Значи имам следните проблеми с моито возило.
1.като го запаля, двигателя си работи добре но като натисна педала за газта леко оборотите почват да играят и падат до 400-500-600.Като го включа на задна става о6те по зле и ако го изпусна без да подавам повечко газ си гасне като пич. сменял съм филтри и незнам какво да сменя за да се подобри сьстоянието.
2. сьединителя ми отлепя много високо- сменях съединител преди 1000 км и явно жилото е останало там от предишния. имам на разположение голф донор от които мога да взема жило но незнам колко е сложна цялата смяна.(и как става)
3.ауспуха ми се счупи едната траба и в момента го карам само с една бурия а другото е дупка в заглушителя и се питах може ли на GTI (93 Moдел) да се сложи ауспух от GL (97)които е с единична траба и дали 6те се отрази по някакв на4ин на работата на колата?
4. Ел стаклото на пасажерската врата се вдига и сваля на присекулки и се 4ува странно прескарцване про вдигането- та вапроса ми е може ли да се оправи или трябва нов механизьм. Не е от копчетата- пробвах ги с други!Вазможно ли е да се свали механизма при затворен прозорец(донор голфа няма акумулатор а не ми се 4упи прозореца )
Предварително се извинявам за допуснати грешки и за простите обяснения и блягодаря за отговорите!



Помощ за голф 3 GTI 2Е двигател
Помощ за голф 3 GTI 2Е двигател
Последна промяна от serjoe на Съб 05 дек 2009 21:23, променено общо 1 път.
- santo_trafficante
- Мнения: 7159
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ПОМОщ ЗА ГОЛФ 3 GTI 2Е ДВИГАТЕЛ
заглавието да стане с малки букви 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Помощ за голф 3 GTI 2Е двигател
serjoe написа:1.като го запаля, двигателя си работи добре но като натисна педала за газта леко оборотите почват да играят и падат до 400-500-600.Като го включа на задна става о6те по зле и ако го изпусна без да подавам повечко газ си гасне като пич. сменял съм филтри и незнам какво да сменя за да се подобри сьстоянието.
Това ми звучи като износен TPS (датчик на положението на дроселовата клапа).
Представлява един потенциометър, намиращ се на оста на дросела, от към купето. Може да се извади (на 2 болтчета с торксова глава е), да се отвори и почисти. Ако графитния слой е силно износен- няма начин- трябва смяна

Обаче нещо хич не ми се връзва връзката с включването на задна...
Да не е автоматик колата?
serjoe написа:2. сьединителя ми отлепя много високо- сменях съединител преди 1000 км и явно жилото е останало там от предишния. имам на разположение голф донор от които мога да взема жило но незнам колко е сложна цялата смяна.(и как става)
Не е много сложно

Сваляш корите покрай педалите, за да си осигуриш достъп до педала на съединителя, от към двигателя напъхваш жилото, с достичка нерви и 'мамата' (


Гледай кужуха на жилото да си влезне хубаво в леглата.
serjoe написа:3.ауспуха ми се счупи едната траба и в момента го карам само с една бурия а другото е дупка в заглушителя и се питах може ли на GTI (93 Moдел) да се сложи ауспух от GL (97)които е с единична траба и дали 6те се отрази по някакв на4ин на работата на колата?
Тук нещо нищо не разбрах

Може ли по-подробно, а ако има начин и за снимкаааа....

serjoe написа:4. Ел стаклото на пасажерската врата се вдига и сваля на присекулки и се 4ува странно прескарцване про вдигането- та вапроса ми е може ли да се оправи или трябва нов механизьм. Не е от копчетата- пробвах ги с други!Вазможно ли е да се свали механизма при затворен прозорец(донор голфа няма акумулатор а не ми се 4упи прозореца )
Много вероятно е да е почнало да се закъсва жилото, което вдига и сваля джама.
Доколкото съм чел във форума- стъклото трябва да е свалено на 1/3, за да стане номера...
Re: Помощ за голф 3 GTI 2Е двигател
за ауспуха пояснение: на ГТИ модела е с две изходни траби(от кадето излизат изгорелите газове) от които едната се счупи та вапроса ми е може ли да се сложи ауспух от ГЛ модел които е с само една изходна тръба и 6те се отрази ли това на колата по някакъв начин?
Re: Помощ за голф 3 GTI 2Е двигател
реших проблем 4 - свалих буксата за захранването която е под ключа за запалването, дадох я на касо и свалих джама колкото трябваше за да сваля механизма
реших си проблема с 3 и 2 -няма да ги сменям за сега - ще из4акам донор ГТИ от които да си ги сваля.
междудругото реших и смених шибидаха- моя се беше запекал и предишната собственичка(или в сервиза кадето го е карала) го бяха замазали сьс силикон и го бяха откачили от захранването,ама стоеше леко на една страна. Остана само да донаглася моторчето 4е не се затваря напално. Направо съм горд с постижението си.
За Радотом - колега сьжелявам но не разбрах каде точно е този дросел( даже незнам какво трябва да прави-скарам съм с двигатели и 4асти по тях) Ако може да ми обясниш с по прости термини до коя по голяма част се намира и как изглежда горе долу за да го погледна.
Днес започнах да 4увам някакво потракжане отдолу на колата ( от кьм задните седалки посредата) опитах се да погледна от каде идва шума и ми се струва 4е е 4е е от ауспуха които се удря в някаква греда която минава посредата. мисля 4е е порпаднал нещо от някаде но не намерих мястото и цялата ауспухова система си е закачена по местата. някои ако има решение на проблема да каже- мислех си да подложа гума някаква ама то ще е времменно.
реших си проблема с 3 и 2 -няма да ги сменям за сега - ще из4акам донор ГТИ от които да си ги сваля.
междудругото реших и смених шибидаха- моя се беше запекал и предишната собственичка(или в сервиза кадето го е карала) го бяха замазали сьс силикон и го бяха откачили от захранването,ама стоеше леко на една страна. Остана само да донаглася моторчето 4е не се затваря напално. Направо съм горд с постижението си.
За Радотом - колега сьжелявам но не разбрах каде точно е този дросел( даже незнам какво трябва да прави-скарам съм с двигатели и 4асти по тях) Ако може да ми обясниш с по прости термини до коя по голяма част се намира и как изглежда горе долу за да го погледна.
Днес започнах да 4увам някакво потракжане отдолу на колата ( от кьм задните седалки посредата) опитах се да погледна от каде идва шума и ми се струва 4е е 4е е от ауспуха които се удря в някаква греда която минава посредата. мисля 4е е порпаднал нещо от някаде но не намерих мястото и цялата ауспухова система си е закачена по местата. някои ако има решение на проблема да каже- мислех си да подложа гума някаква ама то ще е времменно.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Помощ за голф 3 GTI 2Е двигател
Ето къде се пада- това е на Пассат, но принципно е без значение 
А тук е от друг ъгъл - до калника на пасажера. Виждат се част от кабелите за ТПС-а
Ако не забравя- довечера ще ти снимам самия датчик как изглежда
Относно блъскането под задната седалка- да, нмого вероятно е да е ауспуха.
Блъска в задния мост.
Може да се получи от това, че си закачил някъде гърнето и се е поразместило или от скъсан (уморен и разтегнат) тампон

А тук е от друг ъгъл - до калника на пасажера. Виждат се част от кабелите за ТПС-а
Ако не забравя- довечера ще ти снимам самия датчик как изглежда

Относно блъскането под задната седалка- да, нмого вероятно е да е ауспуха.
Блъска в задния мост.
Може да се получи от това, че си закачил някъде гърнето и се е поразместило или от скъсан (уморен и разтегнат) тампон

Re: Помощ за голф 3 GTI 2Е двигател
мерси колега за изчерпателния отговор- 6те го погледна тия дни да го почистя 4е ме схвана гьрба от оправяне през почивните дни. ауспуха го погледнах -верно стьрже в моста - вързах го с тел временно и спря
да те питам още нещо - смених дискове и накладки на предницата преди 4-5 месеца и почнаха да вият като спирам- има ли оправяне? аз очаквах да се поизносят и да спрат да свирят ама нестана?!?!?!

да те питам още нещо - смених дискове и накладки на предницата преди 4-5 месеца и почнаха да вият като спирам- има ли оправяне? аз очаквах да се поизносят и да спрат да свирят ама нестана?!?!?!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Помощ за голф 3 GTI 2Е двигател
Зависи от накладките и от причината да се 'развият' 
Ако е някаква гадна твърда накладка оправията е само една- захвърляне някъде много далече, като не гледаш къде падат!
Твърдите накладки не само свирят, ами и не спират
Ако си е била хубава накладка- може просто да си претоварил спирачките в желанието си да се изкефиш и да си опекъл феродото.
Накладките имат период на разработване
В такъв случай може да ги свалиш и с шкурка на плоска повърхност (примерно- стъкло) да свалиш опечения повърхностен слой и пак да ги сложиш

Ако е някаква гадна твърда накладка оправията е само една- захвърляне някъде много далече, като не гледаш къде падат!


Твърдите накладки не само свирят, ами и не спират

Ако си е била хубава накладка- може просто да си претоварил спирачките в желанието си да се изкефиш и да си опекъл феродото.
Накладките имат период на разработване

В такъв случай може да ги свалиш и с шкурка на плоска повърхност (примерно- стъкло) да свалиш опечения повърхностен слой и пак да ги сложиш

Re: Помощ за голф 3 GTI 2Е двигател
и дисковете и накладките са оргинални и не се отразява ж спирането- просто си свирят
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 112 госта