Golf 2 GL с първа регистация март 1986 г. Има газова уредба, шибедах.
Според каквото съм чел твърде не отговаря на 86 г.
Двигател 1,6 л с номер НМ033324 - какво е това НМ? Не би ли трябвало да е ЕZ?
Незнам какъв му е карбураторът, изтрита е лепенката, но е с ръчен смукач и на външен вид сякаш не е напълно еднакъв с рисунката дадена от Golf 2GL. На таблото фабрично има място за ръчния смукач, незнам дали са сменяни. Газовата уредба е с плочка.
5 степенна скоростна кутия, скоростите са къси - на 5-та с 13" джанти - 100 km/h =~ 3000 об.m-1
Имал е катализатор, но предния собственик го е махнал и "вакуумчето" е изолирано.
Проблемът е, че за 3-4 дни нещо му стана и почна да губи мощност, както на газ, така и на бензин. Не тръгва рязко на 1-ва и 2-ра, не ме "залепя" на седалката като пусна по-рязко съединителя, а си намалява оборотите малко и тогава почва да набира, но бавно. На 4-та не вдига повече от 4000-4300 об., на 5-та сравнително "бързо" набира до 100 км/ч и след това колкото и да натискам газта най-много ускорява до 120-125 и то след минута. Баири, които преди съм качвал на 5та сега не може, включвам 4-та, но оборотите не се увеличават. Като натискам газта ускорува до едно положение-може би 1/4 от хода на педала, след това нищо не става, даже някой път на бензин "забива муцуната", но не прекъсва. Няма значение студена/загряла.
На газ ми дава разход 8,2 извънградско с 2ма човека със 100км/ч, градско - 9,5 зимата 10. Преди на газ с 4 човека вдигнах 145 и можеше още, набираше се много по-бързо от сега и пак същото гореше.
Нови са кабелите на запалителната уредба, разпределителната капачка, палецът, горивен и въздушен филтри, термостат. Свещите и те са нови - BOSCH някакви тях като ги смених и започна да пали в големите студове -15. Сменени са двигателното масло, агренажен ремък.
Пали без проблем когато е топло, сутрин ако е под 5 градуса пали от 2ри-3ти оборот. Двигателят звучи много добре, не прекъсва въобще, на празен ход се "реже" до 6000+ об. Компресията е 9,5 на 1,2-ри цилиндри, на 3ти-9, 4-ти - 9,7.
С един майстор и тоя, от когото взех голфчето се мъчихме да го правим-
пилихме контактите на чукчето, правиха центровка "на ръка", но без резултат, центровката си беше най-добре в старото положение.
В карбуратора си постъпва гориво, клапите се отварят - първо едната после започва и другата, капе си, всичко било както трябва според майсторите. Понеже чета тук за капризния 2е2 решихме да разглобим карбуратора да видим какво става. Нямаше нищо замърсено/запушено, всички пневмоприводи,клапи,маркучи работят-не изпускат, иглата не засяда, всичко работело, сглобихме го, наредихме маркучите на вакуумчетата по схемата залепена на капака, нямаше разлика.
Въртяхме вентила на маркучите от изпарителя към плочката - пак няма разлика.
При запалване на газ от ауспуха излиза черен дим. Горяла масло но незнам колко.
Не ще да върви и това е

има предположение, че има някакъв малък дефект в гарнитурата и при високите обороти изпуска оттам и губи компресия

Като махна маркуча от капака на клапаните към въздушния филтър духа не малко, но ми казаха, че било нормално толкова.
Тоя голф на два пъти съм го виждал да върви много - първия път зимата скоро след като го взех му проби кондензатора на чукчето (докато го разберем защо не пали..), сменихме го с някакъв и предишния ми направи центровка "на ръка" и то на газ - нея вечер много вървеше, на другия ден не беше добре и му я бутнахме този път на бензин, карах така 2 месеца и си беше ок.
Имаше и нещо друго зимата - карбураторът преливаше - образуваше се локвичка бензин под него, 3л(5 лв.) свършваха за 3 дни сутрешно палене - общо 2 км каране и 10 мин подгряване на смукач. 2 пъти така ми направи и тогава се отказах от бензина и само на газ карах. Преди две седмици с един решихме да го оправим това като разглобим карбуратора, но се беше оправило от само себе си.
Втория път, когато много вървеше - една вечер не искаше да запали, доста въртях накрая запали и хукна. Тогава много вървеше- на газ на 3-та ти "къса врата", а на бензин направо излиза от пътя. Карах малко да му се накефя, но минах през един път дупки и дали от това, дали че загря - спря да върви толкова, но пак си беше нормално, а сега

Колеги, извинявайте за отнетото време да четете, но ако имате идеи, моля пишете, че се чудим какво да правим. Тези дето се возят викат, че било хубаво така, много плавно вървяла, не лашкало, т.е. добър шофьор съм бил ама мен не ме кефи така
