Колеги, май имам някакъв проблем с климатика.
Включвам го, започва да работи и след около 30 сек. се изключва. После опитвам пак да го включа и 1-2 минути не се включва. След това пробвам пак и това нещо се повтаря всеки път. Някакъв проблем ли е това или ми е свършила течността или газта или каквото е то в климатика. Понеже през лятото го включвах и работеше безотказно.
Проблем с климатика
Не е от студа. От студа не включва ако е под 5 градуса околната температура. Обаче ако е от това въобще не включва, а не да включва и след това да изключва. Според мен има някакъв проблем и е по-добре да отидеш в сервиз. Нека да видят колко фреон е останал вътре щото може и да е малко. Въобще причини може да има много но си трябва специалист и най вече преглед. Между другото във форума има няколко колеги които наистина разбират от климатици и нека те да кажат по точно. А иначе защо му е климатик през зимата - ами най-малкото трябва да си работи за да може да го раздвижва през определен период от време щото иначе в началото на лятото според мен проблемите ще му са много повече. Особено с тия старички системи дето имаме по колите си. Аз затова и преди няколко седмици вкрах колата в сервиз за ремонт на климатика.
Значи колега ако искаш да елиминираш възможността за ниската температура остави колата на някое местенце което ще е на слънце примерно. Максималните температури ги прогнозират да са около 16 - 17 градуса. Ако наистина достигнат по обяд толкова запали колата да Поработи малко на място и после пусни климатика и го наблюдавай. при тия градуси би трябвало да си работи без да спира. Ако и тогава прави така тогава отиди на сервиз. Щото наистина с температура около тия 5 градуса може и да подлъже. Макар че пак ти казвам, както и при колегата при нас просто не включва въобще. Иначе наистина първият път като натиснеш и не тръгне /заради ниска температура/ си е малко стряскащо.
- titi7707
- Мнения: 2482
- Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABS 1993
- Местоположение: Плевен
проблем с климатика няма просто навън е студено и като се включи климатика налягането на фреона е много ниско и има един датчик за налягане които прекъсва веригата на захранване на компресора а това че се включва пак след минута две е нормално защото времето за изравняване на налягането на фреона в системата е горе доло толкова и тогава има необходимото налягане на датчика за да се включи отново компресора а относно количеството на фреона ще се разбере на лято защото ако искаш сега да го разбереш ще трябва да ти го съберат със зарядна станция и да се премери с електронна везна и след това да ти го върнат в климата!това упражнение струва пари и поне аз мисля че няма нужда!
- evgenyh
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: BSE 2005
- Местоположение: София
и аз така мисля - ниско налягане на фреона, може би защото се свива от студа/за това не мога да се закълна, де
/.
А относно защо ти е зимата, мога да кажа, че дори е по полезен зимата, защото когато се запоти предното стъкло, само го включваш и до 30сек. вече няма и следа от запотяването
М/у другото моя си работеше и при -10

А относно защо ти е зимата, мога да кажа, че дори е по полезен зимата, защото когато се запоти предното стъкло, само го включваш и до 30сек. вече няма и следа от запотяването

М/у другото моя си работеше и при -10

Колега titi28 не съм много съгласен че проблема на колегата е външната температура /макар че искрено се надявам все пак да е подобен щото другото си е пари/, освен ако не го пробва в 6 сутринта, щото последните дни обикновено дневните температури стигаха до 16-17 градуса. И по упътването за автомобила си е така - не включва при температура по-ниска от 5 градуса. Айде да се подлъже датчика за външна температура и да не ще да включи и при 6-7-8 градуса, ама при 15-тина и нагоре градуса според мен ако си е наред климата трябва да си върти без прекъсване. Иначе щеше да е абсурд да ги пущаме да се раздвижват през зимата тия климатици. Освен това проблема на колегата беше преди 3 дни и сигурно е провел поне елементарните опити и е стигнал до някакво заключение, и нека да си каже какво е направил и да мислим тогава.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта