Загуба на мощност Голф 2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
gyb
Мнения: 217
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Загуба на мощност Голф 2

Мнениеот gyb » Вто 28 мар 2006 1:26


Здравейте, колеги. Преди близо 3 месеца си купих едно голфче 2-ка от един приятел, то ми е първа кола и не разбирам от коли. Отначало доста прилично си вървеше, но от две седмици насам се влоши.
Golf 2 GL с първа регистация март 1986 г. Има газова уредба, шибедах.
Според каквото съм чел твърде не отговаря на 86 г.
Двигател 1,6 л с номер НМ033324 - какво е това НМ? Не би ли трябвало да е ЕZ?
Незнам какъв му е карбураторът, изтрита е лепенката, но е с ръчен смукач и на външен вид сякаш не е напълно еднакъв с рисунката дадена от Golf 2GL. На таблото фабрично има място за ръчния смукач, незнам дали са сменяни. Газовата уредба е с плочка.
5 степенна скоростна кутия, скоростите са къси - на 5-та с 13" джанти - 100 km/h =~ 3000 об.m-1
Имал е катализатор, но предния собственик го е махнал и "вакуумчето" е изолирано.

Проблемът е, че за 3-4 дни нещо му стана и почна да губи мощност, както на газ, така и на бензин. Не тръгва рязко на 1-ва и 2-ра, не ме "залепя" на седалката като пусна по-рязко съединителя, а си намалява оборотите малко и тогава почва да набира, но бавно. На 4-та не вдига повече от 4000-4300 об., на 5-та сравнително "бързо" набира до 100 км/ч и след това колкото и да натискам газта най-много ускорява до 120-125 и то след минута. Баири, които преди съм качвал на 5та сега не може, включвам 4-та, но оборотите не се увеличават. Като натискам газта ускорува до едно положение-може би 1/4 от хода на педала, след това нищо не става, даже някой път на бензин "забива муцуната", но не прекъсва. Няма значение студена/загряла.
На газ ми дава разход 8,2 извънградско с 2ма човека със 100км/ч, градско - 9,5 зимата 10. Преди на газ с 4 човека вдигнах 145 и можеше още, набираше се много по-бързо от сега и пак същото гореше.

Нови са кабелите на запалителната уредба, разпределителната капачка, палецът, горивен и въздушен филтри, термостат. Свещите и те са нови - BOSCH някакви тях като ги смених и започна да пали в големите студове -15. Сменени са двигателното масло, агренажен ремък.
Пали без проблем когато е топло, сутрин ако е под 5 градуса пали от 2ри-3ти оборот. Двигателят звучи много добре, не прекъсва въобще, на празен ход се "реже" до 6000+ об. Компресията е 9,5 на 1,2-ри цилиндри, на 3ти-9, 4-ти - 9,7.
С един майстор и тоя, от когото взех голфчето се мъчихме да го правим-
пилихме контактите на чукчето, правиха центровка "на ръка", но без резултат, центровката си беше най-добре в старото положение.
В карбуратора си постъпва гориво, клапите се отварят - първо едната после започва и другата, капе си, всичко било както трябва според майсторите. Понеже чета тук за капризния 2е2 решихме да разглобим карбуратора да видим какво става. Нямаше нищо замърсено/запушено, всички пневмоприводи,клапи,маркучи работят-не изпускат, иглата не засяда, всичко работело, сглобихме го, наредихме маркучите на вакуумчетата по схемата залепена на капака, нямаше разлика.
Въртяхме вентила на маркучите от изпарителя към плочката - пак няма разлика.
При запалване на газ от ауспуха излиза черен дим. Горяла масло но незнам колко.
Не ще да върви и това е :( . Лошото е, че не се знае от какво е,
има предположение, че има някакъв малък дефект в гарнитурата и при високите обороти изпуска оттам и губи компресия :? При 5 мин юркане като се отвори капачката на казанчето за водата има голямо налягане и излиза малко пара, но пък за последните 2 месеца съм долял 0,5 л вода оня ден. Не ми загрява - стрелката на термометъра стои точно нагоре или малко надясно- преди бялата точка, перката не се включва но работи със сигурност.
Като махна маркуча от капака на клапаните към въздушния филтър духа не малко, но ми казаха, че било нормално толкова.

