Golf 3 1.4 палене при ниска температура?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Reflexa
Мнения: 23
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 9:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Golf 3 1.4 палене при ниска температура?

Мнениеот Reflexa » Пон 07 дек 2009 10:17


Здравейте от известно време наблюдавам форума,но ето че и аз се нуждая от помощ.Нов съм с колите и просто нямам представа какво точно да правя слушам от тук оттам някой който разбира малко повечко но...
Та проблема е следния при нуска температура - около 0-та колата не иска въобще да запали върти обаче стрелката за оборотите не иска и да мръдне да врътне да запали...При няколко градуса повече 1-2 пъти и е запалила на 6.Та на какво се дължи това някакви идеи или кое трябва да сменя нещо за свещите дочух но като не разбирам незнам.Ако може някой малко да ме насочи ако е имал подобен проблем или някакво предложение за оправяне на проблема защото ето наложи ми се тази сутрин да излезна с колата и не мога да си свърша работа...Благодаря предварително.




Потребителски аватар
Lion_Heart
Мнения: 119
Регистриран на: Съб 29 дек 2007 23:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Golf 3 1.4 палене при ниска температура?

Мнениеот Lion_Heart » Пон 07 дек 2009 17:50


Имаш проблем с токовете най-вероятно.Надали свещите са ти проблема.Иначе за този мотор мисля разстоянието на електродите е 0.6-0.8мм.Виж си клемореда,може лекичко да е нагорял и когато ти падне малко капацитета на акумулатора от температурата(при около 0 градуса капацитета на изправен акумулатор пада наполовина),да не пали.За да си 100 процента сигурен,че проблема ти е в тока,качи си акумулатора при теб на топло и сутринта ако запалиш,значи е по тока.Най-добре е и да го позаредиш малко акумулатора през нощта-така или иначе е при теб!
Ако колата пали при това положение независимо от температурата(когато акумулатора е бил на топло),значи е или клемореда,или бобината,или делкото(казвам ти ги нещата по реда на най-често дефектиране)!Възможно е също и централния кабел към бобината да е понагорял в крайщата-това го провери също!
Когато запали иначе на малко по-висока температура първоначално колата прекъсва ли?Ако прекъсва и се държи в началото като спъната,значи не ти работи смукача...Колата карбуратор ли е или инжекция???

Пиши в темата и ще елиминираме нещата едно по-едно!Минал съм по този път!


Потребителски аватар
Reflexa
Мнения: 23
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 9:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf 3 1.4 палене при ниска температура?

Мнениеот Reflexa » Пон 07 дек 2009 20:39


Lion_Heart написа:Имаш проблем с токовете най-вероятно.Надали свещите са ти проблема.Иначе за този мотор мисля разстоянието на електродите е 0.6-0.8мм.Виж си клемореда,може лекичко да е нагорял и когато ти падне малко капацитета на акумулатора от температурата(при около 0 градуса капацитета на изправен акумулатор пада наполовина),да не пали.За да си 100 процента сигурен,че проблема ти е в тока,качи си акумулатора при теб на топло и сутринта ако запалиш,значи е по тока.Най-добре е и да го позаредиш малко акумулатора през нощта-така или иначе е при теб!
Ако колата пали при това положение независимо от температурата(когато акумулатора е бил на топло),значи е или клемореда,или бобината,или делкото(казвам ти ги нещата по реда на най-често дефектиране)!Възможно е също и централния кабел към бобината да е понагорял в крайщата-това го провери също!
Когато запали иначе на малко по-висока температура първоначално колата прекъсва ли?Ако прекъсва и се държи в началото като спъната,значи не ти работи смукача...Колата карбуратор ли е или инжекция???

Пиши в темата и ще елиминираме нещата едно по-едно!Минал съм по този път!

Благодаря за изчерпателния отговор който даде.Значи при малко по висока температура(няколко градуса отгоре говориме) трябва малко да я задържа на по високи обороти или падат и изгасва днес и на мен ми мина подобна мисъл през главата за смукача ,но като не разбира човек...Карбуратор е не е инжекция.Ами взех свещи ще ги сменя утре ще погледна по обстойно също ще пробвам идеята и за акумулатора пък ще видим.
Пак много благодаря за помощта ,тъпото е че все още не мога да помогна с нищо но надявам се това да се промени засега само ще взаимствам от помощта на другите.


Потребителски аватар
Lion_Heart
Мнения: 119
Регистриран на: Съб 29 дек 2007 23:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Golf 3 1.4 палене при ниска температура?

