Ситуацията е следната.
Преди имах проблем с оборотите - нестабилност, "плуваха" нагоре-надолу. За целта почистих клапана на празния ход и работата заспа. Оборотите се "заковаха" ( около 750 оборота ).
Обаче, след цялата тази операция се появи един проблем ( колко 2 седмици по-късно ).
Какво се получава:
Колата е студена, паля и прави 1000-1100(!) оборота.
Оставям я да работи на място.
И тогава се появява още един проблем - с покачването на температурата на двигателя оборотите почват да пълзаят нагоре и още преди да е стигнал работна температура ( някъде към 80*С ) вече имам 1600-1800 оборота!
По принцип оборотите на празен ход се качват ако има някъде загуби по вакуумите също. Проверил съм всичко е "ток".
Някой ако има идея - нека каже.
Благодарности предварително.
Странен проблем с оборотите...
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
опитай да си откачиш допълнотелната дюза за студен старт. дръпни й буксата и пробвай какво ще стане.
компа я управлява по маса и ако някъде е замасила допълнително-блъска бенз яко и оборотите растат.
това ми идва на акъл засега. дай още малко подробности-кога се нормализират и как. каква е околната темп. нещо да си забелязал не в ред да ти е направило впечатление...?
компа я управлява по маса и ако някъде е замасила допълнително-блъска бенз яко и оборотите растат.
това ми идва на акъл засега. дай още малко подробности-кога се нормализират и как. каква е околната темп. нещо да си забелязал не в ред да ти е направило впечатление...?
Епизод 4 - "Нови надежди"
Преди да пусна първия пост през weekend-a имах съмение че едно от уплътненията на клапана на празните обороти ( от страната на двигателя ). След като го смених и направих пробите - на празен ход ( без да я карам ) същата работа.
Но днес като я припалих за работа ( преди това поздрав "на майка" както обикновено ), и я потъркалях няколко километра - чудо. Няма повишаване на оборотите.
На връщане, я по "изрязах" малко и я оставих да поработи на място.
Няблюдения:
1100 обороти. Извадих клемата за калата за студения старт - никаква промяна ( но не съм я заервал ).
Почти е в работна температура и започвам да я "мъча". Като я форситам от жилото - оборотите "скачат" и след това пак падат до 1000-1100 но "адски" плавно..
А ако "чукана" ( БУКВАЛНО, не натискане, не форисране - съвсем лек натиск ) оборотите се вдигат рязко, и след това спадат мнго плавно..
При това положение правих пак изваждане на клемата за калата за студения старт - никакви промени.
Отново приемам ВСЯКАКВИ мения.
Благодаря.
Преди да пусна първия пост през weekend-a имах съмение че едно от уплътненията на клапана на празните обороти ( от страната на двигателя ). След като го смених и направих пробите - на празен ход ( без да я карам ) същата работа.
Но днес като я припалих за работа ( преди това поздрав "на майка" както обикновено ), и я потъркалях няколко километра - чудо. Няма повишаване на оборотите.
На връщане, я по "изрязах" малко и я оставих да поработи на място.
Няблюдения:
1100 обороти. Извадих клемата за калата за студения старт - никаква промяна ( но не съм я заервал ).
Почти е в работна температура и започвам да я "мъча". Като я форситам от жилото - оборотите "скачат" и след това пак падат до 1000-1100 но "адски" плавно..
А ако "чукана" ( БУКВАЛНО, не натискане, не форисране - съвсем лек натиск ) оборотите се вдигат рязко, и след това спадат мнго плавно..
При това положение правих пак изваждане на клемата за калата за студения старт - никакви промени.
Отново приемам ВСЯКАКВИ мения.
Благодаря.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
без да те притеснявам клониш ми към ламбда сонда...
сигнала от нея се обработва след относително голям период от време-тя се темперира и компа я чете чак много след всичко друго-така че като запалиш веднага тя не играе. като позагрее колата и влезе някво инфо от нея компа реагира според него. може да се окаже че тя ти е проблема ама пак са съмнения-не съм на 100%. защото ако показанията от нея са безумни-компа просто я игнорира и бачка с усреднени стойности...
сигнала от нея се обработва след относително голям период от време-тя се темперира и компа я чете чак много след всичко друго-така че като запалиш веднага тя не играе. като позагрее колата и влезе някво инфо от нея компа реагира според него. може да се окаже че тя ти е проблема ама пак са съмнения-не съм на 100%. защото ако показанията от нея са безумни-компа просто я игнорира и бачка с усреднени стойности...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 106 госта