Тоя голф на два пъти съм го виждал да върви много - първия път зимата скоро след като го взех му проби кондензатора на чукчето (докато го разберем защо не пали..), сменихме го с някакъв и предишния ми направи центровка "на ръка" и то на газ - нея вечер много вървеше, на другия ден не беше добре и му я бутнахме този път на бензин, карах така 2 месеца и си беше ок.
Имаше и нещо друго зимата - карбураторът преливаше - образуваше се локвичка бензин под него, 3л(5 лв.) свършваха за 3 дни сутрешно палене - общо 2 км каране и 10 мин подгряване на смукач. 2 пъти така ми направи и тогава се отказах от бензина и само на газ карах. Преди две седмици с един решихме да го оправим това като разглобим карбуратора, но се беше оправило от само себе си.
Втория път, когато много вървеше - една вечер не искаше да запали, доста въртях накрая запали и хукна. Тогава много вървеше- на газ на 3-та ти "къса врата", а на бензин направо излиза от пътя. Карах малко да му се накефя, но минах през един път дупки и дали от това, дали че загря - спря да върви толкова, но пак си беше нормално, а сега :cry:

Колеги, извинявайте за отнетото време да четете, но ако имате идеи, моля пишете, че се чудим какво да правим. Тези дето се возят викат, че било хубаво така, много плавно вървяла, не лашкало, т.е. добър шофьор съм бил ама мен не ме кефи така :)




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 28 мар 2006 1:36


Колега.. направо ме разби с романа.. по-сериозно описан проблем не бях виждал...
Но свалете свещите и вижте... какви са като цвят... не бих се учудил, да си паднал на свещи менте...

А за бобина съмнявате ли се? можеш ли да пробваш с чужда бобина...

По ми мяза, като някой цилидър, който си работи когато си иска, и най-вече не ще да работи в по-високи обороти...

Пушенето на студено, бих го отдал на богата горивна смес

И тази центровка "на ръка" я забрави.. отиди на газ анализатор.. там предполагам ще има какво да пипат....

За ускоряването.. мога да говоря глупости не съм сигурен дали го има на твоят мотор но има една джаджа на делкото, от която един маркуч отива в карбуратора.. това дава предварение в зависимост от оборотите... вакуум регулатор центробежен регулатор ли е.. надявам се се сещаш.. Смукни го този регулатор, и виж дали държи вакуум ..


Потребителски аватар
gyb
Мнения: 217
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот gyb » Вто 28 мар 2006 1:50


и четирите свещи са бели отдолу като боядисани са, при електродите са леко черни, нямат никакъв нагар.
Ами центровката - предишния вика ходил преди да му правят със стробоскоп, но не му харесало - не палела много лесно и не вървяла и си я прави сам на слух, по-добре било...
Има такъв вакуумен регулатор но си задържа като го смучеш, работи си.
Ама не ми се вярва да е от тоците, защото на 1-ва и 2-ра вдига високи обороти, на трета минава 4500 ама нагоре няма сила.


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Вто 28 мар 2006 7:52


наистина е роман
щом проблема е на бензин и на газ не е от карбуратора(не е запушен).+това твоя карбуратор би трябвало да е кайхен а аванса трябва да ти е около 6 градуса при 950 оборота.успех
да добавя още нещо-провери да не ти е запушено някое от гърнетата


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Вто 28 мар 2006 8:24


аз имах запушено гърне на стария голф и се държеше подобно - в тихите бороти беше ОК, на място също, но в движение нямаше никаква мощност - след смяна на гърнетата се оправи.

центровката задължително не на ръка!


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Вто 28 мар 2006 11:16


Провери ли тампона под карбуратора?Свещите ако не са три електродни няма да ти работи качествено!Толко се сетих засега. :roll:


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Вто 28 мар 2006 11:27


ivkata написа:Свещите ако не са три електродни няма да ти работи качествено!

глупаво твърдение.


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Вто 28 мар 2006 11:36


Говоря от личен опит ,не задължавам никой с моето мнение!!!!


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Вто 28 мар 2006 11:38


Ivkata, имам оригинални свещи едноелектродни на 20 години и ти гарантирам че бачкат 10 пъти по-добре от 3 електродните ментета. :wink:


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Вто 28 мар 2006 11:40


това ми беше мисълта колата на колегата е набор '86 с чукче и наковалня.
преди 20 години нямаше триелектродни свещи.


Потребителски аватар
DeeMoV
Мнения: 187
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот DeeMoV » Вто 28 мар 2006 12:07


Сори за ОФФ ТОПИКА но да ви кажа че моито голфче преди 6 години като доиде от германия беше с триелектродни свещи NGK на които пишеше VW и Audi :shock


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Вто 28 мар 2006 14:28


DeeMoV написа:Сори за ОФФ ТОПИКА но да ви кажа че моито голфче преди 6 години като доиде от германия беше с триелектродни свещи NGK на които пишеше VW и Audi :shock

И мойто дойде точно с такива свещи...


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Вто 28 мар 2006 15:43


Както писа колегата провери тампона на карбуратора.


Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот gogul » Вто 28 мар 2006 17:38


HM 75(55) / 5000 125 / 2500 9.0 Keihin TSZ-H - -

Тия данни са от таблиците в нашия сайт. Значи това ти е мотора,карба е Кейхин,както казаха колегите,а макс. обороти 5000,е как над 4500 искаш да набира още?
Я ти си бил градски :)


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Сря 29 мар 2006 9:24


На един о познат с специалистите му

бяха сложили на делко с чукче бобиха от Самара.

Незнам каква е разликата м/у бобините( с електронно и без),но

проблема беше същия.

Върнахме старата бобина и всичко се оправи.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], vitangt и 105 госта