Мнениеот Lion_Heart » Пон 07 дек 2009 23:58


Значи при теб проблема е смукача!Взимаш wd-40,от най-близката железария.Махаш капака на въздушния филтър,със скобички или болтове е.Махаш и кутията-най-добре,и гледаш кой лостчета ти движат клапата на смукача,клапата се вижда най-отгоре като махнеш капака.Раздвижваш тези лостчета,пръскаш и пак раздвижваш добре с wd-40,докато клапата не почне да се затваря(когто е студен мотора имам предвид).Това най-добре на студен мотор да го направиш!И после всичко ще е ок!
След като си оправиш смукача по начина който ти казах,колата се пали на студено по следния начин.Натискаш съединител,колата да е на бензин(не знам дали има газова,затова го пиша),натискаш педала на газта веднъж додолу(за да сработи смукача-той е на термо-биметална пружинка и в зависимост от температурата на антифриза ти затваря или отваря клапата на смукача),и след това при натиснат съединител и когато вече си натиснал педала на газта,САМО ВЪРТИШ НА СТАРТЕР,без да пипаш газта,и няма да имаш проблеми,ако имаш въпроси-питай!


Потребителски аватар
simon
Мнения: 218
Регистриран на: Пон 06 мар 2006 11:27
Автомобил: Hyundai Tucson
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Golf 3 1.4 палене при ниска температура?

Мнениеот simon » Вто 08 дек 2009 15:11


:D Колега остави смукача,иди на сервиз моля те,че може да е от много неща.Лек ден и успех!


Потребителски аватар
lamer4e
Мнения: 431
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 8:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Golf 3 1.4 палене при ниска температура?

Мнениеот lamer4e » Вто 08 дек 2009 15:25


Според мен е температурен датчик направи следното ,сутринта преди да я запалиш вдигаш капака изключваш температурния датчик влизаш и палиш аз със моето абд имах същия проблем


Потребителски аватар
Lion_Heart
Мнения: 119
Регистриран на: Съб 29 дек 2007 23:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Golf 3 1.4 палене при ниска температура?

Мнениеот Lion_Heart » Вто 08 дек 2009 17:58


Бах....Ако с карбураторните коли тръгнем на сервизи...за какво са ни ръцете бре хора...


Потребителски аватар
simon
Мнения: 218
Регистриран на: Пон 06 мар 2006 11:27
Автомобил: Hyundai Tucson
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Golf 3 1.4 палене при ниска температура?

Мнениеот simon » Сря 09 дек 2009 11:33


Заглавие: Re: Golf 3 1.4 палене при ниска температура? Публикувано на: Вто Дек 08, 2009 3:25 pm
Аз си мислех,че голф 3 с карбуратор няма.Колегата с проблема според мен ако не може да различи моноинжекция от карбуратор по-добре да иде на сервиз.Нищо лично лек ден на всички колеги!


Потребителски аватар
emil enev
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Полски Тръмбеш

Re: Golf 3 1.4 палене при ниска температура?

Мнениеот emil enev » Вто 22 дек 2009 23:17


Аз имам подобен проблем като на колегата от скоро,но все още не сък го разрешил.Беше ми изгоряла бензиновата помпа и преди две седмици я смених след което колата запали и вървя на бензин без проблем(колата е на газ).Сега в големия студ на бензин не иска да запали,след като я запаля на газ и загрее няма проблем с паленето на бензин.Мисля тия дни да я закарам на диагностика,ще видим какво ще излезе.


Потребителски аватар
Reflexa
Мнения: 23
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 9:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf 3 1.4 палене при ниска температура?

Мнениеот Reflexa » Чет 24 дек 2009 0:26


Значи оказа се че проблема е бил от некадърно направена газова превключватела си е правил някакви своеволия давил е колата,мешал е бензин газ или нещо подобно но проблема е решен.Отидох на газаджия че да сложи автоматичен превключвач и малко отпред под капада да погледне как е положението оказа се тотална щета явно стария собственик си е отремонтирвал сам(отидох да погледнат как е отпред че и много газ харчеше и му казах да я оправи на майстора пък каквито пари да струва).Много съм доволен разхода падна драстично колата пали резачка просто старите проблеми ги няма явно си има майстори които си разбират от работата.Даже онзи ден като бяха големите студове си запали както си трябва.

Не казвам че това е проблема при другите но поне при мен така се реши цялата работа.дано да съм помогнал на някой да разреши негов проблем.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта