Термореле за перката?-решено/изгорял мотор на перката/.
- batkata1
- Мнения: 122
- Регистриран на: Сря 29 мар 2006 9:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Термореле за перката?-решено/изгорял мотор на перката/.
Здравейте колеги изчетох темите за терморегулатор и термостати но не намерих сходство с моя проблем.
Карам VW GOLF 1.8 66KW 91
Всичко започна онзи ден на едно задръстване на зоологическата.Гледам колта изведнъж на 110 градуса. Чакам да включи перката но УВИ. Гася колата и изведнаш ми избих маркучите за водата влизащи в изпарителя за газта. Дими пуши отпред лудница! С подръчни средства една тръбичка байпаснах изпарителя и затворих кръга на водата .Сипах вода и на бензин до майстора ми. Отваряме обаче до перката нема ток.Отварям при бушоните и установяяам изгорял бушон. Перката спекла и едвам се варти. Подадох и дирекно напревение от акумолатора и се развъртя смених и бушона 30А. Пална с вода обезвъзушавам стига 100 градуса перката не се включва.Майстора вика това е само терморегулатора управляващ перката. Намира се на радиятора от страната на акумулатора. Отвам зимам нов FAE с 3 пина. Слагам го същия проблем колата стига 100 градуса перката не завърта. Термостата отваря на 87. Не знам какво да правя вече.Ако някои е имал сходен проблем моля да сподели
mod edit: golfer
Карам VW GOLF 1.8 66KW 91
Всичко започна онзи ден на едно задръстване на зоологическата.Гледам колта изведнъж на 110 градуса. Чакам да включи перката но УВИ. Гася колата и изведнаш ми избих маркучите за водата влизащи в изпарителя за газта. Дими пуши отпред лудница! С подръчни средства една тръбичка байпаснах изпарителя и затворих кръга на водата .Сипах вода и на бензин до майстора ми. Отваряме обаче до перката нема ток.Отварям при бушоните и установяяам изгорял бушон. Перката спекла и едвам се варти. Подадох и дирекно напревение от акумолатора и се развъртя смених и бушона 30А. Пална с вода обезвъзушавам стига 100 градуса перката не се включва.Майстора вика това е само терморегулатора управляващ перката. Намира се на радиятора от страната на акумулатора. Отвам зимам нов FAE с 3 пина. Слагам го същия проблем колата стига 100 градуса перката не завърта. Термостата отваря на 87. Не знам какво да правя вече.Ако някои е имал сходен проблем моля да сподели
mod edit: golfer
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
На какви градуси пише, че включва новия датчик? Да не да е на по-висока температура и затуй да не е включил, въпреки че над 100 градуса за първа степен незнам да има (но пък може да не са ти коректни показанията на уреда на таблото)
Провери проводниците дали стига ток до датчика и съответно до вентилатора. Щом като е думнал 30 амп. предпазител, то не е от нищо, а и някъде може да се е опекъл кабел.
Перката ти работи при директно подаване от акумулатора, значи не е от нея. Остава или да не е читав новия датчик, или да е с висока температура на включване, или нещо по кабеляците да не е наред.
Успех в търсенето!
Провери проводниците дали стига ток до датчика и съответно до вентилатора. Щом като е думнал 30 амп. предпазител, то не е от нищо, а и някъде може да се е опекъл кабел.
Перката ти работи при директно подаване от акумулатора, значи не е от нея. Остава или да не е читав новия датчик, или да е с висока температура на включване, или нещо по кабеляците да не е наред.
Успех в търсенето!
- batkata1
- Мнения: 122
- Регистриран на: Сря 29 мар 2006 9:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
След като я купих имах същия проблем. Тогава се установи че е имало въздушна възглавница и терморегулатора не е имал допир до водата. Проблема беше че системата не се е обезвъздушавала защото е бил запушен маркуча които отива в компенсаторния съд. Тогава нещата се решиха с тел но сега ще меря с мултицета.
- dimpex_01
- Мнения: 51
- Регистриран на: Пон 23 авг 2004 8:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
По дебелите книги пише че дат4ика трябва да включва за първа степен на около 92 градуса и изключва на 87-88. При разлика сменяш.
Проверява се чрез варене в съд с вода. Втората степен е на 110 градуса но се съмнявам да успееш да я задействаш при обикновени условия (трябва й вакуум).
П.с.: И да знаеш за другия път!!!
ПРЕГРЯЛА КОЛА НЕ СЕ ГАСИ ДОКАТО НЕ ВЛЕЗЕ В НОРМАЛЕН ТЕМПЕРАТУРЕН РЕЖИМ. ЛЕКО ОТВИВАШ КАПАЧКАТА КАТО ВНИМАВАШ ДА НЕ ХВЪКНЕ И ТИ ОТНЕСЕ ГЛАВАТА И ПОСЛЕ ДОЛИВАШ ВОДА ДОКАТО СЕ ОХЛАДИ. иначе ИЗКРИВЕНА ГЛАВА И Т.Н.
Проверява се чрез варене в съд с вода. Втората степен е на 110 градуса но се съмнявам да успееш да я задействаш при обикновени условия (трябва й вакуум).
П.с.: И да знаеш за другия път!!!
ПРЕГРЯЛА КОЛА НЕ СЕ ГАСИ ДОКАТО НЕ ВЛЕЗЕ В НОРМАЛЕН ТЕМПЕРАТУРЕН РЕЖИМ. ЛЕКО ОТВИВАШ КАПАЧКАТА КАТО ВНИМАВАШ ДА НЕ ХВЪКНЕ И ТИ ОТНЕСЕ ГЛАВАТА И ПОСЛЕ ДОЛИВАШ ВОДА ДОКАТО СЕ ОХЛАДИ. иначе ИЗКРИВЕНА ГЛАВА И Т.Н.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Някой развивал ли си е капачката на радиатор/преливно казанче при загрят мотор
Един приятел дето си мисли че много знае така разви капачката на една Лада вместо да я затегне, бяхме на гонки и тъкмо минавам с колата покрай него и го гледам че бута.......докато се осъзная вече хвърчеше вода на 1 метър височина, добре че духаше вятър не успя да намеже.По принцим като се развива се ползва парчал в няколко ката, за да няма изненади 


-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Имах подобен пробем преди месец. Тръгна да загрява стигна 100гр и осъзнах че нещо не е наред щото по принцип колата ми нормално не дига такива температури. Първо виж дали радиатора ти е горещ тоест е отворил телмостатата. Ако не е отворил сменяй термостат Ако е отворил търси причината защо не включва перката. При мен след внимателен оглед установих че плюсовия кабел на вентилатора е прекъснат на два сантиметра от буксата която влиза във въпросния датчик. Интересното беше че изолачията беше нагоряла от едната страна но не прекъсната а кабела вътре отрязан като със скалпел изключително чисто.
Аз на твое място бих дал накъсо с едно мостче изводите на тази букса и виж дали ще развърти мотора на някоя скорост ако всичко е точно тогава търси проблема в терморелето. Ако не върти търси плюс на тая букса. ако няма търси назад в инсталацията табло бушони кабели. Ако там има плюс търси между терморелето и вентилатора.
Успех.
Аз на твое място бих дал накъсо с едно мостче изводите на тази букса и виж дали ще развърти мотора на някоя скорост ако всичко е точно тогава търси проблема в терморелето. Ако не върти търси плюс на тая букса. ако няма търси назад в инсталацията табло бушони кабели. Ако там има плюс търси между терморелето и вентилатора.
Успех.
Последна промяна от silent на Сря 29 мар 2006 14:57, променено общо 1 път.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта