писна ми от тъпото парно

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
cucu
Мнения: 35
Регистриран на: Сря 09 май 2007 12:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

писна ми от тъпото парно

Мнениеот cucu » Пет 27 ное 2009 18:06


Здравейте колеги ,вече не знам какво да правя с това парно.Моля за някякъв съвет.Като примерен собственик на Г-2 със "Софийска" регистрация пролетта си смених освен големият радиатор за охлаждането и малкият за парното.Преди това сипах течност за промивка,вкарах маркуча от чешмата под налягане,изтече сума ти гняс,смених май всички маркучи за водата и доволно потривах ръце в очакване на студа.Да,да ама НЕ!Духа топло колкото съвсем да не се вледениш.Термостата е читав,колата загрява нормално,но шибаното парно не е както трябва да бъде.На втора скорост вече духа хладно при загрята кола.МОЛЯ НЕLP!!!




Потребителски аватар
my heart iS iCe
Мнения: 5418
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
Автомобил:
Двигател:

Re: писна ми от тъпото парно

Мнениеот my heart iS iCe » Пет 27 ное 2009 18:12


Колега, продухай със компресор вътре през таблото някой боклук, или се е насъбрало прахоляк и някой клапа се е запушила и затова не ти духа както трябва. Провери и моторчето на парното дали издухва максимално. Но ако всичко е както казваш проблема ти идва от клапите на парното кадето са в таблото може да не се отфарят докрая.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: писна ми от тъпото парно

Мнениеот vaskoto1 » Пет 27 ное 2009 18:14


имаш ли едни странни неща по маркучите преди радиаторчето? едно алуминиево и едно пластмасово, свързани с малко маркуче?
ако имаш-убий ги. шунтирай с водопроводна тръба. ако е ПВЦ-да е за топла вода, че там са 100 градуса.
ако не са налични такива неща-клапите са починали и вкарва повече студен въздух.


Потребителски аватар
jorko-1
Мнения: 83
Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 23:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: писна ми от тъпото парно

Мнениеот jorko-1 » Пет 27 ное 2009 18:21


колега и аз направих същото като теб и се сдобих със същият проблем м.... му и прасе а и дват студове..колега vaskoto1 много ти благодаря за съвета и ще те послушам аз поне със сигурност но може ли да те попитам за какво всъщност служат тия джаджи на маркучите за малкото радиаторче


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: писна ми от тъпото парно

Мнениеот vaskoto1 » Пет 27 ное 2009 18:24


опитвал съм се да видя в ЕТКА поне какво им е описанието, но ... не съществуват като резервна част... изобщо...:036:
иначе едното е термостат, а другото-възвратен клапан. явно са там за да те каляват зимата... :003:


Потребителски аватар
jorko-1
Мнения: 83
Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 23:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: писна ми от тъпото парно

Мнениеот jorko-1 » Пет 27 ное 2009 19:02


хаахахах благодаря ти приятелю .още след като излезе от ремонт при ЛЮСИ ги махам тия дзверове пък дано се оправи heavy metal zork


Потребителски аватар
van4ooo
Мнения: 1405
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: писна ми от тъпото парно

Мнениеот van4ooo » Пет 27 ное 2009 19:03


От някъде бях чул,че служат за поддържане/регулиране на налягането на охладителната система в двигателя :idea:


Потребителски аватар
jorko-1
Мнения: 83
Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 23:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: писна ми от тъпото парно

Мнениеот jorko-1 » Пет 27 ное 2009 19:10


ЪЪЪ за регулиране и потдържане на налягането на охладителната система слуват термостата и водната помпа до колкото съм запознат---ако бъркам нека ме поправят колегите--по скоро наистина е някакъв термостат който от както е кола не е сменяван и малко по малко забравя за какво е там и пилотчето на въпросната голфара започва да променя пигментацията на кожата си към СИНЬО :bleh1


Потребителски аватар
van4ooo
Мнения: 1405
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: писна ми от тъпото парно

Мнениеот van4ooo » Пет 27 ное 2009 20:18


Бъркаш колега-капачката на разширителния съд е за поддъежане на налягането.А това алуминиевото преди парното няма логика да е термостат(ще пуска топлото към парното чак като загрее мотора ли) или може и да е определено е по различно от другия клапън :gruebel


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: писна ми от тъпото парно

Мнениеот znainainai » Пет 27 ное 2009 20:32


А аз да попитам като сменя малкото радиаторче ( на парното ) клапите оправили ги?
Ако не си там ти е грешката. При такъв ремонт е задължително да се ремонтират. Иначе се получава този ефект. И цялата галимация по ремонта се повтаря :banghead:


valentin petrov
Мнения: 33
Регистриран на: Пон 16 ное 2009 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: писна ми от тъпото парно

Мнениеот valentin petrov » Пет 27 ное 2009 21:57


пипни маркучите които влизат в малкия радиатор,ако левия маркуч е студен значи имаш въздух в парното ,ако и двата маркуча загряват значи клапата за топлия въздух не ти отваря.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: писна ми от тъпото парно

Мнениеот zfa159 » Съб 28 ное 2009 0:22


valentin petrov написа:пипни маркучите които влизат в малкия радиатор,ако левия маркуч е студен значи имаш въздух в парното ,ако и двата маркуча загряват значи клапата за топлия въздух не ти отваря.

Не е съвсем така.Радиаторчето има около 22-36 тръбички,през които циркулира антифриза.Съответно ако работят 5-6-10 от тях двата маркуча са врели а топло няма.
Причината да спират да работят е една - запушват се.При повечето радиатори с една много обстойна промивка тръгват част от тръбичките....но най-добрия вариант си остава смяната на радиаторчето комбинирана с ремонт на клапите.


Потребителски аватар
келеш
Мнения: 180
Регистриран на: Сря 21 окт 2009 21:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Стамболийски

Re: писна ми от тъпото парно

Мнениеот келеш » Съб 28 ное 2009 8:01


vaskoto1 написа:имаш ли едни странни неща по маркучите преди радиаторчето? едно алуминиево и едно пластмасово, свързани с малко маркуче?

Става въпрос за ето тези:


Изображение

Преди 2 месеца смених антифриза и се получи същия проблем-двигателя загрял,перката се включи,а парното не топли!Пипам входящия маркуч за радиаторчето в купето,топлината стига до клапана,а след него студено.
След премахването на тези клапани,в купето става Африка


valentin petrov
Мнения: 33
Регистриран на: Пон 16 ное 2009 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: писна ми от тъпото парно

Мнениеот valentin petrov » Съб 28 ное 2009 8:16


колегата е писал че радиаторчето му е чисто ново.значи че трабичките са чисти.по принцип в тъбичките на радиаторчето има едни спирали които забавят движението на водата.и когато там влезне боклук циркулацията става много трудна.образуват се едни много лепкави топчета които дори и с промивка трудно се махат. провери си клапите на въздуховодите дали са ти наред.някое жило да не ти е откачено


Потребителски аватар
turbogazara5
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 17:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: писна ми от тъпото парно

Мнениеот turbogazara5 » Сря 02 дек 2009 23:35


този клапан е за да даржи по малко налягане в радиаторчето и ако не е от него или от клапите значи проблема е в прерадата ватре в самото радиаторче



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта