там влезне боклук циркулацията става много трудна.образуват се едни много лепкави топчета които дори и с промивка трудно се махат. провери си клапите на въздуховодите дали са ти наред.някое жило да не ти е откачено
- turbogazara5
- Мнения: 2
- Регистриран на: Нед 29 мар 2009 17:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: писна ми от тъпото парно
този клапан е за да даржи по малко налягане в радиаторчето и ако не е от него или от клапите значи проблема е в прерадата ватре в самото радиаторче
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта